Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Қазақ тілі |
Көрсетілім: 3040 |
|
|
|
Тоғызқұмалақ
Сабақтың тақырыбы: Тоғызқұмалақ
Сабақтың мақсаты
1.Білімділік 2.Дамытушылық 3.Тәрбиелік
Қазақ халқының ұлттық ойыны тоғызқұмалақпен таныстыру, синтаксистік талдау жасау, зат есімнің сөйлемдегі қызметін анықтай білу дағдыларын дамыту.
+ Белсенділігін ояту, өзін-өзі
сыйлау идеясын дамыту, талдау
дағдыларын қалыптастыру.
Сөйлеу мәдениетін, тіл байлығын дамыту. + Қазақтың ұлттық ойындарын одан әрі дамытуға ат салысуға үйрету, оларды балалар арасында ойнатуға баулу. +
- Жаңа оқу материалын беру сабағы +
- Білім, білік, дағдыны қалыптастыру сабағы +
- Білімдерін жалпылау және жүйелеу, қайталау сабағы
- Білімдерін бағалау, тексеру және бағыттау сабағы
- Білім, білік, дағдыны қолдану, аралас сабақ +
Сабақтың әдіс-тәсілдері:
Репродуктивті Эвристикалық зерттеу Шығармашылықпен оқыту +
Сұрақ-жауап, пікіралмасу Көркем шығарма талдау, тың астарын ашу Мұғалімнің мәнерлеп оқуы, әңгіме жүргізу
Шолу лекция, түсіндіру,әңгімелеу, баяндау Жоспар құру, пікір жазу, жаттау Оқушының мәнерлеп оқуы, реферат оқу
Тапсырма орындау, тақтамен жұмыс + Мәтінге жақын баяндау, логикалық сұрақтар қою Шығармашылық тапсырмалар
Танымдық ойындар Теориялық мәселелер + Проблемалық сұрақтар +
Өзіндік жұмыс,оқулықпен жұмыс + Баяндама жасау, пікірсайыс, жарысу Шығарма, мазмұндама жазу, тест
Жаңа технология элементтері: «Топтастыру» стратегиялары
____________________________________________________________
Сабақтың жабдығы: Кестелер, портреттер, үлестірме қағаздар+, видео, слайд + , интерактив. Тақта + , электрондық оқулық
Сыныппен жұмыс түрі: даралап+, жұппен+ , топпен, ұжымдық +
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Сыныптың психологиялық көңіл-күйін тексеру.
ІІІ. Жаңа білімді меңгерту кезеңі.
Сабаққа кіріспе жасау.
І. Сабақтың тақырыбы, мақсаты, өтілу формасы туралы хабарлау.
ІІ. Мұғалімнің кіріспе сөзі:
- Қандай ұлттық ойындарды білеміз?
- «Болжау» стратегиясы бойынша тоғызқұмлақ ойынына болжау жасау.
- Жаңа сөздерді енгізу. Слайд.
Табанддылық-упорство
Жылдамдық-быстрота,
Икемділік - ловкость
Шешім қабылдау – принять решение
Күрделі-сложная
Жаттықтырушы- тренер
Сайыс – состязание
Сайыс өткізу- проводить состязание
- Оқылым. 122 бет. 7.10. жаттығуы. Дамыта оқыту әдісі бойынша «Маңыздысын
ажырата біл» Мәтін оқылып, ішіндегі ең маңызды мәселені қысқаша жазады. Ортаға салып
талдайды. Осылайшы оқушылар ақпараттың маңыздысын таңдай білетін болады.
Жазылым. 7.10.2 Берілген сөздердің көмегімен сөйлемдер құрып, сөйлемдерді талдау.
Шығармашылық жұмыстар:
І.Тоғызқұмалақ, Абай, Қазақстан, жаттықтырушы сөздерін әр түрлі сөйлем мүшелері қылып, сөйлем құрау. Осылайшы зат есімнің сөйлемдегі қызметі пысықталады.
ІІ. Осы зат есімдерге лексикалық талдау жасалады.
Сабақтың қорытындысы, ой қорыту (рефлексия).
«Рефлексия»
Білемін Мен үшін жаңалық Білгім келеді Баға
ҮІ. Үйге тапсырма беру. Жолдаудан білімге, денсаулыққа, спортқа байланысты 5-сөйлем жазып келу
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |