ІІІ.Жаңа сабақты түсіндіру
Білімнің өзектілігі. Бүгінгі сабақта келесі ережелер бойынша жұмыс атқарамыз. (слайд1)
• Білгенімізді – қайталаймыз.
• Жаңа мағлұмат аламыз.
• Есептер шығарамыз.
• Топтық жұмыс
• Өзіндік жұмыс
• Өз ойларыңды айту
Жаңа тақырыпты мына мысал арқылы түсіндіру: (слайд2)
1) 5+5+5+5=5 4=20 мұнда қосу амалының көбейту амалымен ауыстырылғанын,яғни
бірнеше бірдей қосылғыштардың қосындысын бір қосылғыш санына көбейтумен алмастыруға болатынын көрсету.
2) Енді дәл осылай бірнеше бірдей көбейткіштердің көбейтіндісін мысалы, 2 2 2 2 =16,
қысқаша 2 2 2 2 =24 дәреже түрінде жазуға болады.
Бұдан бірдей көрсеткіштерден тұратын көбейтіндінің дәреже деп аталатындығы келіп шығады.Келтірілген мысалда 2 саны негізі,ал 4 саны дәреженің көрсеткіші делінеді,16 саны 24 дәреженің мәні делінеді.Біз оны аn өрнегі түрінде жазып, а(қайталанатын көбейткіш) дәреженің негізі,ал n (көбейткіштің неше рет қайталанатынын көрсететін сан)-дәреженің көрсеткіші деп аталатынын түсіндіру.
Анықтама. а санының 1-ден үлкен n натурал көрсеткішті дәрежесі деп әрбір
негізі а-ға тең көбейткіштен тұратын көбейтіндіні айтады.
Санның екінші және үшінші дәрежесі туралы түсінік беру,яғни екінші дәреже «квадрат»,үшінші дәреже «куб» деп аталатындығын түсіндіру.
Сондай ақ:
1) а1=а,яғни кез келген санның бірінші дәрежесі өзіне тең,
2) а0=1,яғни кез келген санның нөл дәрежесі 1-ге тең екендігін түсіндіру.
Санды дәреже түрінде жазу ыңғайлы болғандықтан оны барлық салада қолданады.Мысалы,оны натурал сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жазу үшін пайдаланады.
Өте үлкен сандарды жазған кезде 10 санының дәрежесі қолданылады.
ІҮ.Бекіту кезеңі:
1. Қайталау: (слайд 3)
- Санның квадраты, кубы туралы не білесіздер?
- Негіздері бірдей дәрежелерді көбейту формуласын жазып,сәйкес ережені айтып беріңдер.
- Негіздері бірдей дәрежелерді бөлу формуласын жазып,сәйкес ережені айтып беріңдер.
- 00 өрнегінің мағынасы бар ма?
- Сан дәрежесінің соңғы цифры 0,1,5 және 6 болатын сан қандай цифрмен аяқталады?
Рефлексия
Білеміз Білдік Білгіміз келеді
2.Жаттығулар орындау: ауызша № 97,98,100; жазбаша № 106,109,112,1143
3.Берілген сөздердің формуламен байланысын көрсетіңдер: (слайд 4)
Сөздік моделі
1. Негіздері бірдей дәрежелерді
көбейту
2. Дәреже көрсеткіші нөл
3. Дәрежелерін анықтау
4. Дәрежені дәрежелеу
5. Көбейтіндіні дәрежелеу
6. Бөліндіні дәрежелеу
7. 1 –дің дәрежесі
8. Негіздері бірдей дәрежені бөлу
9. (-1) жұп дәрежесі
Аналитикалық моделі
А.. (ab)n =an.bn
B . an: am = an-m
C. (a /b)n = an /bn b≠ 0
D. 1n = 1
E. (an)m= anm
F. a0 = 1
G . (-1)n =1,егер n – жұп
І. an .a m = an+m
J. an = a.a.a …a
n – көбейткіш
4.Бос торкөзді толтырың: (слайд 5)
anam =an+m a = 1 an ·bm=(ab) an am = an-m
(-1)n = -1 anm = an/ = (a/b)n, b≠0
5. Жұптық жұмыс: (тапсырмасы бар үлестірмелер)
Өзара тексеру: ( бір-бірінің дәптерлерін тексеру)
Бағалау критерийі : дұрыс жауаптар саны бойынша.
6. Өзіндік жұмыс. (слайд 7)
Оқушының аты жөні:___________________________________
Критерийлер Тапсырма Тексеретін элементтер Жетістік деңгейі Тапсырманы орындау балы
Ү.Сабақты қорытындылау
Сабақты Блум таксономиясын қолдана отырып қорытындылаймыз.
4..Бағалау сұрағы: Дәреженің қасиеттерін қолдану есеп шығаруда көмек бере ме?
Нақты білу сұрағы: сен көбейтіндіні және бөліндіні дәрежелеу
ережесін орынды қолдана аласың ба?
ҮІ.Бағалау (қорытынды бағалау)
ҮІІ. Рефлексия
Білеміз Білдік Білгіміз келеді
ҮІІІ.Үй тапсырмасы: І тарау,§1тақырып, жаттығу:№107, № 114, №116, №118
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Математика |
Көрсетілім: 9429 |
|
|
|
Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері
Білімнің өзектілігі. Бүгінгі сабақта келесі ережелер бойынша жұмыс атқарамыз. (слайд1)
• Білгенімізді – қайталаймыз.
• Жаңа мағлұмат аламыз.
• Есептер шығарамыз.
• Топтық жұмыс
• Өзіндік жұмыс
• Өз ойларыңды айту
Жаңа тақырыпты мына мысал арқылы түсіндіру: (слайд2)
1) 5+5+5+5=5 4=20 мұнда қосу амалының көбейту амалымен ауыстырылғанын,яғни
бірнеше бірдей қосылғыштардың қосындысын бір қосылғыш санына көбейтумен алмастыруға болатынын көрсету.
2) Енді дәл осылай бірнеше бірдей көбейткіштердің көбейтіндісін мысалы, 2 2 2 2 =16,
қысқаша 2 2 2 2 =24 дәреже түрінде жазуға болады.
Бұдан бірдей көрсеткіштерден тұратын көбейтіндінің дәреже деп аталатындығы келіп шығады.Келтірілген мысалда 2 саны негізі,ал 4 саны дәреженің көрсеткіші делінеді,16 саны 24 дәреженің мәні делінеді.Біз оны аn өрнегі түрінде жазып, а(қайталанатын көбейткіш) дәреженің негізі,ал n (көбейткіштің неше рет қайталанатынын көрсететін сан)-дәреженің көрсеткіші деп аталатынын түсіндіру.
Анықтама. а санының 1-ден үлкен n натурал көрсеткішті дәрежесі деп әрбір
негізі а-ға тең көбейткіштен тұратын көбейтіндіні айтады.
Санның екінші және үшінші дәрежесі туралы түсінік беру,яғни екінші дәреже «квадрат»,үшінші дәреже «куб» деп аталатындығын түсіндіру.
Сондай ақ:
1) а1=а,яғни кез келген санның бірінші дәрежесі өзіне тең,
2) а0=1,яғни кез келген санның нөл дәрежесі 1-ге тең екендігін түсіндіру.
Санды дәреже түрінде жазу ыңғайлы болғандықтан оны барлық салада қолданады.Мысалы,оны натурал сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жазу үшін пайдаланады.
Өте үлкен сандарды жазған кезде 10 санының дәрежесі қолданылады.
ІҮ.Бекіту кезеңі:
1. Қайталау: (слайд 3)
- Санның квадраты, кубы туралы не білесіздер?
- Негіздері бірдей дәрежелерді көбейту формуласын жазып,сәйкес ережені айтып беріңдер.
- Негіздері бірдей дәрежелерді бөлу формуласын жазып,сәйкес ережені айтып беріңдер.
- 00 өрнегінің мағынасы бар ма?
- Сан дәрежесінің соңғы цифры 0,1,5 және 6 болатын сан қандай цифрмен аяқталады?
Рефлексия
Білеміз Білдік Білгіміз келеді
2.Жаттығулар орындау: ауызша № 97,98,100; жазбаша № 106,109,112,1143
3.Берілген сөздердің формуламен байланысын көрсетіңдер: (слайд 4)
Сөздік моделі
1. Негіздері бірдей дәрежелерді
көбейту
2. Дәреже көрсеткіші нөл
3. Дәрежелерін анықтау
4. Дәрежені дәрежелеу
5. Көбейтіндіні дәрежелеу
6. Бөліндіні дәрежелеу
7. 1 –дің дәрежесі
8. Негіздері бірдей дәрежені бөлу
9. (-1) жұп дәрежесі
Аналитикалық моделі
А.. (ab)n =an.bn
B . an: am = an-m
C. (a /b)n = an /bn b≠ 0
D. 1n = 1
E. (an)m= anm
F. a0 = 1
G . (-1)n =1,егер n – жұп
І. an .a m = an+m
J. an = a.a.a …a
n – көбейткіш
4.Бос торкөзді толтырың: (слайд 5)
anam =an+m a = 1 an ·bm=(ab) an am = an-m
(-1)n = -1 anm = an/ = (a/b)n, b≠0
5. Жұптық жұмыс: (тапсырмасы бар үлестірмелер)
Өзара тексеру: ( бір-бірінің дәптерлерін тексеру)
Бағалау критерийі : дұрыс жауаптар саны бойынша.
6. Өзіндік жұмыс. (слайд 7)
Оқушының аты жөні:___________________________________
Критерийлер Тапсырма Тексеретін элементтер Жетістік деңгейі Тапсырманы орындау балы
Ү.Сабақты қорытындылау
Сабақты Блум таксономиясын қолдана отырып қорытындылаймыз.
4..Бағалау сұрағы: Дәреженің қасиеттерін қолдану есеп шығаруда көмек бере ме?
Нақты білу сұрағы: сен көбейтіндіні және бөліндіні дәрежелеу
ережесін орынды қолдана аласың ба?
ҮІ.Бағалау (қорытынды бағалау)
ҮІІ. Рефлексия
Білеміз Білдік Білгіміз келеді
ҮІІІ.Үй тапсырмасы: І тарау,§1тақырып, жаттығу:№107, № 114, №116, №118
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |