|
|
Сапарғали Бегалиннің « Бала Шоқан» повесінен үзінді
Жалпы тақырыбы: Сапарғали Бегалиннің « Бала Шоқан» повесінен үзінді
Тақырып |
Мақсаты |
Әдіс - тәсіл |
Оқып -үйренудің нәтижесі |
Бағалау |
Барлығын қосқанда |
Деректер |
Сапарғали Бегалин өмірі мен шығармашылығы
|
Сапарғали Бегалиннің өмірі мен шығармашылығын оқып түсіну, қосымша мәліметтер алу , балалар әдебиетіне қосқан үлесі туралы мәлімет алу.
|
1.Сергіту сәті- «Қызыл өрік» жағымды көңіл күй қалыптастыру 2.Ойын арқылы топқа бөлу 3. Видео арқылы ой шақыру, тақырыпқа шығу 4.АКТ арқылы жаңа тақырыпты меңгеру 6. Семантикалық карта арқылы жинақтау,топтастыру 7. Синквейн әдісі арқылы 5 жол өлең жаңа тақырыпты қорытындылау |
Жазушы туралы жан-жақты меңгеріп,өзгелерге түсіндіреді,ойын айтады,бағалай ды,қосымша мәліметтерді тауып ойын тұжырымдайды
Б.Сұрақтар құрай алады.Әңгімелеп береді С.. С.Бегалиннің өмірбаянын біледі, .ашық сұраққа жауап береді, өзі қояды. |
Бірін-бірі бағалау- жест арқылы Смайлик тер –ынталан дыру Кері байланыс-тақтадағы смайлик- терге стикер жабыстыру |
А.шығармашылығы туралы эссе жазады, слайд дайындауға интернеттен қосымша материал іздейді Б Ашық сұрақтар қойып үйренеді, Тест құрайды С.Ғабит Мүсірепов туралы айтып бере алады,сұраққа жауап береді,топта белсенді, спикер бола алады |
*Интербелсенді тақта *бағалау парағы, *қағаз
*маркер, *стикер, *смайлик
|
Шоқан Уәлиханов туралы(1-бөлім бойынша) |
Шоқан туралы мәлімет ала отырып, үзіндінің 1-бөлімімен оқып танысу,мазмұнын ашу, талдау.
|
1. Тренинг «Күннің көзі кімге түсіп тұр?»арқылы жағымды атмосфера қалыптастыру 2. «Гармошка» арқылы үй тапсырмасын тексеру 3.Топқа бөлу-.«.Шоқан» кинофильмі арқылы 4.Диалогтік оқыту арқылы мәтінмен жұмыс 5. Постер арқылы тақырыпты жинақтау 6.Жуан, жіңішке сұрақтар арқылы бекіту |
А Шоқан туралы толық мң.Шығарманың мазмұнын терең меңгереді,жоғары деңгейдегі сұрақтар қояды.Пікірін,ойын жеткізіп талдайды,достық туралы пайымдайды
Б.Жоспарлай алады,жақсы мазмұнын біледі, салыстырмалы мінездеме береді,
С.Сұрақтарға жауап береді.Негізгі кейіпкерге мінездеме береді,ашық сұрақтар қояды, шамасына қарай жоспарлайды |
*А.Өзін-өзін бағалау * бірін-бірі бағалау –топтық жұмысты,постерді қорғауда
Кері байланыс сабаққа қатысты, топтар өзара кері байланыс жасайды. |
интернеттен жазушы туралы материал жинайды біледі,слайд қорғайды .
Б.сатылай кешенді талдау жасай алады,өзін реттеуді үйренеді С.Кейіпкерлерге мінездеме бере алады,жоспарды ұжыммен талдап үйренеді. |
*Интербелсе-нді тақта *бағалау парағы, *қағаз және маркер, |
«Бала Шоқан»үзіндісі |
3,4-бөлімді оқып талдау,1-бөліммен байланыстыру |
1.Сергіту сәті-«Қара жорға»биі жағымды көңіл күй қалыптастыру мақсатында. 2. Тәтті конфет тарату арқылы топқа бөлу(Наурыз мерекесіне сәйкес кеуі) 3 Ребус арқылы жаңа тақырыпқа шығу, ой шақыру, сабақтың мақсатын қою. 4.АКТ ( жаңа тақырыпқа қосымша мәлімет іздеу). 6. Сұрақ- жауап -қорытындылау(жуан-жіңішке) 7. Тақырыпқа байланысты тест арқылы қорытындылау |
.А . Мәтіндегі бөлімдерге ат қойып, талдайды, толық түсінбеген балаларға түсіндіреді,ойын айтады өткен сабақпен байланыстырады, салыстырады. Б . Жоспарды жүйелі құруды біледі, сұрақтарға нақты жауап беріп, ойын жеткізеді. С. Мазмұнын айтып бере алады,жабық сұрақтарға жауап береді, жоспар құруды үйренеді
|
*Өзін-өзі бағалау- БББ әдісі арқылы, *Топтық -бағалау парағы арқылы * Кері байланыс стикер арқылы
|
А. Шығарманы толық ашады,пайым айтады.Шоқан туралы қосымша материалдар іздейді, рефератқа интернеттен материал іздейді, Б Бағалауда жауапты, белсенді, болады,эссе жазады,жоғары деңгейлі сұрақтар қоюға үйренеді. с. Спикер болуға үйренеді, ойын жүйелеп айтуға үйренеді, кері байланыс жасай алады |
Интербелсенді тақта, қағаз және маркер, смайлик, |
Қорытынды бөлім
|
Бала Шоқанды Ғ.Мүсіреповтың Жаңа достарымен салыстыра отырып,қоытындылайды,екі шығарманың идеясын анықтайды. |
1.Сергіту сәті «Сағат тілі кімді көрсетеді» 2.Смайликтер арқылы топқа бөлу 3. Үй тапсырмасын тексеру (АБС деңгейлер үйге берілген тапсырманы айтады) «Нағыз достық» тақырыбына пікірталас 5. Түймедақ арқылы мінездеме беру 6.Топтастыру- постер арқылы( екі шығарманың ұқсастығы мен айырмашылығы 7.Тестілеу
|
А. Шығарманың мазмұнын терең түсініп, «Жаңа достармен» байланыстырады, Шоқан мен Шегенді салыстырады. деңгейде сұрақтар қояды, , Б.Жоспар құрады, кейіпкерлерге мінездеме береді, С.Мазмұнын бірлесе отырып ашады, түсінеді.Кейіпкерге мінездеме береді
|
жест арқылы көңіл күйлерін білдіреді, смайликтер-ынталандыру үшін критерий арқылы өздерін, топты
|
А.Тақырыпқа байланысты шығарма жазады,дос туралы пайым айтады,бүгінгі күнмен сабақтастырады Б. Досы туралы ой толғайды, мақал- мәтелдерге ребус жасайды, сыни ойлауға үйренеді.
С. Мінездеме беруге үйренеді,өзін-өзі реттеуге үйренеді. |
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |