|
|
Пәні, сыныбы: |
Технология, 5 сынып |
ІІ-тарау. Көкөністерді азыққа пайдалану. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
1.Көкөністердің аспаздықта жіктелуі, алғашқы өңделуі. 2.Турау, кесу формалары, 3.Көкөністен салат дайындау, әшекейлеу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаты |
Оқушыларға көкөністердің аспаздық өңдеу тәсілдерін, көкөніс тағамдарының мол ассортиментін және олардың бірден – бір дәрумен көзі екендігін, тамақтағы маңызын, құндылығы мен емдік қасиеттері туралы білімді меңгеруін қамтамасыз ету. Тамақтандыру орындары және үй жағдайында дайындау технологиясымен, оларды турау, кесу аспаздық пайдалануы, сақтау мерзімі мен ұсыну ережесі мен таныстыру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу нәтижелері |
▪ Көкөністердің денсаулыққа пайдасын, маңызын түсінеді, турау әдісімен танысады, дайындау технологиясын меңгереді. ▪ Топпен жұмыс жасау арқылы тың мағлұматтар игереді,аспаздық өнерге қызығушылығы артады, өз әрекетін бағалауға дағдыланады. ▪ Салауатты өмір салтының ұстанымдарын, дайын тағамды асхана бизнесінде сәндік тенденцияларға сәйкес безендіруді үйренеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ түрі: |
Жаңа білімді меңгерту. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың әдісі: |
ОЖТ(оқытудын жаңа тәсілдері): Топтық жұмыс, практикалық жұмыс, түсіндіру, көрсету СТО: жоғары және төменгі деңгей сұрақтары АКТ: интерактивті тақта, электрондық оқулық, ғаламтор материалдары, нұсқау карталары. ОБжК: (оқытуды басқару және көшбасшылық): таныстырылымды қорғау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Көрнекілігі |
Интерактивті тақта,слайд, деңгейлік тапсырмалар, стикер, түрлі- түсті қалам, постер, ғаламтор материалдары, табиғи көкөністер, аспаздық құрал-жабдықтар, нұсқау карталары, рецептуралар жиынтығы. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Түйінді идеялар |
Бірлескен топтық жұмыс- оқушылардың ынтымақтастығын дамытудың қуатты құралы болып табылады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері Кіріспе |
Қызығушылықты ояту. Ұйымдастыру.Оқушылармен амандасу, түгендеу Тренинг: «Амандасу». «Сәттілік» Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, амандасу арқылы, бір-біріне жақсы лебіз білдіру. Сурет қиындылары арқылы 2 топқа бөлу. Түстер арқылы топқа бөлу. «Көкөністер» және «Жемістер» болып бөліну. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тұсаукесер |
Миға шабуыл. «Жеміс-жидектер» (Үй тапсырмасы). Слайдтағы әр түрлі жеміс- жидектердің астында сұрақтар жасырылады. Оқушылар өздерінің таңдаған жемістерінің астында жасырылған сұраққа жауап береді. 1.Шалаөнімдер дегеніміз не? 2.Асханадағы қауіпсіздік ережесі 3.Шикізат дегеніміз не? 4. Тамыржемістілерді ата. 5.Органолептикалық әдіс- бұл... 6. Ас үйлік және асханалық ыдыстар. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі бөлім
|
Мағынаны тану. Адам қорегінде көкөністердің атқаратын рөлі зор. Көкөністердің құрамында көп мөлшерде дәрумендер бар,сондықтан, олар біздің күндізгі ағзамыздың елеулі бөлігін құрайды. Көкөністердің құрамында дәрумендер, жеңіл қорытылатын көміртегі, минерал заттар, органиклық қышқылдар, фитонцидтер (ауру қоздыратын кейбір микробтарды өлтіруге қабілетті айрықша зат) бар.
Көкөністердің аспаздықта жіктелуі.
Көкөністердің құрамында көп мөлшерде су болады, сондықтан, олардың көбі жасаң күйінде ұзақ сақтауға жарамайды. Жасаң көкөністерді қараңғы, салқын жерде сақтау керек. Көкөністерді аспаздық өңдеу жуу,тазалау қайтара шаю турау.
Қарапайым кесу формалары тілімше дөңгелекше сабанша томарша текше бөлекше кеспектер.
Күрделі кесу формалары жұлдызшалар ширатпалар роза гүлдері жаңқашалар.
Ал енді, балалар, көкөністер туралы бірталай мәліметтер білдік, үйрендік.Бүгінгі сабағымыз тәуелсіздік мерекесіне сәйкес келіп тұр екен,ендеше біз көкөністерден технологиялық нұсқау карта арқылы «Бәйтерек» және «Экспо-2017» салатын жасаймыз.Экспо көрмесі-2017 жылдың 10 шілдесінен бастап 1-қыркүйегіне дейін Қазақстанның елордасы Астана қаласында өтеді.Көрмеге 5 млн.астам адам қатысады деп күтіледі.Ал, «Бәйтерек»туралы айтатын болсақ тәуелсіз болашағымыздың символы,Астана қаласының ең көрікті нысандарының бірі.
Практикалық жұмыс. 1-топ «Бәйтерек» салатын жасау 2-топ «Экспо-2017» салатын жасау.
№1. Техологиялық нұсқау карта.
Тағамның аты «Бәйтерек» салаты.
.
№2. Техологиялық нұсқау карта.
Тағамның аты «Экспо-2017» салаты.
Сергіту сәті. «Қара жорға» Практикалық жұмыс: 1-топ «Экспо-2017» салатын дайындайды. 2-топ «Бәйтерек» салатын дайындайды.
Бекіту тапсырмасы: Постерде қорғау «Салатты жарнамалау».
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды
|
Рефлексия
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасы |
Көкөністерден дайындалатын тағамдар туралы мәлімет жинақтау.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау
|
Бағалау парақшалары арқылы Смайлик арқылы «2 жұлдыз,1 ұсыныс» Екі топ бір-бірінің екі артықшылығын айтып, бір ұсынысын арнайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дерекккөздер
|
Е.В.Ермилова, И.А.Товченик «Технология» оқулығы,Алматы «Мектеп» Г.Е.Бесімбаева «Аспаздық» Астана «Фолиант», «Әдістемелік нұсқау», Ғаламтор матермалдары: http://yandex.kz/images/search. |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |