Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Сұлтанмахмұт Торайғыров “Қамар сұлу” романы


Сұлтанмахмұт Торайғыров “Қамар сұлу” романы

Сұлтанмахмұт Торайғыров “Қамар сұлу” романы

Күні

30.09.14

Сабақтың тақырыбы

Сұлтанмахмұт Торайғыров “Қамар сұлу” романы

Сілтеме

Сұлтанмахмұт Торайғыров “Қамар сұлу” романы

Д.Әбілов «Баянауыл баурайында»

Жалпы мақсаты

С.Торайғыров  шығармашылығына, оның өмірлік ұстанымына, азаматық тұлғасына көңіл аударту;

Міндеті

С.Торайғыров прозасының тілдік, көркемдік ерекшелігін таныту, романды әдеби-теориялық талдай білуге дағдыландыру.

Оқыту нәтижесі

Әдеби-теориялық білімдері кеңейеді, ақын-жазушы шығармашылығы туалы білімдері артады, өзіндік ой-пікір, тұжырым айтуға дағдыланады. Сыни ойлауы қалыптасады.

Тапсырма

 

Сабақтың барысы;

Уақыты

Бөлімдері, қолданатын әдіс-тәсілдер

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

1 мин.

І.Ұйымдастыру

Амандасу, түгендеу, сабаққа назарларын аудару

Үй тапсырмасын еске түсіріп, ойын жинақтайды.

10 минут

ВЕНН диаграмасы

Сынақтан өту, қайта бағалау сұрақтары арқылы оқушылардың С.Торайғыров өмірінен деектер жинақау

15 мин

ІІ Қызығушылықты ояту

Талдау

мәтін композициясы бойынша оқушыларға бөліп, тапсырма беру

Оқушылар кітаппен жұмыс жасайды.

15 мин

ІІІ Мағынаны тану

Жинақтап шығармаға копозициялық талдау жасауға бағыт береді

Өздеріне берген бөлімдер бойынша сатылай кешенді талдаужасайды

Композициялық сатылай кешенді талдау

1. Басталуы:Қамардың бейнесін суреттеу
2. Дамуы: Қамар мен Ахметтің хат жолдасуы, Ахмет бейнесі
3. Байланысуы: Нұрымның әйелінің қайтыс болуы.
4. Шиеленісуі: Қамардың ұзатылуы
5. Шарықтау шегі: Айықпас дертке шалдығуы
6. Шешімі

: Соңғы кездесу, Ахмет кегі.

Шығармаманы әдеби-теориялық талдау
1Б. Тақырыбы: әлеуметтік теңсіздік, әйел теңсіздігі.
2 Б. Шығарма идеясы: қазақ жастарының бас бостандығы,

қыздарды қалың малға сату.
3Б . Негізгі кейіпкер: Қамар, Ахмет, Омар, Нұрым.
4 Б. Қосалқы кейіпкерлер: Қасен, Жәуке, Жұмабай, Бәтек молда.
5Б. Әдеби бағыт: реализм, соның ішінде сыншыл

реализм. Жанры – проза, поэзия+проза.

6 Б.Тілдік ерекшелікМонолог:
Ахметті сүйемін-ақ, сүйгенім үшін осынша күйемін –ақ,
Ал енді шыдамадым...қараландым. (Қамар, 28-бет)
Ойдағым келді ме, жылы жауап берді ме,
Қамар мені сүйді ме, сүйгендіктен күйді ме. (Ахмет, 30-бет)

7Б. Көркемдік ерекшелік. Портрет.
Сұлу, сыпайы, биязы, ақ көңіл, сөзге шешен.(Қамар)
Сөзге шешен, ақын, көрікті.(Ахмет)
Қатыгез, қатал, зұлым, біреуге жақсылық істемеген, өз қамын

ойлайтын, бай тұқымынан шыққан адам. (Омар)
8Б. Салт-дәстүр: атастыру, қызды қалың малға сату, жар-жар, үшкіру, кәде беру

3 мин                           Бағалау                 Жақсы жауап берген                       Оқушылар

                                   «Бас бармақ»      оқушыны бағалауды өтінеді       1-1-ін бағалайды

1 мин                          Үйге тапсырма   Романмен толық танысып келу

 

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
С.Сейфуллин "Ақсақ киік өлеңі".
Кедей. Сұлтанмахмұт Торайғыров
Сұлтанмахмұт Торайғыров «Шілде» өлеңі
Қамар сұлу
С. Торайғыров. «Шығамын тірі болсам адам болып», «Мен-қазақ» өлеңдері
Сұлтанмахмұт Торайғыров «Асқақ арманды ақын», «Бір адамға»
Ахтанов, Күй аңызы
Домбыра, бостандықтың ырғағын тарт
Сұлтанмахмұт Торайғыровтың «Бір адамға» өлеңі
С. Торайғыровтың өмірі мен шығармашылығы
Бөлім: Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 7031 | Қосты: Гумарова Агзия Зулхарнаевна | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык