|
|
2-апта |
Таласбаева Карылгаш Багитжановна Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Ш. Уәлиханов атындағы орта мектеп Атырау қаласы |
1-сабақ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cабақтың атауы |
Қуандық Шаңғытбаев. «Сабалақ» өлеңі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cілтеме |
Оқулық «Әдебиет», 6-сынып Ә.Дайыр, Қ.Айтқалиев, Ш.Беркімбаева.
«Интермедиа» продюсерлік орталығының «Дегдар» деректі фильмі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаттар: |
Ақын өмірі, шығармашылығымен танысып, өлеңнің мазмұнын меңгерту. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқыту нәтижесі: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тапсырма-1 «Хан» сөзін айтқан кезде қандай ой келді? «Ассосиация» әдісіменоқушылар өз болжамдарын айтады.(Жұптық жұмыс) Тапсырма – 3 Өлең мазмұнын «ДЖИГСО» әдісі бойынша топ оқушыларының меңгеруі. |
Тапсырма -2.Ақын өмірі, шығармашылығы туралы презентация қорғау.
Тапсырма – 4 Өлеңі талдау тапсырмалары. Тапсырма -5 Аңырақай шайқасы туралы презентация қорғау.
Тапсырма – 6 Абылай туралы видеоматериал көрсету.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мұғалім мен оқушы іс – әрекеті:
Түсіну, Қолдану:(4 топқа тапсырма)
Талдау:
Тапсырма -5 Аңырақай шайқасы оқушы Сисенова Калима туралы орезентация қорғайды.
Жинақтау:
Бағалау:
Оқушыларды бағалау
Кейінгі әрекет:
Кері байланыс:
|
Ассосиация әдісі арқылы топтастыру (жұппен ойлану) Бір-екі жұптың пікірі тыңдалып болғаннан кейін, сыныптың пікірінен ортақ «ассосиация» шығарамыз.
Күннің жады, тақырыбы жазылады. Cабағымыздың мақсаты: ақын өмірінен мәлімет алу, өлеңнің мазмұнын ашу, тақырыбы мен идеясын меңгеру.
Мәтіннің өзіне түспес бұрын өлең авторы Қуандық Шаңғытбаев кім? Ақын жөнінде сыныптастарыңыз Жұмағалиев Әлібидің алдын – ала дайындаған презентациясын қарайық.
3.3 Мәтін мазмұнын түсіну, меңгерту мақсатында «ДЖИГСО» әдісін пайдаланамын. Топта отырған оқушыларды 1,2,3,4 cандары арқылы бөліп, әр қайсысын бір топқа топтастырамын. Мәтіннің 1 бөлігін 1 санын алғандар, 2 бөлігін 2 cанын алғандар, 3 бөлігін 3 санын алғандар, 4 бөлігін 4санын алғандар бірігіп, оқып, бір- біріңізге түсіндіресіздер. - Бұл жерде әркім өзі үшін ғана оқымайды, өзгелерге де білім беретіндеріңізді түсіндіріңіздер. (3-минут) Енді әркім өзінің жанұя топтарына барып түсіндіріңіздер. Сонда мәтіннің толық мазмұнын бір-біріңізге түсіндіресіздер.
Тапсырманы орындау барысында интерактивті тақтадан сөздік жұмысы көрсетіліп отырады.
Сүзгі- найзаның ұшы Боздақ – жастай қазақ болған жауынгер Қар талды- қолдан күш кету Нәскес – қарғыс мағынасында
4топ түстерді таңдау арқылы талдау тапсырмаларын орындайды. Өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашыңыздар. Өлең құрылысына талдаңыздар. Өлеңнен «Ер қаруы – бес қаруды» табыңыздар. Өлеңнен «Сабалақ» бейнесін тауып жазыңдар.
Тапсырма:Абылай туралы «Дегдар» деректі фильмі көрсетемін. Естігендеріңізді, түсінгендеріңізді түртіп алыңыздар. Деректі фильм үзіндісі мен өлеңді оқи отыра, қандай байланыс бар екенін немесе өлеңде айтылмаған қандай жаңа мәліметтер бар екенін айтыңыз. Қорыта келе, Сабалақ кім? Ол неге «Абылай да Абылай» деп ұран салды?(топтық жұмыс, постер қорғау)
Тапсырма: «Бүгінгі заманның Абылайы деп кімді ойлайсыздар?» «Соңғы сөзді мен айтайын…» әдісі бойынша эссе.
Сабақты бағалау: өзара бағалау
1.Абылай туралы Бұқар жырау не деп жырлады? Мәлімет жинау. Жырларынан үзінді топтастыру.
2. Өлең үзіндісін жаттау.
3.Ақын өмірі, шығармашылығы туралы баяндау. (тапсырманы түгел орындауға немесе таңдап орындауға болады)
Үш бейнелі смайликтерге өз стикерлерін жабыстыру арқылы сабақты түсінгенін, орташа түсінгенін немесе мүлдем түсініксіз болғанын білдіреді |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |