|
|
Шешендік өнер туралы түсінік
№
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5
|
6 |
7 |
8 |
9 |
Тарау және сабақ тақыры бы |
Өті летін уа қы ты |
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары |
Оқуда қол- данылатын әдіс-тәсілдер |
Көрнекі құралдар |
Сыныптағы іс- әрекет |
Оқып-үйренудің нәтижесі |
Қолданылатын бағалау түрі |
Негізгі дереккөздер |
|
1 |
Шешендік өнер туралы түсінік |
|
Шешендік өнер туралы білімдерін тереңдете отырып, ой белсенділігін дамыту. |
Жеке, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, «ИНСЕРТ» әдісі, «Джиксо» әдісі, ментальды карта түзу, «Суреттеу» стратегиясы.
|
Ресурстар, ақпараттар
|
Топтық, жұптық жұмыс, диалог
|
Шешендік өнер туралы білім алады. Сыни тұрғыдан ойлап, шешім қабылдауға дағдыланады. Еркін ойлау дағдысы қалыптасады. Бағалау критерийлері бойынша өзін-өзі бағалауға және топты бағалауға үйренеді.Ынтымақтастық одақ қалыптастыруға үйренеді. |
Формативті бағалау, (оқушылар- дың өзін-өзі бағалауы)
|
Оқулық, Интербелсенді оқыту әдістемесі, «Мұғалімге арналған нұсқаулық», интерактивті тақта ресурстары, интернет материалдары
|
2 |
Ұлттық шешендік өнер туралы түсінік |
|
Ұлттық шешендік өнерді қолдана білуге дағдыландыру. |
Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, эссе жазу, «Суреттеу» стратегиясы, «Мозайка» әдісі, кластер әдісі, Блум түймедағы. |
Ресурстар, суреттер
|
Жұптық , топтық жұмыс, диалогтік әңгіме, ынталандыру. |
Ұлттық шешендік өнерді қолдана біледі. Шешім қабылдауға дағдыланады. Сыни тұрғыдан ойлап, шешім қабылдауға дағдыланады. Бұрын білетін мәліметтеріне қосымша мәлімет қосады; постерге салып қорғауға, қорытынды айтуға үйренеді. Бағалау критерийлері бойынша өзін-өзі бағалауға және топты бағалауға үйренеді.
|
Формативті бағалау жүргізеді (топтың өзін-өзі бағалауы) Сыни тұрғыдан пікір айтып бағалауы |
Оқулық, қазақ тілін оқыту әдістемесі, « Мұғалімге арналған нұсқаулық», республикалық ғылыми-әдістемелік басылымдар, интернет материалдары |
3 |
Қазақ шешендік өнерінің бірінші кезеңі. |
|
Қазақ шешендік өнерінің бірінші кезеңі туралы білімдерін толықтыру. |
Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, «Тірек сөздер» стратегиясы, миға щабуыл. |
Ресурстар, суреттер
|
Жұптық , топтық жұмыс, диалогтік әңгіме, ынталандыру. |
Жаңа тақырып туралы білімдерін толықтырады. Сыни тұрғыдан ойлап, шешім қабылдауға дағдыланады. Бұрын білетін мәліметтеріне қосымша мәлімет қосады; постерге салып қорғауға, қорытынды айтуға үйренеді. Бағалау критерийлері бойынша өзін-өзі бағалауға және топты бағалауға үйренеді.
|
Формативті бағалау жүргізеді (топтың өзін-өзі бағалауы) Сыни тұрғыдан пікір айтып бағалауы |
Оқулық, қазақ тілін оқыту әдістемесі, « Мұғалімге арналған нұсқаулық», республикалық ғылыми-әдістемелік басылымдар, интернет материалдары |
4 |
Қазақ шешендік өнерінің екінші кезеңі |
|
Қазақ шешендік өнерінің бірінші кезеңі.мен екінші кезеңін ажырата және қолдана білуге дағдыландыру. |
Жеке, жұптық, топтық жұмыстар, сұрақ-жауап, «Топтастыру» стратегиясы, «ВЕНН диаграммасы»
|
Ресурстар
|
Ынталан дыру, жұптық жұмыс, топтық жұмыс, диалог. |
Қазақ шешендік өнерінің бірінші кезеңі.мен екінші кезеңін ажырата және қолдана білуге дағдыланады, сыни тұрғыдан ойлап, шешім қабылдауға дағдыланады. Еркін ойлау дағдысы қалыптасады. Бұрын білетін мәліметтеріне қосымша мәлімет қосады; постерге салып қорғауға, қорытынды айтуға үйренеді. Бағалау критерийлері бойынша өзін-өзі бағалауға және топты бағалауға үйренеді. |
Формативті бағалау жүргізеді (топтың өзін-өзі бағалауы) |
Оқулық, қазақ тілін оқыту әдістемесі, «Мұғалімге арналған нұсқаулық», республикалық ғылыми-әдістемелік басылымдар, интернет материалдары |
5 |
Қазақ шешендік өнерінің III-IV-V кезеңдері |
|
Шешендік сөздің түрлері, ерекшеліктері туралы мағлұматты тереңдете түсу, Төле, Қазыбек, Әйтеке би өмірлері жайлы мәлімет беру, |
«Кубизм» әдісі, «Дөңгелек стол» әдісі, «Стоп кадр» әдісі, «Ойлан, жұптас,бөліс» әдісі. |
Ресурстар |
Топтық, жұптық жұмыс, диалог |
Шешендік өнер туралы білімін толықтырады. Сыни тұрғыдан ойлап, шешім қабылдауға дағдыланады. Еркін ойлау дағдысы қалыптасады. Бағалау критерийлері бойынша өзін-өзі бағалауға және топты бағалауға үйренеді.Ынтымақтастық одақ қалыптастыруға үйренеді. |
Сыныптасын критериалды бағалау. Ауызша мақтау, мадақама арқылы формативті бағалаймын. |
Оқулық, Интербелсенді оқыту әдістемесі, «Мұғалімге арналған нұсқаулық», интерактивті тақта ресурстары, интернет материалдары
|
6 |
Шешендік сөз мәдениеті |
|
Шешендік сөз мәдениеті туралы тураы түсініктерін қалыптастыру. |
«Ой қозғау» әдісі, ББҮ кестесі, «Топтастыру» сттратегясы, семантикалық карта, «Қалдықсыз технология» әдісі, «Т» кестесі, |
Ресурстар |
Топтық жұмыс, диалог, жұптық жұмыс. |
Шешешндік сөз мәдениеті туралы түсініктері қалыптасады. Ынтымақтаса жұмыс жасайды. Сыни тұрғыдау ойлауға дағдыланады. |
Сыныпасын критериалды бағалау «Бағдаршам» стратегиясымен формативті бағалау |
Оқулық, Интербелсенді оқыту әдістемесі, «Мұғалімге арналған нұсқаулық», интерактивті тақта ресурстары, интернет материалдары
|
7 |
Сөздің дәлдігі |
|
Сөздегі логикалық дәлдік тақырыбын ашып түсіндіру, алған білімдерін нығайту, кеңейту. |
«Аквариум» әдісі, «Миға шабуыл» әдісі, семантикалық карта, «Зымыран сұрақтар» әдісі. |
Ресурстар |
Жұптық жұмыс, диалогтік оқыту, зерттеушілік әңгіме. |
Сыни тұрғыдан ойлап, шешім қабылдауға дағдыланады. Бұрын білетін мәліметтеріне қосымша мәлімет қосады; постерге салып қорғауға, қорытынды айтуға үйренеді. Бағалау критерийлері бойынша өзін-өзі бағалауға және топты бағалауға үйренеді. |
Сыныптасын критериалды бағалау. |
Оқулық, Интербелсенді оқыту әдістемесі, «Мұғалімге арналған нұсқаулық», интерактивті тақта ресурстары, интернет материалдары
|
8 |
Сөздің дәлдігі |
|
Өзбетінше ережелер шығару, ойлау, іздену, есте сақтау, өз бетінше |
«Миға шабуыл» әдісі, «Суреттеу» стратегиясы, Венн диаграммасы, «Фиш Боун» әдісі. |
Ресурстар |
Топтық жұмыс, әңгіме дебат, ынталандыру. |
Сыни тұрғыдан ойлап, шешім қабылдауға дағдыланады. Бұрын білетін мәліметтеріне қосымша мәлімет қосады; постерге салып қорғауға, қорытынды айтуға үйренеді. Бағалау критерийлері бойынша өзін-өзі бағалауға және топты бағалауға үйренеді |
Топтық бағалау жүргізу. Смайликтермен формативті бағалау |
Оқулық, Интербелсенді оқыту әдістемесі, «Мұғалімге арналған нұсқаулық», интерактивті тақта ресурстары, интернет материалдары
|
9 |
Диктант |
|
Алған біілімдерін қолдана білуге дағдыландыру. Есте сақтау қабілеттерін дамыту.цувампирогшот |
СТО, АКТ |
Орфографиялық, пунктуациялық ережелер |
Жеке жұмыс |
Сауатты жазуға дағдыланады, сыни тұрғыдан ойлауға төселеді, ережелерді пысықтайды |
Жұптық бағалау Бағалау фишкаларымен бағалау. |
Оқулық, Интербелсенді оқыту әдістемесі, «Мұғалімге арналған нұсқаулық», интерактивті тақта ресурстары, интернет материалдары
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |