Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Тарих |
Көрсетілім: 2347 |
|
|
|
Қазақстан Республикасының рәміздері
Сабақтың атауы Қазақстан Республикасының рәміздері
Жалпы мақсаты
Білімділік: Оқушыларға тақырыпқа сай , Қазақстан Республикасының рәміздері туралы толық білуіне мүмкіндік жасау.
Дамытушылық:Оқушылардың ойлау қабілетін, танымдық қызығушылығын, белсенділігін дамыту. Сыни тұрғыда ойлануға үйрету.
Тәрбиелік: Өз Отанын , елін сүюге , рәміздерді құрметтеуге тәрбиелеу.
Оқушы
ларүшіноқунәтижелері
Тақырыпты толық меңгереді. Сын тұрғысынан ойлай біледі. Жаңа ақпараттар қабылдайды. Сыныпта жақсы қарым қатынас орнайды. Ойлау, сөйлеу мәдениеті дамиды. Пәнге қызығушылығы, белсенділігі артады.
Сабақта туында
ған негізгі идеялар Тақырыпты талқылып, терең талдау жасау.. Тақырып барысындағы құндылықтарды анықтап сол құндылықтарды мағынасын ашу арқылы тақырыпты меңгерту. Жаңаша тәсілдер арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Мұғалімнің іс-әрекеті:
- Топқа бөлу;
- Сабақтың мақсатымен
таныстыру;
- Құндылықтарды жасыру;
- «Кілттік сөздер» әдісі бойынша қызығушылығын ояту.
- «Автордың орындығы» арқылы тақырыпты талқылып, терең талдау жасау.
- «Семантикалық карта» арқылы кері байланыс жасау
- Бағалау;
- Үйге тапсырма беру.
Оқушының іс-әрекеті:
- Топқа бөлінеді;
- Бүгінгі тақырыптың
құндылықтарын анықтайды;
Кілттік сөздерді жазу
- «Автордың орындығы» әдісі
- Кері байланыс арқылы рефлексия жасайды;
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: сабақ барысы мұғалім мен оқушы немен айналысады?
5. Ұйымдастыру
Сыныпоқушыларынтүгелдеу, оқушылардыңназарынсабаққааудару.
Сабақтыңмақсатынайту: Қазақстан Республикасының рәміздері туралы өзіміз оқып,талдап білетін боламыз.
Сергітусәтіжасау
Алтын ережементаныстыру
І кезең-Қызығушылықтыояту, кілттіксөздерарқылы(
Геральдика, виксикология, «Елім-ай», «Таңбалытас», Бөрілі ту, Қабанбай , Райымбек)
Осы сөздергетүсінікбереді. ( мәтінненіздейді). Жұптықжұмысжасап, оқулықпенөзойынсалыстырыпайтады( 5 минут)
Сыныпты топқа бөлу: Жемістер арқылы 5 топқа бөлінеді.
ІІ кезең -Мағынаны тану
«Автордың орындығы» әдісі бойынша
1-топ Рәміз белгілері ұғымы
2-топ Қазақ елі рәміз белгілерінің тарихы
3-топ Қазақ елі рәміз белгілерінің тарихы
4-топ Қазақстан Республикасының рәмізі ,Елтаңба
5-топ Қазақстан Республикасының Туы, Әнұраны
1-ші қадам:Мәтінді оқып, өз топтарында талқылап,жазады.
2-ші қадам: Тақтанын алдыңа орындық қойылып, автор ретінде сынып алдыңда жазғанын оқиды.
3-ші қадам: Сынып тыңдап, сұрақ қояды.
Ой-толғаныс кезеңі
«Семантикалық карта» бойынша сабақты қорытындылау
Рәміздер Қай рәмізде не бейнеленген? Қай кезде орындалады?
Қайда кездеседі?
Күн шаңырақ Қырың құс әні ою сөзі уық Елбасының сапары кезіңде Олимпиада жеңімпазына Құжаттарда Теңгеде Әкімшілікте Дүйсенбі күні мектепте
Әнұран
Ту
Елтаңба
Бағалау: Оқушылар өздерін-өздері бағалайды. Сосын сынып оқушылары сабақ айтқан оқушылардың сабақ барысындағы сөйлеу мәдениетіне, бір-біріне деген құрметіне, айтылған анықтамалықтардың қаншалықты дұрыс екендігіне, ұтымды ойлардың маңыздылығына, баға береді.
Дереккөздер және жабдықтар: Жемістер, алтын ереже, дәйек сөздер ,семантикалық карта, соңғы сөзді мен айтам, автор орындығы.
- Интерактивті тақта;
- Оқулық, қағаз, қалам,маркер
Кейінгі оқу Үйге тапсырма:
Тірек сөздер арқылы мәтінді оқу, түсінік айту. Сөзжұмбақ құрастыру.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |