|
|
Зат мөлшері. Молярлық масса
Қысқа мерзімді жоспар. 8-сынып химия пәні
Маңғыстау облысы Мұнайлы ауданы №6 мектептің химия пәні мұғалімі Сисенгалиева Злиха
Сабақтың атауы |
Зат мөлшері. Молярлық масса |
|||||
Жалпы мақсаты |
Оқытудың жаңа тәсілдерін қолданып тақырып мақсатын талдауға,салыстыра білу қабілетін дамытуға танымдық қиыншылықтарды жеңуге бағыттап оқушыларды бірлескен жұмысқа тәрбиелеу. |
|||||
Оқушылар үшін оқу нәтижелері |
|
|||||
Ұйымдастыру кезеңі (2 минут) |
Оқушылармен амандасу,түгендеу,назарын сабаққа аудару. Сабақтың мақсатын, кезеңдерін айқындау. Химиялық формулалар арқылы оқушыларды топқа бөлу. Топтардағы топ басшыларын анықтау және оларға сыныптастарын бағалап отыруды тапсыру. |
|||||
Тапсырмалар |
||||||
Ойлау деңгейлері |
Мақсаты |
Күтілетін нәтиже |
Түрткі сұрақ, тапсырма, жағдаяттар |
Бағалау |
||
Критерийлері |
Дескриптор |
Ұпай |
||||
Білу (5 минут) |
Заттардың молекулалық массаларын есептей алатындықтарын тексеру |
Молекулалық массаларын есептей алады |
Тапсырма № 1.
|
Молекулалық массаларын есептеді |
Толық орындады |
2 |
Жартылай орындады |
1 |
|||||
Орындай алмады |
0 |
|||||
Түсіну (8 минут) |
Оқу материалындағы формуланы түрлендіре білу
|
Зат мөлшерін табу формуласын түрлендіре алады |
Электронды оқулық арқылы жаңа тақырыпты ашу. Зат мөлшерін табу формуласын түрлендіру. |
Формуланы түрлендірді |
Толық |
2 |
Жартылай анықтады |
1 |
|||||
Анықтай алмады |
0 |
|||||
Қолдану (5 минут) |
Зат мөлшері табу формуласын қолданып есептер орындау |
Формуланы қолданып зат массасын есептерді орындайды |
Тапсырма № 2
(Қосымша №2)
|
Есептейді |
Дұрыс |
2 |
Қателіктер бар |
1 |
|||||
Есептей алмады |
0 |
|||||
Талдау (6 минут) |
Зат мөлшерін табу арқылы қайсысы көп екеніндігін салыстыру |
Зат мөлшері ұғымы арқылы берілген заттарды салыстыру арқылы анықтайды |
Әрбір топқа зат мөлшерін табуға арналған тапсыр малары беріледі. (Қосымша №3)
|
Салыстыра білді |
Толық орындады |
3 |
Жартылай орындады |
2 |
|||||
Толық емес |
1 |
|||||
Жинақтау (6 минут) |
Шығармашылыққа арналған тапсырмалар орындау |
Эврикалық деңгей тапсырмаларын орындайды |
Жағдаятқа байланысты есептер (Қосымша №4) |
Шешімін таба алды |
Толық дәлелдеді |
3 |
Жартылай дәлелдеді |
2 |
|||||
Бағалау (7 минут) |
Алған білімдерін нақты фактілерге сүйеніп дәлелдеу |
Нақты фактілерге сүйеніп ойын дәлелдейді |
Білімді тиянақтауға арналған тапсырма (Қосымша №5) |
Дәлелдей алды |
Толық дәлелдеді |
3 |
Жартылай дәлелдеді |
2 |
|||||
Қателіктер бар |
1 |
|||||
Рефлексия
(3 минут)
1.Өзін-өзі бағалау анкетасы
2.Мадақ тау
|
Оқушыларға сабақтағы өз орындаған жұмысының сапасын және сабақты бағалату. |
Түсінікті болды түсініксіз болды Жеңіл болды ауыр болды
|
|
|||
Өз белсенділігін және жұмыс сапасын бағалау.
|
Топтағы оқушылар сабаққа қосқан үлесі үшін бір-бірін және сабақ жүргізген мұғалімге алғыс білдіреді. (Мадақтау, Іскерлік қасиеттері үшін мақтау) |
|||||
Үйге тапсырма беру |
§17. 5-9 тапсырма |
Тапсырма №1 |
Осы заттардың молекулалық массаларын есептеңдер |
І топ |
P ; PH3 ; P2O5; H3PO4 ; Na3PO4 |
І топ |
Fe ; FeCl2 ; FeO ; FeS ; FeSO4 |
ІІІ топ |
K ; K2O ; KOH ; KCl; K2SiO3 |
IV топ |
Si ; SiO2 ; Na2SiO3 ; H2SiO3; СаSiO3 |
V топ |
С ; СO2 ; Na2СO3 ; H2СO3 ; СаСO3 |
Қосымша № 2
Тапсырма №2 |
Берілген зат мөлшері бойынша массасын табыңдар |
І топ |
а)0,3 моль O2; ә) 0,5 мольН2О б)10 моль NH3; в) 4 моль СаСO3 |
І топ |
а)0,3 моль N2; ә) 0,2 мольСuO б)10 моль SO2; в) 0,5 моль H2SO4 |
ІІІ топ |
а)0,5 моль О2; ә) 4 мольН2О б)5 моль NH3; в) 3 моль СаСO3 |
IV топ |
а) 2 моль N2; ә) 5 мольСuO б) 0,3 моль SO2; в) 1,5 моль H2SO4 |
V топ |
а) 2 моль N2; ә) 0,25 мольСuO б) 0,3 моль SіO2; в) 1,5 моль H3PO4 |
Қосымша № 3
Тапсырма №3 |
Салыстыру тапсырмасы |
І топ |
Массалары бірдей 200 г әктасы СаСO3 және күйдіргіш натр NaOH берілген.Осылардың қайсысының зат мөлшері көп екенін есептеңдер. |
І топ |
Массалары бірдей 800 г мыс тұзы СuSO4 және күйдіргіш натр NaOH берілген.Осылардың қайсысының зат мөлшері көп екенін есептеңдер. |
ІІІ топ |
Массалары бірдей 400 г әктасы СаСO3 және магний оксиді MgO берілген.Осылардың қайсысының зат мөлшері көп екенін есептеңдер. |
IV топ |
Массалары бірдей 320 г мыс тұзы СuSO4 және күкіртт оксид SO3 берілген.Осылардың қайсысының зат мөлшері көп екенін есептеңдер |
V топ |
Массалары бірдей 600 г әктасы СаСO3 және құм SіO2 берілген.Осылардың қайсысының зат мөлшері көп екенін есептеңдер. |
(Қосымша №4)
Тапсырма №4 Жағдаятқа байланысты тапсырма |
Қыз бала асханада тағам дайындап жатқанда абайсызда ас содасынынан (NaНСO3) 3 ас қасығын жерге шашып алды. Егер 1 ас қасық ас содасы 7 грамм болса,ол ас содасының неше молін шашып алғанын есептеңіздер. |
(Қосымша №5)
Таразыда тепе теңдік орнатыңдар |
Таразының бір табақшасына оқушы 5 моль Мыс оксиді СuO ұнтағыннан және екінші табақшасына болса кремний оксидінің SіO2 4 молін салды.Бұл кезде таразы тепе- теңдікте бола ма? Егер тепе- теңдікте болмаса тепе- теңдікке келтіру үшін оқушы не істеуі керек болады? Жауаптарыңызды нақты фактілермен дәлелдеңдер. |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |