Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Математика |
Көрсетілім: 8086 |
|
|
|
Бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттері
Сабақтың тақырыбы: Бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттері.
Сабақтың мақсаты:
1. "Бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттері" тақырыбына түсінік беру.
2. Сын тұрғысынан ойлауды дамыту, ой шақыра білуге, жеке, жұптасып, шағын топта жұмыс істеуге дағдыландыру.
3. Еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу, оқушының математикаға деген қызығушылығын ояту, оны білгізу
Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, түсіндіру.
Көрнекіліктері: слаид, графпроектор.
Сабақ барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі.
Сынып оқушыларын түгендеу.
II. Үй тапсырмасын тексеру:
№909. Есептеп шығарыңдар.
а) (-4)-³=1/(-4)3 =-1/64; б) 2,5-¹=1/2,5 =10/25 =2/5;
е) –(2,5 )-²=-(5/2)-²=-1/(5/2)2=-4/25;
№918. Теріс көрсеткішті пайдалана отырып, бөлшекті көбейтінді түрінде жазыңдар:
а) (3/b2)=3b-²; б) x/y=xy-¹; в) 2a8/c5=2a8c-5;
г) a5/7b3 =7-¹a5 b-³; е) (a+b)2/b4c4=b-4c-4(a+b)².
III. Қызығушылықты ояту сатысы.
Ой шақыру стратегиясы.
Сіздер дәптеріңізге өзіңіз білетін кез келген натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттері туралы ойланып формулаларын жазыңыздар.
Сұрақ қою стратегиясы:
"Дәреже" деген не?
IV. Жазғандарыңызды көршіңізбен бөлісіңіз, талқылаңыз, пікірлесіңіз, көршіңіздің не білетінін сұраңыз.
Тақтаға әр топтан лидер шығып кластерді басқалардың жазғанын қайталамай толтырады.
Балалар, натурал көрсеткішті дәреженің өздеріне белгілі қасиеттері, кез келген бүтін көрсеткішті дәрежелер үшін де дұрыс болады. Тек қана дәреженің негізі нөлге тең болмайды.
V. Дамыту кезеңі: Есептер шығару:
№7.10. Өрнектің мәнін табыңдар:
а) 2-5*24=2-5+4=2-¹=1/2; б) 5³*5-7*5²=53-7+2=5-²=1/52=1/25;
в) (3/2)-4*(1,5)³= (3/2)-4+3=(3/2)-1=2/3;
г) (√2)-³*(√2)-¹= (√2)-3-1=(√2)-4=1/(√2)4=1/22=1/4.
№7.11.
а) 3-14:3-16=3-14+16=3²=9; б) 7-5:7-³=7-5+3=7-²=1/49;
в) (2/3)-5: (2/3)-4=(2/3)-5+4=(2/3)-1=3/2;
г) (√3)-7: (√3)-3= (√3)-7+3= (√3)-4=1/(√3)4=1/32=1/9;
№7.12.
а) (3-1)-2=3²=9; б) (2-3)-2*2-3*28=26-3+8=2¹¹=2048;
в) 5-7*(5-2)-3=5-7+6=5-1=1/5;
г) ((√2)-3)-2=(√2)6=((√2)²)³=2³=8.
VII. Кубизм тәсілі:
1. Дәлелдеңіз: am*an=am+n .
2. Салыстырыңыз. /Мысал арқылы/.
3. Қолданыңыз. /Әр түрлі мысал арқылы/.
VIII. INSERT стратегиясы.
V – мен білемін.
˗ - мен білмедім.
+ - мен үшін жаңа.
? – таңқалдым,сұрақ туды.
Онымен жұмыс істеу жолдарын естеріне түсіріп кетем.
IX. Бекіту.
X. Үйге: №925; №929; №931 /оқулықтан/
XI. Бағала
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |