Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Тәрбиешінің дербес іс-әрекеті


Тәрбиешінің дербес іс-әрекеті

Тәрбиешінің дербес іс-әрекеті

Пәні: Байқау және бақылау тәжіриесі

Сабақтың мақсаты:

а) білімділік: Мектеп жасына дейінгі балалардың режимдік сәттерін ұғындыра отырып, күннің бірінші жартысындағы тәрбиешінің дербес іс-әрекеттері және ұйымдастырылған іс-әрекет (үлгі сабақ) туралы түсінік беру.

 

ә) дамытушылық:тәжірибешілердің ой-өрісін кеңейте отырып, тәжірибенің өткізу әдіс-тәсілдері мен дағдыларын меңгерту; ойлау белсенділігі мен танымдық қызығушылығын дамыту, ой қорытып,нақты шешім жасата білу, шығармашылық ізденістерін арттыруға ықпал жасау.

 

б) тәрбиелік:  болашақ мамандығына қызығушылықтарын арттырып, бала тәрбиесіне жауапкершілікпен қарауға, шығармашылыққа, тапқырлыққа, ізденімпаздыққа, белсенділікке тәрбиелеу.

 

Сабақтың түрі:   тәжірибе сабақ

 

Сабақ технологиясы:Дуалдық оқыту жүйесі

 

Тәжірибе алаңы: шағын орталық

 

Сабақтың әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, топпен жұмыс, талдау.

 

Пәнаралық байланыс: мектепке дейінгі педагогика, мектепке дейінгі психология, жас ерекшелік психологиясы.

 

Сабақтың көрнекілігі: техникалық құралдар, интерактивті тақта, слайд

 

Сабақтың барысы:

І.Ұйымдастыру кезеңі:

 

ІІ. Байқау және бақылау тәжіриесі

 

«Тәрбиешінің дербес іс-әрекеті» 2 семестрдегі тәжірибе барысында Сіздер тәжірибенің мақсаты, мазмұны, міндеттерімен, тәжірибе базасымен, тәрбиешінің балалармен ұйымдастырылған іс-әрекеттерін және жұмыс жоспарын, күннің І, ІІ жартысындағы ерте жастағы (2-3 жасқа дейін) режимдік сәттерін, мектепке дейінгі кіші жастағы (3-4 жасқа дейін) балалардың даму ерекшеліктерін және тәрбиешінің баламен ұйымдастыру іс-рекеттерін, мектепке дейінгі кіші жастағы (4-5 жасқа дейінгі) сабақтарды, ойын бұрыштарын, (5-6 жасқа дейінгі) топ балаларының режимдік сәттерді, ата-аналармен жұмыстарын бақылап, талдадыңыздар. Сонымен қатар,  жас ерекшелік топтардағы жұмыстардың бағдарламалық мазмұнын, режимдік сәттерді өз бетімен өткізу, мерекелік іс-шараларға дайындық жұмыстарына қатысу, сауықтыру-шынықтыру шараларын ұйымдастыру және тәрбиешімен бірге жұмыс атқару, өз бетінше еңбек әрекетін және режимдік сәттерді ұйымдастырдыңыздар.

Тәжірибе барысында машықкерлердің тәрбиеші рөлін сомдауы.

ІІ.Күннің I жартысындағы ересектер тобындатәрбиешінің дербес іс-әрекеті

Қабылдау.

Таңғы жаттығу.

Таңғы ас.

ІІІ.Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті.

Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: ҚМТҚ

Дидактикалық ойын:

ІV. Серуен.Видео слайд .

V.Түскі ас.

VI.Ұйқы.

VII. Қорытынды.

Тәрбиешінің жас ерекшелік топтарындағы әдістемелік жұмыстарының жүйесін, тәрбиешінің оқу-тәрбие жұмыстарын жоспарлау жүйесін, күннің бірінші жартысындағы тәрбиешінің дербес іс-әрекеттерін меңгердіңдер. Алдағы тәжірибе барысында осы алған білімдеріңізді тиімді пайдалана білулеріңізге сенім арта отырып, сәттілік тілеймін.

 


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Ерте жастан ағылшын тілін үйрету
"Балабақшада ойын арқылы балалардың сөздік қорларын дамыту жолы "
Қоршаған ортамен таныстыру арқылы тілін дамыту.
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі пәні бойынша қорытынды сабақ
Мектепке дейінгі балаларды адамгершілікке тәрбиелеудің мәні
ТАБИҒАТТАҒЫ КӨКТЕМГІ ҚҰБЫЛЫСТАРДЫ БАҚЫЛАУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ
Шығармашылық жобаны орындау
Шығармашылық жобаны орындау
Мектепке дейінгі балалардың тілін дамытудағы жаттығулар
Әртүрлі дөңгелектер
Бөлім: Уроки / Оқушымен жұмыс | Көрсетілім: 12571 | Қосты: Хайруллаева Алия Базарбаевна | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык