Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Жоңғар шапқыншылығына қарсы күрес


Жоңғар шапқыншылығына қарсы күрес

Сабақтың тақырыбы: Жоңғар шапқыншылығына қарсы күрес

Мақсаты:
Білімділік: XVIII ғасырдың  бірінші шиіріндегі қазақ хандығының ішкі, сыртқы саясатын, жоңғар басқыншыларына қарсы азаттық, елімізді; жерімізді қорғау жөніндегі білімдерін кеңейтіп қорытындылап-жинақтау.
Тәрбиелік: батыр бабаларымыздың тәуелсіздік үшін жанын қиған күресін ашу арқылы, ұрпағымызды елін, жерін, Отанын сүюге тәрбиелеу.
Дамытушылығы: оқушыларды елін, жерін, халқын сүюге, патриоттыққа тәрбиелеу. Ойлау қабілетін дамыту.
Көрнекі құралдар: Қазақ  АКСР-інің картасы, тарихи деректер, әдебиетттер, тарихи тұлғалардың суреттері, тірек сызбалар.
Сабақтың барысы: 
1. Ұймдастыру кезеңі.
2. Үйге берген тапсыманы оқушыларды екі топқа бөліп сұрау:
 
          1 топ                                                   2 топ
Шапқыншы               1.                      Орбұлақ                         1. 
лықтың бас                2.                      шайқасындағы              2.
тауына себеп                                      жеңіске жету                 3.
ші факторлар             3.                      себептеріміз                  4.
ды анықтау                4.
 
        1-топқа
    Әр топқа шығармашылық тапсырма “Тарихи сипаттау” негізінде сайыс жүргізу.
       а) Аңрақай шайқасы туралы тарихшы ғалымдар арасындағы     
       түрлі көзқарастар, пікірлердің қайсысы дұрыс.
        2-топқа
    Өздеріңізді бір сәт 1929 ж. Балқаш көлінің маңында деп сезініңіздер. Қандай тарихи оқиғаның куәгері болар едіңіздер? Ол қандай оқиға, оның қандай тарихи маңызы болды?
 
     Қосымша 2 топқа да “Тарихи қайраткерлер” номинациясы.
1. Тарихи қайраткелер 1
2.Шайқастар
3. Тарих 2
3
 
4. Оқып-үйренген сабақты бекіту.
 -III Жаңа сабаққа ену 
   1. Қызығушылықты ояту
           1. Бұл тақырыптан қандай оқиғаны білесіздер?
           2. Тағы не білгіңіз келеді?
           3. “Жеті жарғы” ойымызға қандай тізбектерді елестетеді?
           4. Жоңғарларға қарсы күресіп елімізді қорғау үшін қандай  
           стратегияны қолдануымыз қажет деп ойлайсыздар?
  -II Мағынаны ажырату 
    Оқушылар өздерінің ойлаған пікір, болжамына лайық ақпараттар іздеп, зерттегенде мағынаны түсініп таниды, анықтайды:
      А) Оқулықпен жұмыс
      Ә)Деректерге ой шақырып, толғану
      Б) Әр оқушы өз ойының иесі, пікірін ортаға салуға 
      әзірлену.
   -III. Тақырып туралы толғаныс
 1. Тәукенің хан ретіндегі қандай ерекшеліктерін және адам ретіндегі қандай қасиеттерін танып білдіңіздер?
 2. Әбілхайыр ханды неліктен дипломат, әрі мемлекет қоғам қайраткері деп таныдыңыз?
 3. Абылайдың батыр, қолбасшы, мемлекет, қоғам қайраткері екенін өз ойыңызбен дәлелдей аласыз ба? 
 4. Билердің қазақ қоғамындағы кызметін қалай дәлелдеп сипаттар едініз?

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Қазақстан және Ресей
ХҮІІ ғ. соңы –ХҮІІІ ғ. бірінші ширегіндегі қазақ-жоңғар соғысы
XIX ғасырдағы тәуелсіздік үшін күрес
XVIII ғасырдың бірінші ширегіндегі Қазақ хандығының ішкі және сыртқы жағдайы
Қазақ батырларының жоңғарларға қарсы. Отан соғысы
Ресейлік отарлаудың ерекшеліктері. Ресейдің қол астына өткенге дейінгі қазақ елінің жағдайы
Абылай – Тәуелсіздік үшін күрескен тұлға
XVIII ғасырдағы қазақ батырлары
Қазақстан және Ресей
Тәуке ханның билігі және “Жеті жарғы”
Бөлім: Уроки / Тарих | Көрсетілім: 1964 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык