Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Қазақ тілі |
Көрсетілім: 10950 |
|
|
|
Шешендік сөздер өміршеңдігі
Сабақтың тақырыбы: Шешендік сөздер өміршеңдігі
Сілтеме: Күнтізбелік жоспар, орта мерзімді жоспар.
Жалпы мақсаты: Ұлттық шешендік өнер тарихы туралы түсініктерін дамыту.
Оқу нәтижесі: 1.Ұлттық шешендік өнер тарихы кезеңдері түсінік қалыптасады.
2.АКТ-ны қолдану арқылы жаңа тақырыпты өздері меңгереді.
3.Өзін-өзі бағалап үйренеді.
4.Сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады.
Дерек -көздері : «Шешендік сөздер», «Тіл мәдениеті» кітабы, «Қазақ тілі» оқулығы, Интернет
Шешендік сөздер жазылған кеспе қағаздар, Слайд
Тапсырмалар:
1-тапсырма
Топтық жұмыс
Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану
І топ. Ұлттық шешендік өнер тарихының бірінші және екінші кезеңі XІ-XVІ ғғ.
ІІ топ. Үшінші кезең XVІІІ ғ.
ІІІ топ. Төртінші және бесінші кезең XVІІІ-XІX ғғ.
2-тапсырма
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Шешендік сөздер жазылған кеспе қағаздар.Берілген шешендік сөзді рөлге бөліп оқу,сұрақтарға жауап беру.
Кейінгі тапсырмалар: 3-тапсырма
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Салыстыру. (Қазақ шешендік өнер тарихы кезеңдері)
4-тапсырма
Талантты және дарынды балаларды оқыту
1.Сөзжұмбақ
2.Топтастыру
3.Бес жолды өлең
4.Мәтін құрастыру
5. Ойтолғау
Бағалау: Топты бағалау Формативті бағалау
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
1.Ұйымдастыру
Оқушыларды түгендеп,сыныпты топқа бөлу
(Үш жүз.Ітоп Ұлы жүз, ІІ топ Орта жүз, ІІІ топ Кіші жүз)
2.Жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма беру.АКТ-ны пайдаланып шешендік өнер тарихы туралы мәлімет жинақтау
І топ. Ұлттық шешендік өнер тарихының бірінші және екінші кезеңі XІ-XVІ ғғ.
ІІ топ. Үшінші кезең XVІІІ ғ.
ІІІ топ. Төртінші және бесінші кезең XVІІІ-XІX ғғ.
3. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Шешендік сөздер жазылған кеспе қағаздар.Әр топ берілген шешендік сөзді рөлге бөліп оқу,сұрақтарға жауап беру.
А) Шешен би-батырлар не үшін қажет?
Ә) Шешен тұлғалардан нені үйренуге болады?
Б) Қазіргі қоғамда қандай шешендерді білесіңдер?
4. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Салыстыру. (Қазақ шешендік өнер тарихы кезеңдері – Бастапқы кезең,Өркендеген кезең, Хан-сұлтандарға қарсы кезең)
5. Талантты және дарынды балаларды оқыту
1.Сөзжұмбақ
2.Топтастыру
3.Бес жолды өлең
4.Мәтін құрастыру
5. Ойтолғау
6. Үйге тапсырма.
«Жұрт алдында сөйлеу мәдениеті» тақырыбын оқу.
7.Бағалау.
Топтарды формативті бағалау.
8.Қорытындылау.
«Шешендік дегеніміз кез-келген нақтылы зат туралы шебер сөйлеу өнері екенін, шешен сөйлеу үшін бес қасиет керек: бірінші – табиғи дарын,екінші – білім, үшінші - шешендерден үйрену,төртінші – сөйлеп жаттығу, бесінші – басқа ғылымдардан да хабардар болу»,-деген М.В.Ломоносовтың сөзімен бүгінгі сабақты қорытындылау. Оқушылар топқа бөлінеді
Жаңа тақырып бойынша тапсырманы АКТ-ны пайдаланып, мәлімет алады.Сол мәлімет арқылы постер қорғайды.
Шешендік сөздер жазылған кеспе қағаз бойынша мәтінді рөлге бөліп оқып, сұрақтарға жауап береді.
Әр топқа берілген өз аттары жазылған кеспе қағаздарды алып,сол бойынша жұмыстану.
Топты бағалау,жұпты бағалау,формативті бағалау.
Кері байланыс. «Пікірлер ағашына» өз пікірін жазу
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |