Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Жобалық іс - әрекет


Жобалық іс - әрекет

Жобалық іс - әрекет

Сабақтың аты

Жобалық іс - әрекет

Сілтеме

Жоспар, ғаламтор

Жалпы мақсаты

Құрылымды басқару типін, модульдік программалау мен нысанаға бағытталған программалау тілін, нысандар класын, қасиетін, әдісін үйрету

Бұлтты технологияны пайдаланудың тиімді жақтары мен мақсаттарын ажыратып меңгерту

Күтілетін нәтиже

  • Құрылымды басқару типін, модульдік программалау мен нысанаға бағытталған программалау тілін, нысандар класын, қасиетін, әдісін үйрету.
  • Бұлтты технологияны пайдаланудың тиімді жақтары мен мақсаттарын ажыратып меңгерту

Негізгі  идеялар

 /іздену, мағлұмат жинау, тапсырма орындау/

Тапсырмалар

Жеке жұмыс

Жұптық жұмыс

Топтық жұмыс

Жеке жұмыс

Сабақ бойынша мұғалімнің  жазбалары:  (мұғалім және оқушы  немен айналысады)

І. Ұйымдастыру кезеңі (3 минут)

1.Сынып оқушыларына  жағымды ахуал туғызу

Шеңбер құрып, өз есімдері жайлы ақпарт алу. 

2. Топқа бөлу. Сынып оқушылары орындықтың артында жапсырылған стикер түсіне қарай екі топқа бөлінеді.

«Ыстық орындық» әдісі (3 минут)

Екі топтан бір оқушыдан шығады екі топ оқушыға кезекпен үйге берілген тапсырма бойынша сұрақтар қояды.

Бағалау: «Басбармақ» арқылы бағаланады.         

ІІ. Жеке  жұмыс (7 минут)

Құрылымдық программалау деген не?

Ол қашан пайда болды?

Қай кезде қолданылады?

«Жоғарыдан төменге» және «Төменнен жоғарыға» программалау әдістемесін түсіндіріңдер.

«Рекурсия» тәсілі қандай жағдайда қолданылады?

Модульдік программалау деген не?Нысанаға бағытталған программалау тілі қандай қызмет атқарады?

Бұлтты технология деген не?

Бұлтты технологияны пайдаланудың қандай тиімді жақтары бар?

Бұлтты технология мақсатына қарай неше түрге бөлінеді?

laaS,PaaS,SaaS модельдерінің ерекшеліктерін атаңдар

ІІІ. Жұптық жұмыс  (10 минут)

Оқушылар жұптасып (яғни екі немесе үш оқушылардан жұптасады). Жеке жұмыста қойылған сұрақтар төңірегінде талқылайды.

 ІV. Топтық  жұмыс  «Бұлтты технология» (15 минут)

Оқушыларға топтасып жұмыс жасауға конвертте екі түрлі  тапсырмалар беріледі. Бұл тапсырманың мақсаты: Оқушылар топтасып жұмыс жасауға дағдыланады және өздерінің топтағы ролін көрсете алады.

* Бұлтты технологияның тиімді жақтары

* Бұлттық технологияның мақсаты

Екі топ постер қорғайды. Постер Екі жұлдыз, бір тілек арқылы бағаланады

V. Жеке жұмыс: Қосымша тапсырма ІІ тарау бойынша қорытынды тест алу (5 минут)

Оқушыларға жеке тест сұрақтары беріледі.Сол сұраққа жауап бере отырып, берген жауаптары дұрыс болса бір жұлдызға ие болады. Қай оқушының жұлдызы көп болса сол оқушы бүгінгі жеке жұмыстың көшбасшысы болады.

ҮІ. Қорытындалау (2 минут)

Әр оқушы стикерге бүгінгі сабақта қандай әсер алғанын қысқаша ғана жазып, тақтаға іледі.

Кейінгі тапсырмалар 

Ғаламтор арқылы жаңа сабаққа байланысты ақпарат жинап келу.

Кейінгі оқу

Алгоритмдеу және программалау

 

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Визуалды программалау технологиясы.
Наурыз көже
Паскаль тілі бойынша дайындау бағдарламасы
Алгоритмді Pascal программалау тілінде кескіндеу
Шамалар, олардың типтері. Сызықтық құрылымды алгоритмдерді құру және орындау. Pascal-ғы программаның құрылымы
Жүздер, ру, тайпалар
Қарахан мемлекеті
Қазақ ағартушылары қазақтың ұлы ғалымы
Презентацияны құру. Безендіру шаблондары
Рационал сандарды бөлу
Бөлім: Уроки / Информатика | Көрсетілім: 18325 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык