|
|
Тәрбиешінің дербес іс-әрекеті
Пәні: Байқау және бақылау тәжіриесі
Сабақтың мақсаты:
а) білімділік: Мектеп жасына дейінгі балалардың режимдік сәттерін ұғындыра отырып, күннің бірінші жартысындағы тәрбиешінің дербес іс-әрекеттері және ұйымдастырылған іс-әрекет (үлгі сабақ) туралы түсінік беру.
ә) дамытушылық:тәжірибешілердің ой-өрісін кеңейте отырып, тәжірибенің өткізу әдіс-тәсілдері мен дағдыларын меңгерту; ойлау белсенділігі мен танымдық қызығушылығын дамыту, ой қорытып,нақты шешім жасата білу, шығармашылық ізденістерін арттыруға ықпал жасау.
б) тәрбиелік: болашақ мамандығына қызығушылықтарын арттырып, бала тәрбиесіне жауапкершілікпен қарауға, шығармашылыққа, тапқырлыққа, ізденімпаздыққа, белсенділікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: тәжірибе сабақ
Сабақ технологиясы:Дуалдық оқыту жүйесі
Тәжірибе алаңы: шағын орталық
Сабақтың әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, топпен жұмыс, талдау.
Пәнаралық байланыс: мектепке дейінгі педагогика, мектепке дейінгі психология, жас ерекшелік психологиясы.
Сабақтың көрнекілігі: техникалық құралдар, интерактивті тақта, слайд
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі:
ІІ. Байқау және бақылау тәжіриесі
«Тәрбиешінің дербес іс-әрекеті» 2 семестрдегі тәжірибе барысында Сіздер тәжірибенің мақсаты, мазмұны, міндеттерімен, тәжірибе базасымен, тәрбиешінің балалармен ұйымдастырылған іс-әрекеттерін және жұмыс жоспарын, күннің І, ІІ жартысындағы ерте жастағы (2-3 жасқа дейін) режимдік сәттерін, мектепке дейінгі кіші жастағы (3-4 жасқа дейін) балалардың даму ерекшеліктерін және тәрбиешінің баламен ұйымдастыру іс-рекеттерін, мектепке дейінгі кіші жастағы (4-5 жасқа дейінгі) сабақтарды, ойын бұрыштарын, (5-6 жасқа дейінгі) топ балаларының режимдік сәттерді, ата-аналармен жұмыстарын бақылап, талдадыңыздар. Сонымен қатар, жас ерекшелік топтардағы жұмыстардың бағдарламалық мазмұнын, режимдік сәттерді өз бетімен өткізу, мерекелік іс-шараларға дайындық жұмыстарына қатысу, сауықтыру-шынықтыру шараларын ұйымдастыру және тәрбиешімен бірге жұмыс атқару, өз бетінше еңбек әрекетін және режимдік сәттерді ұйымдастырдыңыздар.
Тәжірибе барысында машықкерлердің тәрбиеші рөлін сомдауы.
ІІ.Күннің I жартысындағы ересектер тобындатәрбиешінің дербес іс-әрекеті
Қабылдау.
Таңғы жаттығу.
Таңғы ас.
ІІІ.Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті.
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: ҚМТҚ
Дидактикалық ойын:
ІV. Серуен.Видео слайд .
V.Түскі ас.
VI.Ұйқы.
VII. Қорытынды.
Тәрбиешінің жас ерекшелік топтарындағы әдістемелік жұмыстарының жүйесін, тәрбиешінің оқу-тәрбие жұмыстарын жоспарлау жүйесін, күннің бірінші жартысындағы тәрбиешінің дербес іс-әрекеттерін меңгердіңдер. Алдағы тәжірибе барысында осы алған білімдеріңізді тиімді пайдалана білулеріңізге сенім арта отырып, сәттілік тілеймін.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |