Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Қазақ халқының мәдениеті


Қазақ халқының мәдениеті

Қазақ  халқының мәдениеті                                                                                        

Күні

Тақырыбы

Мақсаты

Әдіс-тәсілдер

Нәтижесі

Бағалау

Барлық оқушыны оқыту процесіне қосу

Сілтеме

 

Қазақ  халқының мәдениеті

Қазақ  халқының мәдениетінің түрлерін ажырата отырып,ерекшеліктерін

салыстыруды үйрену

Миға шабуыл,

жеке жұмыс

топпен жұмыс,

ББҮ кестесі.

Микрофон әдісі

бейнебаян

 

А)Қазақ халқының мәдениетінің түрлерін ажырата алады.

В)Қазақ халқының мәдениетінің ерекшеліктерін талдайды.

С)Қазақ халқының мәдениетін қазіргі мәдениетпен салыстыра отырып, талдайды.

1)ОүБ

а) 2 жұлдыз,1 тілек

б) ауызша марапаттау

Кері байланыс Үш смайлик арқылы

Психологиялық ахуал.

Жеке жұмыс.ББҮ кестесін толтыру

Топпен жұмыс.

(С,В деңгей)постер қорғау.

таныстырылым жасау(Адеңгей)

Сергіту сәті Амандасу түрлері.

Қорытынды.Микрофон әдісі арқылы әр топ  түйінді ой айту.

Е.еdu.kz. Е-библ. №157

С.Жолдасбаев

Орта ғасыр. Қазақстан тарихы-7 сынып. Атамұра-2012ж 188-194 беттер. Орта ғасырлар. қаз. тарихы әдістемесі

2012ж

 

Қазақ халқының шығармашылық дәстүрі.

Шығармашылық дәстүр туралы білу,

ерекшеліктерін анықтау және  

салыстыра отырыпқортынды жасауды  үйрену

Ой қозғау,

жеке жұмыс,топпен жұмыс,

джигсо әдісі,

уақыт шеңбері.

ыстық орындық.

бейнебаян.

А)Шығармашылық  дәстүр туралы біледі

В)Шығармашылық дәстүрдің  түрлерін, маңызын  біледі

С) Тарихи маңызын талдап қорытынды жасайды.

ОүБ

1)критерий бойынша  бағалау

2)жиынтық  бағалау

Кері байланыс

"Бес саусақ"

Психологиялық ахуал

уакыт шеңбері арқ.үй тапсыр. сұрау

топпен жұмыс постер қорғау

 жеке  жұмыс. тапсырма орындау джигсо әдісі арқылы бағалау ыстық орындық арқ. қорыт.сергіту сәті. "Қаражорға " би

Е.еdu.kz. Е-библ.№158

С.Жолдасбаев

Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы-7 сынып. Атамұра-2012ж 188-194 беттер

 

16-17 ғасырлардағы тарихи шығармалар

Тарихи шығармалармен танысады, тарихи маңызын анықтап,

қорытынды жасауды білу

Шығармашылық жұмыс, мәтінмен жұмыс, бүктеме әдісі,стикердегі диалог, Блум кубигі.

А)Тарихи тұлғалардың шығармаларын біледі.

В)Тарихи шығармалардың тарихи маңызын анықтайды.

С)Тарихи еңбектерді салыстырып,қорытынды жасайды.

ОүБ

а) бірін-бірі бағалау

б) ауызша марапаттау

Кері байланыс

"Самолет"

 

Психологиялық ахуал Жеке жұмыс, бүктеме әдісі арқылы үй жұмысын сұрау, топпен жұмыс, ақпаратпен алмасу.

топтастыру стикердегі диалог.Сергіту сәті. "бір-бірімізге"

Блум кубигі

С.Жолдасбаев

Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы-7 сынып. Атамұра-2012ж 200-203 беттер

 

Мәдениет тарауын қорытындылау

Тарау бойынша түсініктерін бекітіп, логикалық ойлау,есте сақтау қабілеттерін дамыту.

Жеке жұмыс,

топтық жұмыс,

жигсо әдісі

 

Тақырыптар бойынша нақты деректерді біледі.Есте сақтау және ойлау қабілеттері дамиды

ОүБ

1.Бірін-бірі бағалау

2.Жиынтық бағалау

Кері байланыс үш  түс бойынша

топтық жұмыс а)оқулық бойынша тест тапсырмаларын құрастыру жеке жұмыс б) шешу

7сынып.Қазақстан тарихы оқулық

тест тапсырмалары

 


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Абай Құнанбаевтың өмірі мен қызметі
Қазақ халқының әдебиеті мен мәдениеті
Орта ғасырлардағы тарихынан ұзақ мерзімді жоспары
Қазақстанның XVI-XVII ғасырлардағы мәдениеті
Қарахан мемлекеті
Заттың атын білдіретін сөздер. Жауқазын. Бәйшешек
Заттың атын білдіретін сөздер. "Сауысқан мен көкек"
Заттың атын білдіретін сөздер. Құстарым, келіңдер
Қасым хандығы
Қазақстан территориясындағы этносаяси қауымдастықтардың қалыптасуы
Бөлім: Уроки / Қысқа мерзімді жоспар | Көрсетілім: 5500 | Қосты: Даутова Гулнур Темиргалиевна | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык