Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

Топ мүшелері бірігіп тақырыпты оқып бір-біріне түсіндіру арқылы плакатқа тақырыпты бейнелеп постер арқылы қорғайды.
Бағалау критерийлері:
1. өз ойын жеткізе білуі
2. физикалық тілде сөйлеуі
3. өмірмен байланыстыра алуы. Қарсы топ мүшелері бағалайды.
Материалы / Физикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 8963 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 10-04-2015, 19:00 |


Сабақтың мазмұны:
Біздің эрамызға дейінгі 3-ғасырда,осыдан 2000 жылдан аса уақыт бұрын алғаш жылу қозғалтқышын ежелгі грек ойшылы-механигі Архимед ойлап тапқанын итальян ғалымы Леонардо да Винчи өз еңбектерінде жазып қалдырған. Архимедтің мыстан жасалған зеңбірегінің құбыры отпен жоғары температураға дейін қыздырылып, оған су құйылады, су буға айналып температураның артуынан будың көлемі күрт артып, зеңбіректегі болат шарды атып шығарады. Бұл алғаш жылу қозғалтқышында будың ішкі энергиясы болат шардың механикалық энергиясына түрленеді.
Материалы / Физикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 7683 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 9-04-2015, 15:45 |


1-жаттығу. Ауырлық күші- төмен қарай
2-жаттығу. Архимед күші- жоғары қарай
3-жаттығу. Ньютонның бірінші заңы- түзу тұру
4-жаттығу. Ньютонның үшінші заңы- қарама-қарсы қолды жаттықтырамыз.
5-жаттығу. Деформация –иілу, бұралу, майысу.
VІ.Сабақты қорытындылау. Жеке жұмыс (7 минут)
VІІ. Сабақ рефлексиясы. (2 минут)
Оқушылар өздерінің сабақтан алған әсерлерін смайликтер арқылы корсетеді.
Материалы / Физикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 3056 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 9-04-2015, 15:38 |


-инновациялық іс-әрекеттің қажеттілігін сезіну.
-оқу үрдісіне жаңалық енгізуде шығармашылықпен қызмет етуге даярлығымның болуы.
- енгізілетін жаңалықтардың бағытының дұрыстығына ,тиімді нәтиже әкелетініне сенімді болуым.
-белгілі проблеманы шешудегі қолданылатын инновациялық іс-әрекетті толық өзіме қабылдап, оны енгізе білуім.
Шығармашылық-жаңалық ойлап табуға бағытталған қабілеттер деңгейі.
Шығармашылық- өте күрделі психологиялық процесс.Мұғалімдерге қойылатын талаптардың бірі – шығармашылық.Мұғалім өз шығармашылығы
арқылы оқушы шығармашылығын ұйымдастырады.Ал менің мақсатым -
оқушыға оқу үрдісін ұйымдастыру барысында шығармашылықтың маңызын
Материалы / Физикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 5855 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-04-2015, 16:05 |


Слайдта көрсетілген сұрақты оқып отырып, «Серпілген сауал» әдісі арқылы допты лақтыра отырып, жауап айтады Жетон бойынша бағалау
2' Интерактивті тақта Қызығушылықты ояту.
«Қозғалыс» сөзіне ассоцация құрғызып, сабақтың тақырыбы мен мақсаты ашылады.
Оқушылар «Қозғалыс» сөзіне қатысты мәліметтерді тақтаға жазады.
Материалы / Физикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 3469 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 3-04-2015, 19:43 |


Суреттер Топқа бөлу.
Машина, ұшақ, поезд қозғалыстарының суреттері арқылы 3 топқа бөлу Суреттерді ала отырып, оқушылар өздеріне сәйкес суреттегі қозғалыстардың анықтамасын айта отырып топқа бөлініп отырады.
2' Интерактивті тақта, суреттер Қызығушылықты ояту.
Материалы / Физикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 4743 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 3-04-2015, 19:40 |


Сабақ мақсаты:
1. Энергия, энергияның сақталу және айналу заңы туралы түсінік алуға жағдай жасау.
2. Оқушылардың өз бетінше ғылыми ой қорытындыларын жасай білуге жетелеу, ғылыми дүниетанымын қалыптастыру.
3. Жауапкершілікке, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Материалы / Физикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 3052 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-04-2015, 15:10 |


Орташа жылдамдық
Лездік жылдамдық
немесе Үдеу (м/с2)
Лездік үдеу
Сызықтық жылдамдық
Бұрыштық жылдамдық ( )
Айналу периоды (1 с)
Айналу жиілігі (1 с-1)
Материалы / Физикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 13147 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-04-2015, 15:06 |


Рентген сәулелердің жұтылу дәрежесі заттың тығыздығына пропорционал. Сондықтан рентген сәулелерінің жәрдемімен адамның ішкі ағзаларының фотографиясын алуға болады. Бұл фотографияларда қаңқа сүйектерін және жұмсақ тканьдердің әр түрлі өзгерістерін оңай ажыратуға болады.
Қазір біздің еліміздегі барлық азаматтар жылына бір рет флюорография өтуге тиіс. Рентген сәулелерінің жәрдемімен адам ауырғанын сезе бастаудан бұрын, ауруды алдын ала анықтап білу үшін, кеуде клеткаларының суреті түсіріледі.
Рентген сәулелерінің ашылуы. Бұл сәулелер 1895 жылы неміс физигі Вильгельм Рентген ашқан. Рентген өзіне дейінгі көптеген ғалымдардың мән бермеген және аңғара алмағандарын байқай қойды, осы ерекше қабілеті оның тамаша жаңалық ашуына жәрдемдесті.
Бұл кезде газ-разрядтық түтіктерде өте шапшаң электрондардың ағыны туғызылған және сол уақытта оларды катод сәулелері деп атаған. Бұл сәулелердің табиғаты сол кезде сенімді түрде тиянақтала қоймаған еді, тек бұл сәулелердің шығатын басы түтіктің катодында екені ғана мәлім болған.
Материалы / Физикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 3205 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-03-2015, 19:53 |


1. Р.Башарұлы, Ж.Бақынова «Физика және астрономиялық» дидактикалықматериалдар 7-сынып, 2003ж
2. Бағдарламалар «Физика және астрономия» республикалық баспа, Алматы, 2000ж
3. Физикалық дидактикалық материалдар
Материалы / Физикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 4080 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 28-03-2015, 13:10 |