|
|
Символдық шамалармен жұмыс жасаудың стандартты функциялары
Изтурганова Светлана
№21 мектептің информатика пәнінің мұғалімі
Ақтау қаласы, Маңғыстау облысы
Тақырыбы: Символдық шамалармен жұмыс жасаудың стандартты функциялары
Мақсаты: Символдық шамаларға стандартты функциялар арқылы амалдар қолдана білуге үйрету.Оқушылардың операторының жазылу тәртібін білуін, өз бетімен бағдарлама құруын жетілдіру.
Сабақтың әдісі: Информатика пәнін деңгейлестіріпоқыту
Сабақтың техникалық құралы: Компьютер, интертақта
Сабақтың жүрісі: Ұйымдасытру
І. Ұйымдастыру
ІІ. Өткенді қайталау, операторларды еске түсіру
ІІІ. Деңгелік тапсырмалар орындау
ІҮ. Бағалау
Ү.Қорытындылау
Сыныпты үш топқа бөліп жеке тапсырмалар беру. Топтағы үш мүше: бірі − теориялық сұраққа жауап береді, екіншісі − есептіңматематикалық моделін құрады, яғни алгоритімін құрады, үшінші бала − программалаушы ролін атқарып есепті бірден компьбтерге орындап нәтижесін алады. Тапсырмаларды орындайды, жауаптарын қорғайды, толықтырады.
1-топ тапсырмасы: DELETE(str,m,n); INSERT(str1, str2,m) процедурасының іс әрекетін түсіндір.
Есеп: Бірлігі жоқ ел тозады
Бірлігі күшті ел .......
Тозады сөзінен көп нүктенің орнындағы сөзді шығар
2-топ тапсырмасы: STR (N,str1) процедурасы не үшін қажет. COPY(str,m,n) функциясының нәтижесі не болып табылады?
Есеп: «Радиотелефон» сөзінен мына жұмбақтың шешімін шығар:
Ақпарат толы сыр сандық
Үйдің мүлкі − бұл сандық.
Көресің оны қызығып,
Қалмасыншы бұзылып.
3-топ тапсырмасы: LENGTH(STR) функциясы не үшін қажет?
POS(str1, str2) функциясы не істейді?
Есеп:
Практикалық бөлім:Бұл тапсырмаларды да оқушылар топпен орындайды. Әр деңгейдің есебін қай топ бұрын орындайды, сол тақтаға біреуі жазып. Түсіндіреді, ал біреуі компьютерде теріп нәтижесін алып отырады.
1-деңгей:
Str жолы «магнитофон»-ға тең. Келесі мәнді табу керек.
str1:=copy(str,8,2)+copy(str,6,2) + copy(str,4,1)
ІІ- деңгей:
1) Str жолы «СИНХРОФАЗАТРОН»-ға тең. Осы жолдан келесі сөздерді құратын бағдарлама құрыңдар.
ФАЗАН
ФОТОН
РОЗА
2) Берілген жолдағы «,»-ді «!»-ге ауыстыратын программа құр.
Program esep1;
VarStr: string;
I,n: integer;
X; string[2];
Begin
Readln(Str);
N;=Length(str);
For I;=1 to n do
Begin
X:=Copy(str,I,1);
If x=’,’ then
Begin
Delete(str,i,1);
Insert(‘!’,str,i);
End
End
Writeln(str);
Readln;
ІІІ- деңгей:
Нүктеге дейін жол берілген. Бос аралықтар тобының арасындағы символдар тобы сөз деп есептеледі.Жолдағы сөздердің санын есепте.
Program Slowo_k;
Var S1: String;
J,k,i: integer;
Begin
Writeln(‘введитетекстдоточки’);
Readln(S1);
J:=Pos(‘.’,S1);
If S1[j-1]=’ ‘then k:=-1 else k:=0;
S1:=Copy(S1, 1,j-1);
REPEAT
I:=Pos(‘ ‘,s1);
Delete(S1,1,i);
If i<>1 then k:=k+1;
UNTIL i=0
Writeln(‘Количествослов k=’,k);
Readl;
Шығармашылық деңгей:
Жол берілген. Жолдың бірінші жартысындағы үтірлерді қос нүктелермен, екінші жартысындағы үтірлерді леп белгілермен айырбастау керек.
Қорытынды:
Сонынмен, балалар бүгінгі практикалық тапсырмалрды орындау арқылы біз не үйрендік, нені білдік?
Тақтаға алдын ала сызылған кестені ашып, оқушылардың көмегімен толтыру.
Нені білдік: |
Нені білгіміз келеді? |
1. Символдық шамаларға орындалатын операцияларды 2. DELETE(str,m,n); INSERT(str1, str2,m), STR (N,str1), COPY(str,m,n), LENGTH(STR) , POS(str1, str2) процедураларының қызметін 3 Стандартты функцияларды практикалық есеп шығаруда қолдануды. |
Символдық шамалармен жұмыс істеудің басқа функцияларн оқып үйрену |
Оқушыларды бағалау:
Деңгейлік тапсырмалардың орындалу деңгейіне қарай бағаланады
І - деңгей −«3»
ІІ - деңгей – «4»
ІІІ - деңгей −«5»
Үйге тапсырма:
Екі жол берілген. Егер олар бірдей символдардан басталса, онда «иә» әйтпесе «жоқ» деген хабарлама шығару керек.
Үйге тапсырма беру:
§1.11 № 9-12 есептер
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |