Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Қазақ тілі |
Көрсетілім: 4290 |
|
|
|
Үстеудің мағыналық түрлері. Мезгіл үстеу
Сабақтың тақырыбы: Үстеудің мағыналық түрлері. Мезгіл үстеу
Сабақтың мақсаты : Үстеу туралы алған білімдерін сыныптан тыс жерде пайдалану, мағынасына толық, жан-жақты талдау, өзіндік ой-пікір қорыта білу, ойды мәнерлі, әуезді жеткізе білу шеберлігін ұштау, топтық жұмыстарға ынтамен белсенді араласуын дамыту.
Нәтижесі:Топта еркін жұмыстана алады. Тақырыптан ереже шығарып, сөйлемді талдауға үйренеді.Түйінді идея:тіл мәдениетін, сөз мәдениетін жетілдіру. Өз-өздерін бағалауға үйреніп, сыни ойлай алады.
Уақыты Ресурс Оқыту формасы Сабақтың мазмұны
Мұғалім әрекеті
Оқушының әрекеті
3
Слайд - 1 Топтау
Тренинг. Сіз білесіз бе?
Үстеудің мағыналық түрлеріне қарай топқа бөлінеді.
Әрбір оқушы қима қағаздардың біреуін алады. 1 Мезгіл үстеуі
2 Мекен үстеуі
3 Мөлшер үстеуі
4 Сын-қимыл үстеуі
10
Слайд-2
Сұрақ-жауап Үй тапсырмасын сұрау.
23-жаттығуды 4 топтан сегіз балаға оқып, үстеулерді табады.
«Миға шабуыл» 10 сұрақ қойылады.( өткен тақырыппен байланысты
Арнайы сұрақтар қойылады. Оқушылар өз білгендеріне жауап береді.
Әр топ көшбасшыларын тағайындайды.
3
Диалогтық оқыту Өтілген тақырыпты тортастыру әдісі арқылы қайталау, жаңа сабақпен байланыстыру.
Үстеудің мағыналық түрлері
Үстеудің құрамдық түрлерін сызба арқылы көрсетеді. Мағыналық түрлерімен салыстырады.
Слайд, электронды оқулық
Топпен , жұппен жұмыс
Сұрақ-жауап
әдісі
мезгіл мекен
күшейткіш мөлшер
Үстеу
Сын-қимыл
Себеп-салдар
мақсат
Мезгіл үстеуі қимылдың, іс-әрекеттің мезгілін, мерзімін білдіреді де, қашан, қашаннан деген сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар дәптерлеріне жазады.
Слайдта мысалдар беріледі, жұп болып мағыналық түрлерін ажыратады.
2
флипчарттар
Талдау, жаттығу
Төрт топ бойынша тақтаға талдауға шығады.
«Парашюстерді қондыру». Қай топ мына парашюттің артындағы жұмбақтарды дұрыс шешіп, құрамынан мезгіл үстеуді тапса, сол топ жерге тез қонады.
297-жаттығу.
298-жаттығу.
Жұмбақтың шешуін тауып, әр топ фонетикалық талдау жасайды.
Танымдық сұрақтар ( Қай топ көп біледі?)
1 .Күрделі үстеу қалай жасалады?
2 Үстеу қай сөз тобына кіреді?
3 Туынды үстеу қалай жасалады?
4. үстеудің құрамдық түрлері нешеу?
Топ мүшелері өз білімдерін дәлелдемелермен көрсетеді. (үш шапалақ) ынталандыру әдісімен бір-бірін топтар құрметтейді.
2
кесте
Рефлексия.
Сіздің ойыңызда не сақталып қалды?
Топта талқыланып, ең жақсы пікірді оқу.
Білімін есепке алу слайдына бағасын қондыру.
Парақшалар
Бағалау Оқушылардың білімін бағалау.
Үйге тапсырма: кестелерді жазып, кеспе қағаздарын жасау.
Қорытынды бағаларын жиынтық бағалауға түсіреді
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |