|
|
Сабақтың тақырыбы: Пысықтауыш
Сабақтың мақсаты.
1.Білімділік: Оқушыларға пысықтауыш туралы толық мағұлат беру,толықтауыш болатын сөйлем мүшелерін үйрету
2.Дамытушылық: сөйлемнің мүшелерін ажырата білуге дағдыландыру
3.Тәрбиелік: тілді ұлттық мұра ретінде қадірлеуге үйрету.
Сабақтың көрнекілігі: Оқулық ,тірек сызба
Сабақтың түрі: бекіту сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Жаттығу жұмыстарын орындау, өз бетімен жұмыс түсіндіру
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен амандасу
Сыныпты және оқу-құралдарын түгендеу
ІІ Үй тапсырмасын пысықтау
50-жаттығу
ІІІ. Жаңа сабақ.
Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау
Пысықтауыш етістіктен болған баяндаышты мекен,мезгіл, қимыл-сын, себеп, мақсат жағынан айқындайтын сөйлем мүшесі
Мезгіл пысықтауыш Қашан? Қай уақытта? Қай кезде? Ол бүгін келді.
Мекен пыс. Қайда ? Қай жерде? Қайдан? Әжесі үйде қалды.
Мақсат пыс. Кім үшін? Неге? Не үшін? Қандай мақсатпен ? Ол әдейі келді.
Амал пыс. Қалай?Қайтіп? Қалайша? Бала жүгіре-жүгіре шаршады.
Себеп пыс. Неліктен? не себептен? Ол қуанғанынан қозғалмай тұрды.
Мөлшер пыс. Қанша?Қалай? сабақта ұзақ сөйледі.Тақтайды ұзын кес.
ІV. Cабақты меңгерту
52 жаттығу
53-жатығу Көшіріп жазу
V. Сабақты қорытындылау.
Сөйлем мүшелері дегеніміз не?
Тұрлаулы мүше дегеніміз не?
Бастауыш
Баяндауыш
Тұрлаусыз мүше дегеніміз не?
Толықтауыш
Анықтауыш
Пысықтауыш
VІ. Үйге тапсырма беру.
54-жаттығу
VІІ. Бағалау
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |