Оқушылар жаңа тарау тақырыптары бойынша аминдер,аминқышқылдары,белоктар,нуклейн қышқылдары жайлы білімдерін толықтырады.Белоктарға түсті реакцияларын жасай алады және бірлесіп жұмыс жасайды, өз бетінше ізденеді. Бейорганикалық заттардың класстары мен олардың арасындағы генетикалық байланысты жүзеге асырады. Сандық есептеулер кезінде формулаларды пайдалана алады.
Уроки / Орта мерзімді жоспар |
Көрсетілім: 3769 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 12-01-2015, 16:43
|
Пікірлер (0)
|
Электролиттік диссоциация туралы білімді меңгерту. - Электролиттік диссоциациялану процесінде судың маңызын маңызын білу; -Коваленттік байланыстың донор-акцепторлық механизімін білу; |
1.Жер қашан пайда болған? 2.Алғашқы кезде жер қандай болған және кейін қандай өзгерістер болды? 3.Жердің жалпы ауданы және оның неше пайызы су, неше пайызы құрлық? |
Қазақстанның физикалық географиясы» пәнінде Қазақстан аумағының зерттелу тарихы, табиғатының жалпы физикалық-географиялық сипаттамасы, климаты, агроклиматтық ресурстар, ішкі сулары және су ресурстары, топырақ ресурстары, Қазақстанның ірі географиялық аудандары туралы оқытылады. Еліміздің физикалық географиясымен таныстырып ғана қоймай, ойлау және талдау қабілеттері, іскерлікті дамытады. |
2-сыныпта өткен 100,1000 көлеміндегі сандармен ариф/қ амалдарды орындау білігін жүйелейді және бекиді,мат/қ терминдер мен символдарды қолданып ,өз ой,пікірін ауызша және жазбаша түрде анық ,нақты жеткізу білігі қалыптасады. Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану. |
Пәннің мақсаты-дұрыс,мәнерлеп және шапшаң оқуды меңгерту,оқушыны шығарма авторының көзқарасын түсінуге жетелеу және мәтінді қабылдаушы оқырман ретінде тәрбиелеу,сөз өнеріне деген қызығушылығы мен эстетикалық талғамын қалыптастыру,ұлттық және жалпыадамзаттық құндылық пен рухани- адамгершілік тәрбие беру. |
Пәннің негізгі ерекшеліктері: ықпалдастырылған модельде пластикалық өнердің алуан түрлері (кескіндеме, графика, мүсін өнері, көркемдік құрастыру, дизайн және сәулет өнері, сәндік-қолданбалы өнер) қолданылған; Қазақстан және әлем халықтары өнерінің ұлттық ерекшеліктеріне құрметпен қарау өзектілендірілген; |
Пәнді оқыту міндеттері: - оқушылардың өз ана тілі – қазақ тіліне деген қызығушылығын ояту, тілдің құдіретін және оның эстетикалық құндылығын сезіндіру арқылы қазақтың ұлттық мәдениетінің бір бөлігі ретінде өз тілін құрметтеу және мақтаныш ету сезімдерін қалыптастыру |
Өзен туралы не білетіндерін еске түсіреді,түрлерін біледі,пайдасын,тіршілікте маңыздылығын әңгімелейді.Топ болып жұмыс тапсырма орындап нәтижесін талқылайды. СТО, Көшбасшылық,диалогты оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау |
Барлық жануарларға су, ауа, жылу, жарық және қорек керек. Жануарлар да адамдар сияқты ауамен тыныс алады. Тіпті, суда, топырақта мекендейтінде. Топырақта бос орынның бәрі ауаға толы. Топырақты қопсыту, оған ауа кіруіне ықпал етеді. Топырақ неғұрлым жұмсақ болса, онда жануарлар соғұрлым көп болады. суда тіршілік ететін киттер мен дильфиндер өкпемен тыныс алады. Сондықтан олар міндетті түрде су бетіне шығып тыныс алады. Қыста балықтар ойықтар маңына топталады. |