Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » М.Әуезов «Қараш - Қараш оқиғасы» Бақтығұлдың тағдыры


М.Әуезов «Қараш - Қараш оқиғасы» Бақтығұлдың тағдыры
Сабақтың тақырыбы: М.Әуезов «Қараш - Қараш оқиғасы» Бақтығұлдың тағдыры
Мақсаты: Хикаят бойынша алған білімдерін қорытады, жинақтайды, кейіпкерлердің өмірдегі шынайы бейнесін таниды.
Міндеттері:
1.Мазмұнға байланысты:
Шығарманың мазмұнын толық талдайды,басты кейіпкердің іс-әрекеттері арқылы сол заманның саяси құпиясын ұғынады.
2.СТО-ны дамытуға байланысты:
Кейіпкерлердің іс-әрекеттеріне орай баға бере білуде ойлау,сөйлеу қабілеттері дамиды,алған білімін ойымен салыстырады.,
3.Топпен жұмыс:
Оқушы өз ойын белгілі мәліметтер арқылы дәлелдеуге үйренеді, бірін-бірі оқытады, топтастарының сұрақтарына жауап іздейді, қорытынды шығарады.
Түрі: қорыту - жинақтау сабағы
Қолданылатын әдіс-тәсілдер, стратегиялар: проблемалық сұрақтар, пікірталас, іздендіру
Қызығушылықты ояту Мағынаны тану Ой толғаныс


Сынып үш топқа бөлінеді.
Ой шақыру стратегиясы бойынша бейнефильмнен үзінді қоылады. Бұл қандай оқиғадан үзінді деген сұрақ қоямын. Оқушыларға парақтар мен маркерлер таратылады. Олар өздерінің ассоцияциясын жазады, салады, қорғайды. Жигсо 2 бойынша
1. Оқушыларды 4-4 үй тобына бөлеміз.
2. «Қараш-қараш» оқиғасы бойынша топ сұрақтарға жауап береді.
3. Үй тобын нөмірлейміз 1 2 3 4
4. Нөмірлері бойынша 4 жұмыс тобына отырғызамыз.
5. Жұмыс тобында мәтінді толық оқиды
6. Эксперт парағының сұрақтарына жауап береді.
7. Мұғалім тексереді.
8. Үй тобына оралады.
9. Үй тобында кезекпен кезек эксперт парағының сұрақтарының жауабымен қалғандарын таныстырады, дәлелдейді.
10. Жаңа алған білімдерін алғашқы үлкен қағазғатүсірген юілімдерін толықтырады. Жұмыстарын біріне- бірі беріп алмасып, галереяда ой шарлайды.
11. Ортада қорғайды, баға береді
12. Топтастыру стратегиясы бойынша
1- Топ Бақтығұлдың қасиетін жазады.
2- Топ Сәлменді бейнелейді
3- Топ Қатша бейнесін топтастырады.
Үш топ ортада қорғайды.
1-топ «Т» кестесін жасайды.
Бақтығұл жағымды кейіпкер ме?
2-топ Тектіғұлға хат жазу
3-топ Венн диаграммасы бойынша Сәлмен мен Бақтығұлды салыстырады.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
М.Әуезов әңгімелеріндегі синоним сөздердің қолданылу ерекшелігі
Д.Исабеков " Әпке" драмасы
Сапарғали Бегалиннің « Бала Шоқан» повесінен үзінді
Ол ақын болар ма еді?.
Сан есімнің мағыналық түрі
Сынақ Тест
Әуезов, Қараш- қараш оқиғасы
Кейіпкерлерге талдау
М. Әуезов Қараш – Қараш оқиғасы хикаятындағы Бақтығұл бейнесі
М.Әуезов «Абай жолы» романы кейіпкерлер бейнесін сомдау

Автор Жайтикова Динара Тилектесовна

Ерейментау ауданы, Б. Жахин атындағы Новомарковка орта мектебі

Бөлім: Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар | Көрсетілім: 2719 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама
Коучинг жоспарлары
Мектеп әкімшілігі
Мектептен тыс мекемелер
Сыныптан тыс жұмыс
Оқушымен жұмыс
Тәрбие сағаты
Ата-аналармен жұмыс
Қосымша жинақтар
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар
Қазақ тілінен ашық сабақтар
Әдебиеттен ашық сабақтар
Открытие уроки по русскому языку
Уроки литературы
Ағылшын тілінен ашық сабақтар
Биологиядан ашық сабақтар
Химиядан ашық сабақтар
Физикадан ашық сабақтар
Математикадан ашық сабақтар
Информатикадан ашық сабақтар
Тарихтан ашық сабақтар
Географиядан ашық сабақтар
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар
Психологиядан ашық сабақтар
АӘД пәнінен ашық сабақтар
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар
Құқықтан ашық сабақтар
Экономикадан ашық сабақтар
Музыкадан ашық сабақтар
Технологиядан ашық сабақтар
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар