|
|
Қарақытай мемлекеті
пәні:Қазақстантарихы |
Сынып :7 |
күні: |
Шырылдакова Шолпан Негметовна |
|
|
тақырып |
Қарақытай мемлекеті
|
|
|
||
Мақсаты |
Қарақытацлардың Жетісуға қоныс аударуын, қоғамдық құрылысын түсіндіре отырып, жаугершілік соғыстары мен мемлекеттің әлсіреуіне сыртқы шапқыншылықтың әсерін көреді; Оқушыларды қарақытай мемлекетінің қоғамдық құрылысы, алым-салық жүйесі, саяси жағдайын талдап,тарихи деректермен жұмыс жүргізту, ойларын жинақтап қорытынды жасау үйренеді. Оқушыларды қазақ жерінде өмір сүрген ортағасырлық мемлекетт тарихымен танысады.
|
|
|||
Күтілетін нәтиже |
Орта ғасырлардағы қазақ жеріндегі Қарақытай мемлекетінің тарихымен танысады. Мемлекет тарихындағы негізгі оқиғалар тізбегін анықтап біледі. |
|
|||
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер. |
Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар;ашық/жабық сұрақтар ойтолғау жазу, АКТ, тест тапсырмалары |
|
|||
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар. Ресурстар. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар СЭО |
|
|||
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы |
Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Мадақтау Екі жұлдыз, бір тілек; топпен жұмыс |
|
|||
Оқып үйрену барысындағы бағалау |
Топ жетекшілері оқушыларды бағалайды, Дарынды оқушылардың шығармашылығы бағаланады, жоғары мәртебелі сұрақтарға сыни тұрғыдан ойланып, жауап бергені бағаланады. |
|
|||
кезеңдері |
Мұғалімәрекеті |
Оқушыәрекеті |
|||
Ұйымдасты ру (2мин) |
«Бақыт тілейміз баршаға!» атты психологиялық тренинг өткізу. Түрік кезініңдегі хронология қағаз кеспелері арқылы топтарғабөлеміз |
Сабақалдындапсихологиялықтренингкеқатысады |
|||
өткен тақырыпқа шолу |
«Құпия тұлғалар мен даталар» атты шығармашылық жұмыс арқылы жұптасып орындауға болады
|
Оқушылар тұлғалар мен даталар жазылған карточкаларды алып олардың мағынасын толық ашады. |
|||
Қызығушы Лықты ояту (3мин) |
«Орта ғасырлардағы Қазақстан» атты картамен жұмыс слайд көру «Қарақытай – кидан мемлекеті» |
Карта бойынша жұмыс жасайды. Слайд бойынша ассоциация құрайды. Топтың атынан ортақ пікір жариялайды. |
|||
Мағынаны тану (25 мин) |
Шығармашылық топтық тапсырма. 1. 1.Қарақытайлардың Жетісуға қоныс аударуы,этникалық құрамы 2.Мемлекеттің қоғамдық құрылысы мен алым-салық жүйесі. 3.Мемлекеттің сыртқы жағдайы. |
«Түртіп алу» әдісі бойынша саралап оқиды. Тақырыптың мазмұнына сай постер қорғау. Топпен жұмыс тақырыбына шағын пікірлесу жүргізеді. РАФТ әдісі
|
|||
Қорытынды. Пысықтау. (5 мин)
|
Тақырып бойынша түйін шығарту. Ашық/Жабық сұрақтар қою
|
Венн диаграммасы «Қарақытай және Қарахан мемлекеттері» Ұқсастығы мен айырмашылығы
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
|||
Рефлексия 2мин |
Кері байланыс парағы. |
Кері байланыс парағын толтыру. |
|||
Үйге тапсырма |
Қарақытай тарихын оқып келу. |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |