Эссе.
Тақырыбы: «Шығармашыл ұстаз-жаңашыл ұстаз»
«Ұстаздық жолы ,бала тәрбиелеу-ардақты іс»-деп марқұм анам айтып еді.
«Айтушы ақылды болса,
Тыңдаушы дана болады»-
деп халқымыз тауып-ақ айтқандай,міне ,бүгінгі таңда анамның сөзін мәңғілік
есіме сақтап, мұғалім мамандығын таңдап тер төгіп еңбек еткеніме 30 жыл өтіпті. Қиыны мен жеңілі , қызығы мен қуанышы мол болған еңбек жолындағы педагогикалық ұстанымым –үнемі жаңалыққа ұмтылып, алдыңғы қатардан көріну және әр оқушының бойынан жақсылық тауып,бұлақтың көзін ашу арқылы биік мақсаттарға жетелеу. Мұндай ұстаным мұғалімде болмаса,ол жай мұғалім атын жамылып жүргендер деп айтар едім. Ал ұстаздардың ішінде физика пәні мұғалімдерінің жүгі ауыр. Себебі болашақ ұрпаққа, ұлттың ұл-қыздарына ғылым мен техниканың , қоғамды дамытушы ғылым-физиканы оқыту зор міндет.Ендеше осы міндеттерді жүзеге асыратын басты тұлға-ұстаз. Тек мықты ұстаз ғана осындай ауыр жүкті алып жүре алады. Халқымыз әрқашанда ұстаз мәртебесін көтеріп, аса жоғары қастерлеп
бағалаған. Ұлы Абай «Адамның адамшылығы жақсы ұстаздан болады» деп
айтқаны белгілі. Ұлы ағартушы Ахмет Байтұрсынов : «Мектептің жаны –мұғалім. Мұғалім қандай болса, мектебі Һәм сондай болмақшы ,яғни мұғалім білімді болса, білген білімін басқаға үйрете білетін болса,ол мектептен балалар көбірек білім біліп шықпақшы.Солай болған соң ,ең әуелі ,мектепке керегі –білімді, педагогика ,методикадан хабардар,оқыта білетін мұғалім»,-деген. Ғасырға жуық уақыт өтсе де , Алаш арысының осы сөзі ескірмек емес.
Жақсы ұстаз-бұл қай кезде де ең алдымен кәсіби деңгейі жоғары,интеллектуальдық ,шығармашылық әлеуеті мол тұлға .Ол оқытудың жаңа технологияларын өмірге ендіруге дайын ,оқу-тәрбие ісіне шынайы жанашырлық танытатын қоғамның ең озық бөлігінің бірі деп есептеймін және солай болуы тиіс.Мен үшін бұл міндетті орындау , оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру үшін оқытудың көптеген жаңа әдіс –тәсілдерін алып,өз іс-тәжірибемде ұтымды пайдалана білуге тырысамын.Мен өзімнің инновацияны сабақтастыру іс-әрекетімді төрт түрлі өлшеммен сипаттаймын:
-инновациялық іс-әрекеттің қажеттілігін сезіну.
-оқу үрдісіне жаңалық енгізуде шығармашылықпен қызмет етуге даярлығымның болуы.
- енгізілетін жаңалықтардың бағытының дұрыстығына ,тиімді нәтиже әкелетініне сенімді болуым.
-белгілі проблеманы шешудегі қолданылатын инновациялық іс-әрекетті толық өзіме қабылдап, оны енгізе білуім.
Шығармашылық-жаңалық ойлап табуға бағытталған қабілеттер деңгейі.
Шығармашылық- өте күрделі психологиялық процесс.Мұғалімдерге қойылатын талаптардың бірі – шығармашылық.Мұғалім өз шығармашылығы
арқылы оқушы шығармашылығын ұйымдастырады.Ал менің мақсатым -
оқушыға оқу үрдісін ұйымдастыру барысында шығармашылықтың маңызын
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Материалы / Физикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 5838 |
|
|
|
«Шығармашыл ұстаз-жаңашыл ұстаз».
Тақырыбы: «Шығармашыл ұстаз-жаңашыл ұстаз»
«Ұстаздық жолы ,бала тәрбиелеу-ардақты іс»-деп марқұм анам айтып еді.
«Айтушы ақылды болса,
Тыңдаушы дана болады»-
деп халқымыз тауып-ақ айтқандай,міне ,бүгінгі таңда анамның сөзін мәңғілік
есіме сақтап, мұғалім мамандығын таңдап тер төгіп еңбек еткеніме 30 жыл өтіпті. Қиыны мен жеңілі , қызығы мен қуанышы мол болған еңбек жолындағы педагогикалық ұстанымым –үнемі жаңалыққа ұмтылып, алдыңғы қатардан көріну және әр оқушының бойынан жақсылық тауып,бұлақтың көзін ашу арқылы биік мақсаттарға жетелеу. Мұндай ұстаным мұғалімде болмаса,ол жай мұғалім атын жамылып жүргендер деп айтар едім. Ал ұстаздардың ішінде физика пәні мұғалімдерінің жүгі ауыр. Себебі болашақ ұрпаққа, ұлттың ұл-қыздарына ғылым мен техниканың , қоғамды дамытушы ғылым-физиканы оқыту зор міндет.Ендеше осы міндеттерді жүзеге асыратын басты тұлға-ұстаз. Тек мықты ұстаз ғана осындай ауыр жүкті алып жүре алады. Халқымыз әрқашанда ұстаз мәртебесін көтеріп, аса жоғары қастерлеп
бағалаған. Ұлы Абай «Адамның адамшылығы жақсы ұстаздан болады» деп
айтқаны белгілі. Ұлы ағартушы Ахмет Байтұрсынов : «Мектептің жаны –мұғалім. Мұғалім қандай болса, мектебі Һәм сондай болмақшы ,яғни мұғалім білімді болса, білген білімін басқаға үйрете білетін болса,ол мектептен балалар көбірек білім біліп шықпақшы.Солай болған соң ,ең әуелі ,мектепке керегі –білімді, педагогика ,методикадан хабардар,оқыта білетін мұғалім»,-деген. Ғасырға жуық уақыт өтсе де , Алаш арысының осы сөзі ескірмек емес.
Жақсы ұстаз-бұл қай кезде де ең алдымен кәсіби деңгейі жоғары,интеллектуальдық ,шығармашылық әлеуеті мол тұлға .Ол оқытудың жаңа технологияларын өмірге ендіруге дайын ,оқу-тәрбие ісіне шынайы жанашырлық танытатын қоғамның ең озық бөлігінің бірі деп есептеймін және солай болуы тиіс.Мен үшін бұл міндетті орындау , оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру үшін оқытудың көптеген жаңа әдіс –тәсілдерін алып,өз іс-тәжірибемде ұтымды пайдалана білуге тырысамын.Мен өзімнің инновацияны сабақтастыру іс-әрекетімді төрт түрлі өлшеммен сипаттаймын:
-инновациялық іс-әрекеттің қажеттілігін сезіну.
-оқу үрдісіне жаңалық енгізуде шығармашылықпен қызмет етуге даярлығымның болуы.
- енгізілетін жаңалықтардың бағытының дұрыстығына ,тиімді нәтиже әкелетініне сенімді болуым.
-белгілі проблеманы шешудегі қолданылатын инновациялық іс-әрекетті толық өзіме қабылдап, оны енгізе білуім.
Шығармашылық-жаңалық ойлап табуға бағытталған қабілеттер деңгейі.
Шығармашылық- өте күрделі психологиялық процесс.Мұғалімдерге қойылатын талаптардың бірі – шығармашылық.Мұғалім өз шығармашылығы
арқылы оқушы шығармашылығын ұйымдастырады.Ал менің мақсатым -
оқушыға оқу үрдісін ұйымдастыру барысында шығармашылықтың маңызын
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Автор Құлмағанбетова Күлсара Шәмшенқызы
Қостанай облысы Таран ауданы №1 орта мектебінің Физика пәні мұғалімі.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама |
Коучинг жоспарлары |
Мектеп әкімшілігі |
Мектептен тыс мекемелер |
Сыныптан тыс жұмыс |
Оқушымен жұмыс |
Тәрбие сағаты |
Ата-аналармен жұмыс |
Қосымша жинақтар |
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Әдебиеттен ашық сабақтар |
Открытие уроки по русскому языку |
Уроки литературы |
Ағылшын тілінен ашық сабақтар |
Биологиядан ашық сабақтар |
Химиядан ашық сабақтар |
Физикадан ашық сабақтар |
Математикадан ашық сабақтар |
Информатикадан ашық сабақтар |
Тарихтан ашық сабақтар |
Географиядан ашық сабақтар |
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар |
Психологиядан ашық сабақтар |
АӘД пәнінен ашық сабақтар |
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар |
Құқықтан ашық сабақтар |
Экономикадан ашық сабақтар |
Музыкадан ашық сабақтар |
Технологиядан ашық сабақтар |
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар |
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар |