Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Айтматов Найман -Ана


Айтматов Найман -Ана

Сабақтың тақырыбы: Ш. Айтматов Найман -Ана

Сабақтың мақсаты :                                                                                                                     .Білімділік:  Ш.Айтматовтың   шығармашылығы  мен өмірі жайлы түсінік беру
2.Дамытушылық: шығарма жайлы алған білімдерін әр түрлі тапсырмалар арқылы жүйелеу, балаларды тез ойланып, жауаптарын тиянақты айта білуге дағдыландыру.
 3.Тәрбиелік: халқымыздың мұрасын бағалай білуге тәрбиелеу
 Сабақтың көрнекілігі: Оқулық, карточкалар  т.б.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері:  әңгімелеу, өз бетімен жұмыс,сұрақ-жауап
Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен амандасу Түгелдеу  Сыныптың сабаққа дайындығын тексеру
ІІ. Үй тапсырмасын пысықтау
ІІІ. Жаңа сабақ
Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру
1.Ш.Айтматов қай жылы,қай айда,қай жерде дүниеге келді?
2.Шыңғыстың әкесі кім?Қандай қызмет атқарған?
3.Жазушының есімін әлемге паш еткен шығармаларының бірі?
4.Шығармаларында қандай мәселелерді көтереді?
Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру
Ғасыр қасіреті
5. «Мәңгүрт»деген сөздің мағынасын қалай түсіндіресіңдер?
Мәңгүрт
ІІ.Топтастыру стратегиясы. 
мықты
Өлімнен де ауыр жаза
Жауынгер есте сақтау қабілеті    жойылғанөз ісіне тиянақты
Ер жігіт      Тіл алғыш    Азапталған     төзімді       Еңбекқор      құлақ кесті құл   қожасын ғана тыңдайды
ІІІ.Сәйкестендіру.
Шығарманың композициялық құрылымын талдау.

1.Экспозициясы:                        Найман-Ананың Сарыөзекке аттануы

2.Басталуы:                                 Өз анасын танымаған жас жауынгер

3.Дамуы:                                    Тарихқа көз жүгірту

4.Шарықтау шегі:                      Найман-Ананың өз баласының қолынан мерт болуы

5.Шешімі:                                  Саудагерлердің әңгімесі

ІV.Ой қозғау.
1.Ана-Бейітті алудағы жазушының мақсаты не?
2.Адамдарды мәңгүртке айналдыру қай ғасырдан бар?
3.Мәңгүрт қожалары үшін неге бағалы?
4.Аңыздағы мәңгүрт пен қазіргі заманғы мәңгүрттің айырмасы бар ма?
\/. Дәптермен жұмыс.Сөздер жаздырып,мағынасын түсіндіру.
Мәңгүрт-ештеңе білмейтін,ақыл-естен айрылған адам.
Шейіт болды-құрбан болды,өлді.
Көнтері-түйенің төстігіндегі терінің ең қалың жері.
Шіре-бұғау (кигізілген көн теріні «Шіре»деп атаған)
Шіре-романның алғашқы аты.
Сабақты қорыту.INSERT әдісі.
VІ.Үйге тапсырма  «Ана-сарқылмайтын күш»тақырыбына шығарма жазу.
Шығарманы өз қалауынша аяқтау.(шығармашылық жұмыс)
VІІ.Бағалау


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Махмұт Қашқари өмірі мен шығармашылығы
Кейіпкерлерге талдау
Шерхан Мұртаза, Бесеудің хаты
Жұмаділов, Қаздар қайтып барады
Сүлейменов Арғымақ, Қыз қуу, Махамбетке
Қарауылбек Қазиев Менің шешем
Төлеген Әбдіков Қонақтар
Дулат Исабеков Әпке
Омар Хайям Рубаилар
Ғамзатов Менің Дағыстаным
Бөлім: Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 5601 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык