Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Сөз табының кестелері


Сөз табының кестелері

Сөз табының кестелері

2    Сын есімнің жасалуы
Оқушыларға өзбетіндік жұмыстар бере отырып тақырыпты талқылау, және топ бойынша жұмыстандыру, мәселені шешуге ынталандыру.    -АКТ-мен жұмыстана алады.
Дәптермен жұмыстанады;
Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;
Оқушының сыни ойлауы  дамиды;
Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;
Көшбасшылығы айқындалады 
Тірек сызбаларды түсіндіреді    Топтастыру
Жұптық, жеке жұмыс
Диалогтық оқыту зерттеушілік әнгіме 
АКТны пайдалану, интерактивті тақта,
СТО технология блум сұрақтары    Дарынды оқушыларға тақырыпқа сай диалог құру.
Білімі төмен оқушыларға сұрақтар қою. ия, жоқ жауаптары арқылы  бағалау    Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс;    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Бағалау парағы, флипчарттар, маркер
    1    Сын есімнің мағыналық топтары
Өткен тақырыптармен байланыстыра отырып, сын есімнің мағыналық топтарын кестелер арқылы түсіндіру, ұжымдық жұмыс жасау барысында тапсырмалар орындау арқылы тақырыпты меңгерту    -Топта еркін жұмыстана алады;
-Тақырыптан ереже шығара алады.
-Сыни ойлауы қалыптасады;
-Сөйлем талдауға үйренеді;
    Топтық, 
Диалогтық оқыту
АКТны пайдалану
СТО технология    Мәтінмен, АКТ, тест, деңгейлік тапсырмалар, Сөзжұмбақ.    Формативті, критериал-

ды бағалау,

жиынтық    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Ғаламтордан тапсырмалар әкелу
Қосымша газет журналдардан деректер
    2    Диктант «Бүркіт»  Қатемен жұмыс түрлері
Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру.    Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді            Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Диктанттар жинағы
    1    Сан есім туралы түсінік. Дара, күрделі сан есімдер
Морфология тарауы бойынша өтілген материалдарға шолу жасау, оқушылардың жеке, топтық жұмыстары арқылы бұрынғы білімдерін кеңейту, өзіндік баға беруін қалыптастыру. Сан есім түрлерін кестелер арқылы түсіндіру, дара сан есім мен күрделі сан есімдерді бір-бірінен ажырата білуге үйрету    Өткен тақырыппен байланыстырады;
-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;
-Ақпараттарды қабылдайды,  талқылайды, сабақта қолдана алады;    Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; ББҮ;    Деңгейлік тапсырмалар.
Дарынды оқушыларға сурет арқылы  Сан есім ережесіне  сүйене отырып, ойтолғау жазу. Білімі төмен оқушыларға мәтіннен сан есімді табу.    Жеке оқушылар бағалаланады,
Топтық жұмыс барысында орындалған тапсырмаларды постермен
 жұмысы бағаланады;
Дарынды оқушылардың шығармашылығы, ізденісі, деңгейлік тапсырмаларды орындауы бағаланады,;
деңгейлік «С» тобының тапсырмаларының қорытындысы бойынша бағаланады    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009.
Бағалау парағы, флипчарттар, маркер
    1    Сан есімнің түрлері. Есептік және реттік сан есім
 Сан есім түрлерін кестелер арқылы түсіндіру, есептік сан есім мен реттік сан есімдерді бір-бірінен ажырата білуге үйрету    -Есептік, реттік сан есімді бір-бірінен ажырата алады.
-Топта еркін жұмыстана алады;
-Тақырыптан ереже шығара алады.
-Сыни ойлауы қалыптасады;
-Сөйлем талдауға үйренеді;    Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,
Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.    Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел, ойтолғау жазу, АКТ, тест тапсырмалары    Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс;    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Бағалау парағы, флипчарттар, маркер
    1    Жинақтық және болжалдық сан есім 
Сан есім түрлерін кестелер арқылы түсіндіру, Жинақтық және болжалдық сан есімдерді бір-бірінен ажырата білуге үйрету    Жинақтық және болжалдық сан есім бір-бірінен ажырата алады.
-Топта еркін жұмыстана алады;
-Тақырыптан ереже шығара алады.
-Сыни ойлауы қалыптасады;
-Сөйлем талдауға үйренеді;    Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,
Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.    Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел, ойтолғау жазу, АКТ, тест тапсырмалары    Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс;    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Бағалау парағы, флипчарттар, маркер
    1    Топтау және бөлшектік сан есім
Сан есім түрлерін кестелер арқылы түсіндіру, Топтау және бөлшектік сан есімдерді бір-бірінен ажырата білуге үйрету    Топтау және бөлшектік сан есім бір-бірінен ажырата алады.
-Топта еркін жұмыстана алады;
-Тақырыптан ереже шығара алады.
-Сыни ойлауы қалыптасады;
-Сөйлем талдауға үйренеді;    Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,
Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.    Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел, ойтолғау жазу, АКТ, тест тапсырмалары    Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс;    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009 Бағалау парағы, флипчарттар, маркер.
    1    Сан есімнің емлесі. Сан есімді қайталау
Сан есімнің емлесі туралы қысқаша айтып түсіндіру, тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін топтық жұмысты  ұйымдастыру.    Дәптермен жұмыстанады;
Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;
Оқушының сыни ойлауы  дамиды;
Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;
Көшбасшылығы айқындалады 
Тірек сызбаларды түсіндіреді    Топтық, жеке жұмыс;
Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;
жауапты толықтыру;
зерттеушілік әнгіме;
топта пікір алмасу    Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар)    Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Ғаламтордан тапсырмалар әкелу
Қосымша газет журналдардан деректер
    2    Диктант «Лашын»
Қатемен жұмыс
Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру     Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді            Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Диктанттар жинағы.
    1    Есімдік туралы түсінік. Жіктеу есімдігі.
Морфология тарауы бойынша өтілген материалдарға шолу жасау, оқушылардың жеке, топтық жұмыстары арқылы бұрынғы білімдерін кеңейту, өзіндік баға беруін қалыптастыру    Өткен тақырыппен байланыстырады;
-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;
-Ақпараттарды қабылдайды,  талқылайды, сабақта қолдана алады;    Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; ББҮ;    Деңгейлік тапсырмалар.
Дарынды оқушыларға сурет арқылы  Есімдік ережесіне  сүйене отырып, ойтолғау жазу. Білімі төмен оқушыларға мәтіннен сан есімді табу.    Жеке оқушылар бағалаланады,
Топтық жұмыс барысында орындалған тапсырмаларды постермен
 жұмысы бағаланады;
Дарынды оқушылардың шығармашылығы, ізденісі, деңгейлік тапсырмаларды орындауы бағаланады,;
деңгейлік «С» тобының тапсырмаларының қорытындысы бойынша бағаланады    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009.
Бағалау парағы, флипчарттар, маркер
    1    Сілтеу   және сұрау есімдігі Есімдік түрлерін қайталау  арқылы түсіндіру, Сілтеу   және сұрау есімдігін сөйлем ішінде бір-бірінен ажырата білуге үйрету    Сілтеу   және сұрау есімдігін бір-бірінен ажырата алады.
-Топта еркін жұмыстана алады;
-Тақырыптан ереже шығара алады.
-Сыни ойлауы қалыптасады;
-Сөйлем талдауға үйренеді;    Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,
Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.    Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел, ойтолғау жазу, АКТ, тест тапсырмалары    Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс;    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Бағалау парағы, флипчарттар, маркер
    1    Өздік және  жалпылау есімдігі 
Есімдік түрлерін қайталау  арқылы түсіндіру, Өздік және  жалпылау есімдігін сөйлем ішінде бір-бірінен ажырата білуге үйрету    Өткен тақырыппен байланыстырады;
-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;
-Ақпараттарды қабылдайды,  талқылайды, сабақта қолдана алады;    Топтық, жеке жұмыс,диалогтік оқыту(зерттеу,
әңгімелесу),
АКТны қолдану(active pen арқылы жұмыстану),
сөздікпен жұмыс,венн диаграмма,
куббизм    Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар    1.Сөйлемнің әдемі сапталуы бойынша бағалау
2.Жұптық бағалау
3.Жауап алу үдерісін бағалау    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Бағалау парағы, флипчарттар, маркер
    1    Болымсыздық есімдігі. Белгісіздік есімдігі.
Есімдіктің өткен мағыналық  түрлерін болымсыздық есімдігімен байланыстарын анықтап, жасалу жолдарын үйрету    *өз ойларын еркін айтады
*.    Сұрақтарға жауап береді,
* ізденеді
*пәнаралық байланыс жасайды
*тапсырмалар орындау кезінде көшбасшы бала байқалады    *Талдау-жинақтау
*5 жол өлең.   
      Сұрақтар дайындау
*рефлексия толтыру
*Венн диограммасы бойынша салыстыру    Дарынды оқушылармен жұмыс
 1..Әдебиеттік оқу сабағында танысқан шығармалардың ішінен болымсыздық есімдігін тапқызу 
2.Суреттерге қарай отырып, болымсыздық есімдігін қатыстырып сөйлем құрау.
Қабілеті төмен оқушылармен жұмыс
1.Көп сөйлемейтін оқушыға шатасқан сөздер бере отырып сөйлем құрастыру
2.Мәтін ішінен болымсыздық есімдігін тапқызу.    1.Бірін-бірі бағалау
2.Смайликтерді сөйлету арқылы бағалау
3.Сауаттылықтарын тексеру арқылы бағалау
4.жауап алу үдерісін бағалау    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Бағалау парағы, флипчарттар, маркер
    2    Бақылау диктанты «Әже әлдиі»
Қатемен жұмыс Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру.    Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді            Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Бағалау парағы, флипчарттар, маркер Диктанттар жинағы
    1    Есімдіктердің емлесі. Көне түркі ескерткіштеріндегі есімдіктер Өткен тақырыпты еске ала отырып оқушылардың ойлау, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру және сұрақ қоюға үйрету.    Мәтінді түсінеді,
мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді,оқушы-
ның сыни ойлауын дамытады,
көшбасшы айқындалады    Топтық, жеке жұмыс,диалогтік оқыту(зерттеу,
әңгімелесу),
АКТны қолдану(active pen арқылы жұмыстану),
сөздікпен жұмыс,венн диаграмма,
кубизм    Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар)    Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009.

 

    1    Есімдік түрлерін қайталау Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін топтық жұмысты  ұйымдастыру.    Дәптермен жұмыстанады;
Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;
Оқушының сыни ойлауы  дамиды;
Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;
Көшбасшылығы айқындалады 
Тірек сызбаларды түсіндіреді    Топтық, жеке жұмыс;
Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;
жауапты толықтыру;
зерттеушілік әнгіме;
топта пікір алмасу;    Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар)    Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Ғаламтордан тапсырмалар әкелу
Қосымша газет журналдардан деректер АКТ, Сөз табының кестелері


ІІІ тоқсан-30 сағат,    3диктант
Өтілу мерзімі    Сағат саны    Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты    Күтілетін нәтиже    Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер    Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы    Оқып үйрену барысындағы бағалау    Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар
1    2    3    4    5    6    7    8
    1    Етістік туралы түсінік.
Етістік туралы білетіндерін еске түсіріп, тапсырмалар арқылы етістік туралы түсінік беру.    Мәтіндермен танысып талдап, қорытынды шығара алады.
Дәптермен жұмыстанады;
Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;
Оқушының сыни ойлауы  дамиды;
Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;
Көшбасшылығы айқындалады    Топтағы жұптық жұмыс.
Топтық әңгіме
Презентацияны демонстрациялау.
Сарамандық.
Сұрақ – жауап, суреттеу, деңгейлік тапсырмалар, тест жұмысы.    Дарынды және талантты оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру.    Критериялды бағалау    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009.
Постер, маркет,стикер
    1    Дара және күрделі етістік
Дара және күрделі етістік туралы айту, сөйлем ішінде бір-бірінен ажырату.    Өткен тақырыппен байланыстырады;
-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;
-Ақпараттарды қабылдайды,  талқылайды, сабақта қолдана алады;    Презентацияны демонстрациялау.
Жоғары және төмен мәртебелі сұрақтар қою.  Сұрақ – жауап, суреттеу, деңгейлік тапсырмалар, топтастыру, «Т» кестесі.    Дарынды оқушыларға:  Логикалық тапсырма. 
Орташа деңейлі оқушыларға: Тест жұмысы.
Төмен деңгейле оқушыларға: Оқулықтағы «В» тапсырмасын орындау.
    Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс;    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Постер, маркет,стикер
    1    Болымды және болымсыз етістік
Болымды және болымсыз етістікті бір-бірінен ажырату, топтық жұмыс жасауға үйрету.    Ереже шығара алады;
-Дара сан есім мен күрделі сан есімді бір-бірінен ажырата алады;
Сөйлем талдай алады; 
-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;    Топтық,  жұптық жұмыс.
Әңгіме-дебат
Сұрақ – жауап, суреттеу, деңгейлік тапсырмалар, тест жұмысы.    Дарынды оқушыларға тақырыпқа сай эссе жазу, білімі төмен оқушыларға мәтінді мәнерлеп оқу. постермен жұмысын бағалау    1.Бірін-бірі бағалау
2.Смайликтерді сөйлету арқылы бағалау
3.Сауаттылықтарын тексеру арқылы бағалау
4.жауап алу үдерісін бағалау    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009.
    1    Салт және сабақты етістік 
Өткен етістік түрлерін қайталай отырып, Салт етістік пен сабақты етістікті түсіндіру, сөйлем ішінде бір-бірінен ажырата білуге үйрету    Дәптермен жұмыстанады;
Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;
Оқушының сыни ойлауы  дамиды;
Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;
Көшбасшылығы айқындалады 
Тірек сызбаларды түсіндіреді    Топтық, жеке жұмыс;
Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;
жауапты толықтыру;
зерттеушілік әнгіме;
топта пікір алмасу    Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар)    Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Ғаламтордан тапсырмалар әкелу
Қосымша газет журналдардан деректер
    1    Етістер. Өздік етіс
Етістер туралы білетіндерін еске түсіре отырып, өздік етіс туралы айтып тапсырмалар арқылы түсіндіру, талдауға үйрету.    Өткен тақырыппен байланыстырады;
-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;
-Ақпараттарды қабылдайды,  талқылайды, сабақта қолдана алады;    Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; ББҮ;    Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар    Формативті, критериал-

ды бағалау,

жиынтық    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Постер, маркет,стикер
    1    Өзгелік етіс. Ырықсыз етіс
Тақырыпты кестедегі мысалдар арқылы түсіндіре отырып, өзгелік етіс пен ырықсыз етісті бір-бірінен ажырата алуға үйрету    Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді,рөлдік ойындар орындайды,
көшбасшы айқындалады.    Топтағы жұптық жұмыс.
Топтық әңгіме
Презентацияны демонстрациялау.
Блум таксономиясы бойынша сұрақ – жауап, суреттеу, деңгейлік тапсырмалар,    Дарынды оқушыларға: «Ат – ер қанаты тақырыбында» эссе жазу. 
Орташа деңгейлі оқушыларға: терме диктант.
Төмен деңгейлі оқушыларға: Тақырып соңындағы «С» тапсырмасын орындау.    Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Постер, маркет,стикер
    1    Ортақ етіс
-ыс, -іс, -с жұрнақтары арқ. жаса-дығын түсіндіру, басқа етіс түрлерінен ажырата білуге үйрету.    Жаңа тақырыпты үй тапсырмасымен ұштастыра алады, сол бойынша жұппен, топпен жұмыс жасау барысында түсініп, талдап, салыстырып, қорытынды шығарып өз – өздерін бағалауға үйренеді    Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,
Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.    Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел, ойтолғау жазу, АКТ, тест тапсырмалары    Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс;    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Постер, маркет,стикер
    2    Диктант «Құсбегі»
Қатемен жұмыс
Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру.    Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді            Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Бағалау парағы, флипчарттар, маркер Диктанттар жинағы
    1    Есімше. Есімшенің жасалуы мен түрлері. 
Грамматикалық тұлғалары туралы түсіндіру.  Есімнің жасалу жолын кестелер арқылы ұғындыру.
    Өткен тақырыппен байланыстырады;
-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;
-Ақпараттарды қабылдайды,  талқылайды, сабақта қолдана алады;    Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; ББҮ;    Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар    Формативті, критериал-

ды бағалау,

жиынтық    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Постер, маркер, стикер
    1    Көсемше.
Көсемше етістікті амалын, сынын, мезгілін де білдіретіндігі айту, тапсырмалар орындау арқылы тақырыпты меңгерту.
    1.Оқулықтағы жаттығуларды  орындайды 
2.Шығармашы
лық тапсырмалармен жұмыстанады.
3бір-біріне .  сұрақтар қояды
4. Ізденеді
5.Талдаудың барлық түрлерін меңгереді
6. Өмірмен байланыстырады
    * Топ ішіндегі жұптық жұмыс, өздік жұмыс
* Әңгімелесу диалогі
*Диалогтік оқытудағы    сұрақтар

*  Презентацияны демонстрациялау
* психологиялық тренингтер
*рефлексияны толтыру
    Тест тапсырмасы, Мәтінмен жұмыс, талдау, постер қорғау.    1.Балаларды топтың лидерінің  бағалауы.
2.Мәртебелі сұрақтарға жауап беру
3.Тақырып бойынша іздену
4.Өзара бағалау
5.Тест тапсырмалары арқылы сумативті бағалау

    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Постер, маркет,стикер
    1    Көсемшенің жасалуы мен түрлері  
Көсемшенің жасалу мен түрлеріне тоқталу, түсіндіре отырып, оқушылардың жеке, топтық жұмыстары арқылы бұрынғы білімдерін кеңейту, өзіндік баға беруін қалыптастыру    -Топта еркін жұмыстана алады;
-Тақырыптан ереже шығара алады.
-Сыни ойлауы қалыптасады;
-Сөйлем талдауға үйренеді;
    Топтық, 
Диалогтық оқыту
АКТны пайдалану
СТО технология    Мәтінмен, АКТ, тест, деңгейлік тапсырмалар, Сөзжұмбақ.    Формативті, критериал-

ды бағалау,

жиынтық    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Постер, маркет,стикер
    1    Тұйық етістік
Тұйық етістік қимылдың атын білдіретіндігі, шақпен, жақпен байланысы болмайтындығы туралы айту,топтық жұмыстар арқылы білімдерін кеңейту.    Дәптермен жұмыстанады;
Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;
Оқушының сыни ойлауы  дамиды;
Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;
Көшбасшылығы айқындалады 
Тірек сызбаларды түсіндіреді    Топтық, жеке жұмыс;
Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап;
жауапты толықтыру;
зерттеушілік әнгіме;
топта пікір алмасу;    Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар)    Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Постер, маркет,стикер
    1    Тұйық етістіктің емлесі
Тұйық етістік қимылдың атын білдіретіндігі, шақпен, жақпен байланысы болмайтындығы туралы айту,топтық жұмыстар арқылы білімдерін кеңейту.    Өткен тақырыппен байланыстырады;
-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;
-Ақпараттарды қабылдайды,  талқылайды, сабақта қолдана алады;    Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; ББҮ;    Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар    Формативті, критериал-

ды бағалау,

жиынтық    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Постер, маркет,стикер
    1    Етістіктен өткенді қайталау
Өткен тақырыпты еске ала отырып, оқушылардың ойлау, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру және сұрақ қоюға үйрету.    Мәтінді түсінеді,
мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді,оқушы-
ның сыни ойлауын дамытады,
көшбасшы айқындалады    Топтық, жеке жұмыс,диалогтік оқыту(зерттеу,
әңгімелесу),
АКТны қолдану(active pen арқылы жұмыстану),
сөздікпен жұмыс,венн диаграмма,
кубизм    Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар)    Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Постер, маркет,стикер Етістікке арналған кестелер.
    2    Диктант «Ата -ана»
Қатемен жұмыс
Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру     Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді            Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Диктанттар жинағы.
    1    Үстеу туралы түсінік  Грамматикалық белгілерін ұғындыру, кестелер арқылы түсіндіру, ұжымдық жұмыс жасау барысында тапсырмалар орындау арқылы тақырыпты меңгерту    1.Оқулықтағы жаттығуларды  орындайды 
2.Шығармашы
лық тапсырмалармен жұмыстанады.
3бір-біріне .  сұрақтар қояды
4. Ізденеді
5.Талдаудың барлық түрлерін меңгереді
6. Өмірмен байланыстырады
    * Топ ішіндегі жұптық жұмыс, өздік жұмыс
* Әңгімелесу диалогі
*Диалогтік оқытудағы    сұрақтар

*  Презентацияны демонстрациялау
* психологиялық тренингтер
*рефлексияны толтыру
    Тест тапсырмасы, Мәтінмен жұмыс, талдау, постер қорғау.    1.Балаларды топтың лидерінің  бағалауы.
2.Мәртебелі сұрақтарға жауап беру
3.Тақырып бойынша іздену
4.Өзара бағалау
5.Тест тапсырмалары арқылы сумативті бағалау

    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Постер, маркет,стикер
    1    Үстеудің құрамдық түрлері
Үстеудің құрамдық түрлерін кесте арқылы түсіндіру, ұжымдық жұмыс жасау барысында тапсырмалар орындау арқылы тақырыпты меңгерту    Жаңа тақырыпты үй тапсырмасымен ұштастыра алады, сол бойынша жұппен, топпен жұмыс жасау барысында түсініп, талдап, салыстырып, қорытынды шығарып өз – өздерін бағалауға үйренеді    Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,
Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.    Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел, ойтолғау жазу, АКТ, тест тапсырмалары    Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс;    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Постер, маркет,стикер
    1    Үстеудің мағыналық түрлері. Мезгіл үстеуі
Үстеудің мағыналық түрлерін өткен тақырыппен байланыстыра отырып түсіндіру,  мезгіл үстеуді сөйлем ішінен таба білуге үйрету.    Топтау және бөлшектік сан есім бір-бірінен ажырата алады.
-Топта еркін жұмыстана алады;
-Тақырыптан ереже шығара алады.
-Сыни ойлауы қалыптасады;
-Сөйлем талдауға үйренеді;    Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,
Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.    Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел, ойтолғау жазу, АКТ, тест тапсырмалары    Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс;    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009 Бағалау парағы, флипчарттар, маркер.
    1    Мекен үстеуі
Үстеудің мағыналық түрлерін өткен тақырыппен байланыстыра отырып түсіндіру,  мекен үстеуді сөйлем ішінен таба білуге үйрету    Өткен тақырыппен байланыстырады;
-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;
-Ақпараттарды қабылдайды,  талқылайды, сабақта қолдана алады;    Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; ББҮ;    Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар    Формативті, критериал-

ды бағалау,

жиынтық    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Постер, маркет,стикер
    1    Сын-қимыл және мөлшер үстеулері 
Үстеудің мағыналық түрлерін өткен тақырыппен байланыстыра отырып түсіндіру,  сын – қимыл және мөлшер үстеулерді сөйлем ішінен ажырата алуға, сөйлем ішінен таба білуге үйрету    1.Оқулықтағы жаттығуларды  орындайды 
2.Шығармашы
лық тапсырмалармен жұмыстанады.
3бір-біріне .  сұрақтар қояды
4. Ізденеді
5.Талдаудың барлық түрлерін меңгереді
6. Өмірмен байланыстырады
    * Топ ішіндегі жұптық жұмыс, өздік жұмыс
* Әңгімелесу диалогі
*Диалогтік оқытудағы    сұрақтар

*  Презентацияны демонстрациялау
* психологиялық тренингтер
*рефлексияны толтыру
    Тест тапсырмасы, Мәтінмен жұмыс, талдау, постер қорғау.    1.Балаларды топтың лидерінің  бағалауы.
2.Мәртебелі сұрақтарға жауап беру
3.Тақырып бойынша іздену
4.Өзара бағалау
5.Тест тапсырмалары арқылы сумативті бағалау

    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. Постер, маркет,стикер Кестелер мен сызбалар
    1    Күшейткіш және мақсат үстеулері
Үстеудің мағыналық түрлерін өткен тақырыппен байланыстыра отырып түсіндіру,  Күшейткіш және мақсат үстеулерді сөйлем ішінен таба білуге үйрету    Мәтінді түсінеді,
мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді,оқушы-
ның сыни ойлауын дамытады,
көшбасшы айқындалады    Топтық, жеке жұмыс,диалогтік оқыту(зерттеу,
әңгімелесу),
АКТны қолдану(active pen арқылы жұмыстану),
сөздікпен жұмыс,венн диаграмма,
кубизм    Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар)    Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау    Қазақ тілі. 6 сынып, Авторы: Тұрсынова Г.Т., Қасымбек А.А., Такишева А.Ж., Шыныбаева А.К. «Арман ПВ» баспасы,2009. маркет,стикер Кестелер мен сызбалар
    1    Себеп-салдар үстеулері

Үстеудің мағыналық түрлерін өткен тақырыппен байланыстыра отырып түсіндіру,  Себеп-салдар үстеулерді сөйлем ішінен таба білуге үйрету


    Өткен тақырыппен байланыстырады;
-Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады;
-Ақпараттарды қабылдайды,  талқылайды, сабақта қолдана алады;    Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; ББҮ;    Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар    Формативті, критериал- ды бағалау


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информатика пәнінен ОМЖ 5 сынып ІІ тоқсан
Информатика пәнінен ОМЖ 5 сынып І тоқсан
Орта мерзімді жоспар
Әдеби тіл және мәтін. Қазақ тілінің қоғамдағы қызметі
Үстеулердің емлесі. Көне түркі ескерткішіндегі үстеулер
Сөз таптарынан өткенді қайталау
Қазақстанның XVI-XVII ғасырлардағы мәдениеті
Үстеу туралы түсінік
Үстеу туралы түсінік
Үстеудің мағыналық түрлері. Мезгіл үстеу
Бөлім: Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 6875 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык