|
|
Графикалық редактордың сурет салу құралдары.
Пәні |
Информатика |
Сынып 5 |
|
Сайлыбаева С.М |
Тақырыбы: |
Графикалық редактордың сурет салу құралдары. |
Мақсаты: |
Графикалық редакторлардың тағайындалуы және қызметтерін түсіндіру. |
Оқыту нәтижесі |
графикалық редакторларды сурет салу мен өңдеу үшін қолдануды;
|
Сабақтың түрі, типі: |
Аралас сабақ |
Сабақтың әдісі: |
Топтық жұмыс, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ – ны пайдалану, диалог, жас ерекешелік, бағалау. |
Кезең |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Дифференция |
ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
Тренинг |
Амандасу «Бір қолмен амандасу» Топқа бөлу үшін ондық, жүздің, мыңдық |
Оқушылар тренингтер белсенді, көңілді қатыстады. Топқа бөлу тренингке оқушылар жарысып, бірігіп құрастырды.
|
Топқа бөлу. Топ ережесін құру |
Топқа бөлу |
|||||||||||||||||||||||||
Қызығушылық ояту |
Ақпараттық диктант.
Сұрақтар қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады. |
сұрақтарыға жауап беру арқылы сабаққа деген қызығушылықтары артты. Оқушылар дәптерлерін толтырды.. |
Диалог
|
Компьютер, интерактивті тақта |
|||||||||||||||||||||||||
Мағынаны тану |
Жаңа сабақты бірінші өздеріне тапсырдым бір біріне түсіндіру. Сосын өзім түсіндіремін. Жаңа тақырып бойынша дайындалған слайдты түсіндіріп шығамын, қойылған сұрақтарға жауап беремін.
- ерікті аймақты белгілеу құралы, бұл қисық (дұрыс емес) пішінді үзіндісін таңдау қызметін атқарады. - белгілеу құралы бұл суреттің тіктөртбұрышты үзіндісін таңдау қызметін атқарады. - өшіргіш құралы, бұл суреттің белгілі бір бөліктерін өшіруге арналған құрал. - құю (заливка) құралы, бұл кескіннің немесе тұйық контурдың ішін кескін немесе фон түсімен бояйды. - түс таңдау, бұл кескіннің немесе фон түсін суреттің кез – келген нүктесінің түсіне өзгертеді. - масштаб құралы, бұл суреттің жеке үзінділерін үлкейтуге мүмкіндік береді. - карандаш құралы, бұл кез – келген сызықты әртүрлі жуандықта сызуға арналған. - кисть құралы, бұл ерікті сызықтарды салуға арналған. Оның қажетті түрін таңдап алуға болады. - бүріккіш құралы, бұл эффектісіне жетуге мүмкіндік береді. - жазу құралы, бұл сурет ішіне мәтін орналастырады. - сызық құралы, бұл түзу сызық салуға арналған. - қисық құралы, бұл тегістелген сызықтар салуға мүмкіндік береді. - тіктөртбұрыш құралы, бұл тіктөртбұрыш салуға арналған. - көпбұрыш құралы, ерікті пішінді тұйық көпбұрыштар салады. - эллипс құралы, бұл шеңбер немесе эллипс салуға болады. - бұрыштары дөңгеленген тіктөртбұрыш немесе квадрат салуға арналған.
|
Жаңа сабақтың матеиалдарымен танысады, оқиды. Бір – біріне түсінідіреді.
|
Тақырып бойынша кластер
тапсырма орындау.
|
Флипчарттар, пламастерлер, маркерлер, стикерлер.
Интерактивті тақта
|
|||||||||||||||||||||||||
Тренинг |
«Карлик, Гигант» Карлик отыру, Гигант тұру менің нұсқауымен жасады. Бұл тренингтің мақсаты: шапшаңдыққа, төзімділікке тәрбиелейді. |
Оқушыларға сергіту сәті жаттығу болды. Қызықты, көңілді қатысты.
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Практикалық жұмыс: І тапсырма. Paint графикалық редакторының құралдарын пайдаланып, үйшіктің суретін салыңыз. 1І - тапсырма. Жұмбақтардың шешуін тап, суретін сал 1 топ. Жаңбыр жауса нөсерлеп, Әрі-сәрі болмаймын. Алып жүрсең қолыңа, Су болудан қорғаймын . (Қолшатыр)
2- топ Қақаған қыста, Өседі тыста. Өзгертпей өңін, Сақтауға ұста. (Шырша)
3- топ Күндіз кірер «інге», Жұрт қалады білмей. Шығады тек түнде, Болам дейді күндей. (Ай)
|
4 тапсырма . әр тапсырмаға 0,5 ұпай беріледі.
Практикалық жұмыс кезінде оқушылар бір-бірлерімен бірлесе отырып жұмыс істеді. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||
Ой толғаныс |
Тест |
Оқушылардың бүгінгі сабақтан алған білімдерін жинақтау, талдау жазады. Белсенді қатысты. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||
Бағалау |
Бағалау критерийі экраннан көрсеттім. Сабақтың әр кезеңіне өздерін бағалаған бойына «+» белгілеп барлығын қосып, 3 санына бөледі. Қорытынды жасау бағанына жазады. Фамилиясы, аты жазып тапсырады. Семантикалық карта. Өзін - өзі бағалау.
|
Оқушылар тапсырма орындаған соң өзін-өзі бағалап отырды. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||
Көрнекіліктер |
Карточкалар, маркер, стикер, плакаттар, компьютерлер, интерактивті тақта. |
||||||||||||||||||||||||||||
Талдау |
Стиекрлер |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |