|
|
Тәлімгерлік жоспары
Тәлімгерлік бағдарламасының мақсаты |
|
|||||
Тәлімгер |
Тәлім алушы |
Мерзімі |
Тәлімгерлік бағыты |
Өткізу формасы |
Табыс критерийі Қол жеткізілгенін қалай білесіз? |
|
Мукашева Г А |
Телегенова Қ С |
|
9.09.14ж. |
«Коучмнг пен тәлімгерлік туралы» тақырыбына коучинг |
Топпен жұмыс |
Оқыту мен оқу үдерісі барысында оқушыларға жағымды эмоционалдық, психологиялық жағдай туғыза алады. Тізбектелген сабақтар топтамасының жоспарын жасай алады. Блум таксономиясы бойынша сұрақтар мен тапсырмаларды құрастыра алады. 7 модуль негізінде әдіс-тәсілдерді тиімді қолдана алады. Бақылау, бағалаудан кейін анықталған кемшіліктерді жою мақсатында сабақ жоспарына өзгеріс енгізуді ұсына алады. Диалогтік оқытуды ұйымдастыра алады. Топтарға бөлу, бағалау, спикер таңдау сияқты әрекеттерді түрлендіре алады. |
23.09.14ж |
Ынтымақтастықта жұмыс істеу. |
Топпен жұмыс |
||||
2.10.14ж. |
«Түскі семинар» |
Топпен жұмыс |
||||
16.10.14ж |
«Lesson Study» Коучинг сабағы |
Топпен жұмыс |
||||
30.10.14ж |
Тізбектелген сабақтар топтамасын өткізу |
Дөңгелек үстел |
||||
6.11.14ж |
Жаңашыл ұстаз қалай болу керек |
Педагогикалық кеңесте |
|
|
|
20.11.14ж |
«Табысты» |
Топпен жұмыс |
Оқыту мен оқу үдерісі барысында оқушыларға жағымды эмоционалдық, психологиялық жағдай туғыза алады. Тізбектелген сабақтар топтамасының жоспарын жасай алады. Блум таксономиясы бойынша сұрақтар мен тапсырмаларды құрастыра алады. 7 модуль негізінде әдіс-тәсілдерді тиімді қолдана алады. Бақылау, бағалаудан кейін анықталған кемшіліктерді жою мақсатында сабақ жоспарына өзгеріс енгізуді ұсына алады. Диалогтік оқытуды ұйымдастыра алады.
|
4.12.14ж |
« жеті модуль» |
Қысқаша тоқталу |
Оқыту мен оқу үдерісі барысында оқушыларға жағымды эмоционалдық, психологиялық жағдай туғыза алады. Тізбектелген сабақтар топтамасының жоспарын жасай алады. Блум таксономиясы бойынша сұрақтар мен тапсырмаларды құрастыра алады. 7 модуль негізінде әдіс-тәсілдерді тиімді қолдана алады. Бақылау, бағалаудан кейін анықталған кемшіліктерді жою мақсатында сабақ жоспарына өзгеріс енгізуді ұсына алады. Диалогтік оқытуды ұйымдастыра алады |
|||
18.12.14ж. |
Диалогттік оқыту |
Топпен жұмыс |
Оқыту мен оқу үдерісі барысында оқушыларға жағымды эмоционалдық, психологиялық жағдай туғыза алады. Тізбектелген сабақтар топтамасының жоспарын жасай алады. Блум таксономиясы бойынша сұрақтар мен тапсырмаларды құрастыра алады. 7 модуль негізінде әдіс-тәсілдерді тиімді қолдана алады. Бақылау, бағалаудан кейін анықталған кемшіліктерді жою мақсатында сабақ жоспарына өзгеріс енгізуді ұсына алады. Диалогтік оқытуды ұйымдастыра алады |
«Коучинг пен тәлімгер туралы» тақырыбында коучинг сабақтың жоспары:
Коучинг сабағының құрылымы |
Коучинг сабақ мазмұны |
|
Сабақтың тақырыбы |
«Коучинг пен тәлімгерлік» |
|
Сабақтың мақсаты |
Коучингке қатысушы мұғалімдерге III, II, I деңгей бағдарламасымен таныстырып, коучинг пен менторинг ұғымдары жайлы түсінік қалыптастыру. |
|
Сабақтың нәтижелері |
Коучинг және тәлімгерліктің міндеттерімен танысады; Коучинг пен тәлімгерлікті ажыратып, сипаттама бере алады; Оқу үрдісіне енгізуге дайын болады.
|
|
Әдіс-тәсіл |
Жекелей, топпен. |
|
Ресурстар мен жабдықтар |
Бағалау парағы, постер, презентация, маркерлер, интербелсенді тақта, стикерлер, таратпа тапсырмалар мен материалдар. |
|
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
|
Сергіту. «Тұрғын үй» жаттығуы
|
Ортаға 3 адамнан топ құрады: 2 мұғалім қол ұстасып үйдің шатырын бейнелеп жоғары көтеріп тұрады, 3-мұғалім «тұрғын» ретінде «шатыр» астында тұрады. Жүргізуші «жер сілкінісінен тұрғындар ауысады» деген кезде «тұрғындар» орындарын ауысады. «Шатыр» дегенде шатыр құрушылар, «барлығы» дегенде түгелі орындарымен ауысады. |
|
Коучинг сөзіне анықтама беру. Ұстаздардың пікірлерін тыңдап анықтамасын слайдқа салып көрсету. |
«Коучинг» бейнежазбасын көрсетіп, ұстаздар өз ойларын ортаға салады, анықтама беруге тырысады. |
|
Топтарға бөлу. «Жеміс салаттары»(алма, алмұрт, өрік, банан) ойыны арқылы топқа бөлу
|
Мұғалімдер өз жемісінің тобын тауып, топтасып отырады. |
|
Топ ережесін бекіту. 7 минут. Топтық жұмыс сәтті өту үшін қандай ережелер керек? |
Топтарға талқылауға уақыт беріледі. Топтарда ортақ кездескендерді ортаға ілу, коуч өзі қалып қойған баста ережелерді толықтырады. . |
|
Бағалау. «Екі жұлдыз бір тілек» |
Топ мүшелері стикерге 2 жұлдыз / екі ұнаған нәрсе/ және 1 тілек /жақсартуды қажет ететін нәрсе/ жазып кетеді. Әр топ өз пікірлерін ортаға салады. |
|
«Коуч пен ментор» презентациясы көрсету. Сұрақтарға жауап беру. |
Презентациямен танысады. Сұрақтар қойылады. Талқыланады.
|
|
Сергіту жаттығуы. «Күн сәулесі кімге түсіп тұр?» ойыны. |
Ортаға шеңбер жасап орындыққа отырған мұғалімдердің орындықсызы «Күн сәулесі қара киімді мұғалімдерге түсіп тұр» дегенде, аталған мұғалімдер орындарын ауысады. Осы сітті пайдаланып, боастаушы орын алуға тырысады. Орынсыз қалған мұғалім бастаушы болады. Осылай ойын жалғаса береді. |
|
Топтарға бөліну. |
Туылған жыл мезгілдері бойынша топтарға бөлінеді. |
|
Жоспарлау. «Көшбасшы орманда» слайды |
Топтар бейнелер сұрақтар дайындайды. |
|
Рефлексия. «Ойды жалғастыр»
|
|
|
Кері байланыс. Шығу сауалнамасы. |
Стикерлерге бүгінгі өткен коучингке қатысты пікірлерін жазады. Шығу сауалнамасын толтырады. |
|
«Жақын және алыс мақсат» бейнежазба көрсету |
Ой қорыту. |
ТАЛДАУ:
Тақырыбы: «Коучинг пен тәлімгер туралы»
Мақсаты: Коучингке қатысушы мұғалімдерге, деңгейлік бағдарламаларының негізгі мақсаттарымен таныстыру , « коучинг» пен «менторинг» ұғымдары жайлы түсінік қалыптастыру. Олардың ұқсастығымен айырмашылықтарын білу.
Бұл тақырыпты алған мақсатым: Бірінші деңгей бағдарламасы тәжірибелі мұғалімдерді өз мектептерінде құзырлы коуч пен тәлімгер болуға үйретуге бағытталған. Бірінші деңгей бағдарламасы бойынша курсты аяқтаған мұғалімдер оқу қоғамдастығын құрып, жаңа идеяларды іске асыру үшін өз мектебінде тәжірибеге өзгеріс енгізуді ойластырып, оны жоспарлайды, ал ол үшін курстан өтпеген мұғалімдерді осы терминдермен таныстырып алу керек деген мақсатпен өткіздім.
Нәтижелері : Коучинг және тәлімгерліктің міндеттерімен танысады;
Коучинг пен тәлімгерлікті ажыратып, сипаттама бере алады;
Оқу үрдісіне енгізуге дайын болады.
Барысы: талдауды ұжымға сипаттама беруден бастайын. Педагогикалық ұжымызда, 38 мұғалім бар, оның 4-еуі ІІІ- деңгей мұғалімдері де, 1- еуі бірінші деңгей мұғалімі және әкімшілікке арналған 1 деңгей тыңдаушысы- бір мұғалім.
Мұғалімдер психологиялық жағынан қарағанда коучингке дайын. Коучтің қажеттілігі бойынша ұйымдастырушылық әрекеттері әрекеттері орынды.
- Ең алдымен коуч коучингті психологиялық ахуалдан бастады, яғни коучингке қатысушылардың бір- біріне күлкі сыйлау арқылы көңіл күйлерін көтерді.
- Жемістер арқылы топқа бөлді.
- Топтарға талқылауға уақыт беріледі. Топтарда ортақ кездескендерді ортаға ілу, коуч өзі қалып қойған баста ережелерді толықтырады.
Коуч коучингтің білімділік, тәрбиелік және дамытушылық мақсаттарын жоспарлап, қатысушыларға хабарлады.
- Коуч проблемалық оқытудың ізденімпаздық, зерттеушілік, проблемалық мазмұндау, әдістері қолданды
2. Өз беттерімен нұсқаулықпен жұмыс істелінді. «Коучинг», «Коуч», « Менторинг» аудармасын, анықтамасын нұсқаулықтан оқып , мұғалімдер яғни топтар болып дайындалды.- оқулықты пайдалану, оқулықпен репродуктивті және дербес ізденушілік жұмысты салыстыру
3. «жұптас, топтас және бөліс» - тәсілдері арқылы алған білімдерін ортаға салып, тақырыпты, меңгерді.
4 .сергіту сәті арқылы дем алып, шығармашылық тапсырмаларға көшеді
5.1 топқа Венн диаграммасын салу, коуч пен тәлімгердің ұқсастағымен айырмашылықтарын табу.
5.2 Топқа Коучинг пен тәлімгерліктің негізгі жеті ұстанымы туралы постер салу.
5.3 Топқа коучинг пен тәлімгерліктің негізгі үш мәселесі туралы ертегі жазу.
5.4 Тоқа Тәлімгерлік үдеріс пен коучингттік үдерістің ұқсастығымен айырмашылығы туралы эссе жазу.
6. Журналистика ойыны: ойды жалғастыру,
- Маған қызықты болды…
- Біз бүгін қарастырдық…
- Мен бүгін түсіндім…
- Маған қиын болды…
- Мен коучқа тілеймін…
- Мен толығырақ білгім келеді…
Бұл ойын арқылы өткізген коучингке баға алдым.
Кері байланыстар арқылы мұғалімдердің пікірлерінен ұққаным: білімнің дәрежесіне, кәсібилік деңгейіне қарамастан кім болмасын өзінің үздік нәтижесін өз бетімен үнемі ұстап тұра алмайды, осы ретте бірінші деңгей мұғалімдері әріптестерімен бірге жаңа тәсілдерді пәнге енгізу үшін коучинг пен тәлімгерлер арқылы жұмыс істеуге мүмкіндік беретін дағдыларды ұсынады. Мұғалімге өз жұмысында жетістікке жетуіне мүмкіндік беретін іс – әрекетті талдау және ол туралы ойлануға арналған құралдарды ұсыну мүмкіндігі коучинг пен тәлімгерліктің барлық түрлерін біріктіруші фактор болып табылады. .
Коучингтегі сәтті жерлері: коуч пен тәлімгер болуға мұғалімдерді үйретеді , жетелейді ал ол өз алдына мұғалімдерді жаңаша заман талабына сәйкес жұмыс істеуге тартады.
Сәтсіз жерлерін белгілеуге келсек: әліде болса мұғалімдер өздеріне сенімділіктері жоқтығынан, өз жұмыстарын көрсете алмауларыңда..
7.Жалпы қорытынды және бағасы. Өте жақсы, осындай қызықты коучингтерді көбірек өткізуді сұрайды.
8. сабақтың жалпы нәтижесі. Бұл коучинг мектеп мұғалімдеріне онша қиын болған жоқ. Коучингтің мақсатымен нәтижесін салыстыру арқылы коучинг өз мақсатына жетті деп санаймын.
Коучинг: « Ынтымақтастықта жұмыс істеу».
Коучинг сабағының құрылымы |
Коучинг сабақ мазмұны |
|
Сабақтың тақырыбы |
« Ынтымақтастықта жұмыс істеу».
|
|
Сабақтың мақсаты |
жаңа тәсілдерді пәнге енгізу үшін, ынтымақтастық топ құру |
|
Сабақтың нәтижелері |
Коучинг мұғалімдерді бірлікке , татулыққа шақырады. Шығармашылық не болмаса, ынтымақтастық топ мүшелері өздерінің ережелерін құрып алады, өз міндеттерін біледі.
|
|
Әдіс-тәсіл |
Жекелей, топпен. |
|
Ресурстар мен жабдықтар |
Бағалау парағы, постер, презентация, маркерлер, интербелсенді тақта, стикерлер, таратпа тапсырмалар мен материалдар. |
|
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
|
Сергіту. « Қамажай» жаттығуы
|
Дайын сергіту сәтін презентацияға қарап орындайды.. |
|
Ынтымақтастық дегеніміз не анықтама беру. Ұстаздардың пікірлерін тыңдап анықтамасын слайдқа салып көрсету. |
«Коучинг» бейнежазбасын көрсетіп, ұстаздар өз ойларын ортаға салады, анықтама беруге тырысады. |
|
Топтарға бөлу. « молекулалар мен атомдар» ойыны арқылы топқа бөлу
|
Молекула деген де топ топтарға бөлініп отыра қалады су молекуласы десем 3- тен отыра қалады жтб. |
|
Топ ережесін бекіту. 7 минут. Топтық жұмыс сәтті өту үшін қандай ережелер керек? |
Топтарға талқылауға уақыт беріледі. Топтарда ортақ кездескендерді ортаға ілу, коуч өзі қалып қойған баста ережелерді толықтырады. . |
|
Бағалау. «Екі жұлдыз бір тілек» |
Топ мүшелері стикерге 2 жұлдыз / екі ұнаған нәрсе/ және 1 тілек /жақсартуды қажет ететін нәрсе/ жазып кетеді. Әр топ өз пікірлерін ортаға салады. |
|
« ынтымақтастықта жұмыс істеу » презентациясын көрсету. Сұрақтарға жауап беру. |
Презентациямен танысады. Сұрақтар қойылады. Талқыланады.
|
|
Сергіту жаттығуы. «Күн сәулесі кімге түсіп тұр?» ойыны. |
Ортаға шеңбер жасап орындыққа отырған мұғалімдердің орындықсызы «Күн сәулесі қара киімді мұғалімдерге түсіп тұр» дегенде, аталған мұғалімдер орындарын ауысады. Осы сітті пайдаланып, боастаушы орын алуға тырысады. Орынсыз қалған мұғалім бастаушы болады. Осылай ойын жалғаса береді. |
|
Топтарға бөліну. |
Туылған жыл мезгілдері бойынша топтарға бөлінеді. |
|
. әр түрлі тарсырмалар беру |
Эссе, ертегі, синквейн жазу |
|
Рефлексия. «Ойды жалғастыр»
|
|
|
Кері байланыс. Шығу сауалнамасы. |
Стикерлерге бүгінгі өткен коучингке қатысты пікірлерін жазады. Шығу сауалнамасын толтырады. |
|
«Жақын және алыс мақсат» бейнежазба көрсету |
Ой қорыту. |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |