Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Қазақ тілі |
Көрсетілім: 7893 |
|
|
|
Тіл мәдениеті
Сабақтың тақырыбы: Тіл мәдениеті
Сілтеме: Күнтізбелік жоспар, орта мерзімді жоспар.
Жалпы мақсаты: Тіл мәдениеті, сөйлеу тілі мен жазба тіл туралы түсінік беру.
Оқу нәтижесі: 1.Қарым-қатынас тілінің түрлері туралы түсінік қалыптасады.
2.Жас ерекшелігіне қарай тапсырмаларды орындау арқылы жаңа тақырыпты толық меңгереді.
3.Өзін-өзі бағалап үйренеді.
4.Сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады.
Дерек -көздері : «Шешендік сөздер», «Тіл мәдениеті» кітабы, «Қазақ тілі» оқулығы
Тапсырмалар жазылған кеспе қағаздар, Слайд
Тапсырмалар:
1-тапсырма
Топтық жұмыс
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
Сұраққа жауап беру арқылы топ басшысын анықтау.
2-тапсырма
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
І топ 347-жаттығу
ІІ топ 348-жаттығу
ІІІ топ Мақал-мәтелдерді толықтыр.
Кейінгі тапсырмалар: 3-тапсырма
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
І топ. Салыстыру. (Жазба тіл,Сөйлеу тілі)
ІІ топ. Тақырыптың басты идеясын жаз.
ІІІ топ. 5жолды өлең.
5-тапсырма
Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту және оқу
1.Эссе жазу
2.Мақала
3.Берілген сөйлемді толықтыру.
4.Берілген сөздердің (ым-ишара) мағыналарын ашу.
5. Сөздердің синонимдерін табу.
4-тапсырма
«Топтастыру» әдісі бойынша жаңа тақырыптан түсінгенін жинақтау.
Бағалау: Топты бағалау Формативті бағалау
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
1.Ұйымдастыру
Оқушыларды түгендеп,сыныпты топқа бөлу.(Джигсо әдісі)
2.Жаңа тақырыпқа байланысты сұрақ қою арқылы топ басшысын анықтау.
І топ. Жазба тіл дегеніміз не?
ІІ топ. Сөйлеу тілі мен жазба тілінің қандай айырмашылығы бар
ІІІ топ. Ойды әсерлі көркем жеткізу үшін сөйлеуге нені сәтті қолдана білуіміз керек?
3.Жаңа тақырып
Жаңа тақырып бойынша түсініктерін толықтыруға арналған тапсырмалар.
Оқулықпен жұмыс
І топ. 347-жаттығу
ІІ топ 348-жаттығу
ІІІ топ Мақал-мәтелдерді толықтыру.
4.Сыни тұрғыдан ойлауға дағдыландыру.
І топ. Салыстыру. (Жазба тіл,Сөйлеу тілі)
ІІ топ. Тақырыптың басты идеясын жаз.
ІІІ топ. 5 жолды өлең
5. Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту және оқу
А)Эссе жазу
«Тіл табыса білу де - өнер»,
«Сөз қадірін білмеген,
Өз қадірін білмейді.»,
«Сөз атасы - құлақ».
Ә)Мақала жазу
«Жұлдыз – біздің сынып мақтанышы»,
«Өнерлі Ақылжан»,
«Суретші Кәмшат»,
«Жас ақын - Жайық»
Б)Берілген сөйлемді толықтыру.
В)Берілген сөздердің синонимдерін табу.
6. Үйге тапсырма.
«Абайдың сөз өнері туралы айтылған ой пікірлерімен танысу»
7.Бағалау.
Топтарды формативті бағалау.
8.Қорытындылау.
«Тіл табыса білу - бұл да тауар, сондықтан барлық нәрседен гөрі, тіл табысуға мен көп төлеймін.» деген американдық миллиардер Дж.Д.Рокфеллердің сөзімен бүгінгі сабақты қорытындылау. Оқушылар топқа бөлінеді
Джигсо әдісі бойынша жұмыс жүргізіледі.
Топтағы «Бақылаушы» топ мүшелерінің сабақ барысындағы белсенділігін бақылап,бағалап отырады.
Топ «Баяндаушысы» ортаға шығып постер қорғайды.
Топтар өздеріне берілген тапсырмаларды орындап,дәлелдеу.
Әр топқа берілген өз аттары жазылған кеспе қағаздарды алып,сол бойынша жұмыстану.
Топтағы «Бақылаушылар» топ мүшелерінің белсенділігін бағалайды.
Бүгінгі тақырып бойынша кері байланыс жасау. «Мен не білемін», «Мен нені білдім», «Мен нені білгім келеді».Стикерге өз пікірін жазу.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |