|
|
1-апта |
Таласбаева Карылгаш Багитжановна Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Ш. Уәлиханов атындағы орта мектеп Атырау қаласы
|
4-сабақ |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың атауы |
Сырбай Мәуленов. «Менің Республикам өлеңі |
||||||||||||||||||||||
Сілтеме |
Оқулық «Әдебиет» Ә.Дайыр, Қ.Айтқалиев, Ш.Беркімбаева. www.Ntk.kz («Өлмейтұғын артына сөз қалдырған» ақын жайында сюжет) www.youtube. Com («Атамекен» әні) |
||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсат: |
Ақын өмірі, шығармашылығы туралы мәлімет. Өлең мазмұнын ашу. |
||||||||||||||||||||||
Оқыту нәтижесі: |
|
||||||||||||||||||||||
Тапсырма-1 |
Үй тапсырмасын тексеру. |
||||||||||||||||||||||
Тапсырма - 2
|
«Ой шақыру» «Атамекен – Қазақстан» бейнебаянын тыңдату. Бұл бейнебаян не туралы баяндалғанын айту. |
||||||||||||||||||||||
Тапсырма – 3 |
Ақын өмірі, шығармашылығы туралы «Өлмейтұғын артына сөз қалдырған» бейнекөрінісі. Сол арқылы оқушылар білген, түйгендерін айтады. |
||||||||||||||||||||||
Тапсырма – 4 |
«Кубизм» әдісі. Білу. 1.Өлеңді көтеріңкі леппен оқиды. Өлеңнің мағынасын ашады, ақынның ойын жеткізеді. Ел –жерге байланысты мақал, нақыл, қанатты сөздер жазады. Түсіну 2. Оқулықтағы сөздікпен жұмысты түсіндіреді. Сол сөздерге мысалдар құрайды. Қолдану. 3. Оқулыққа, бұрынғы білімдеріне сүйене отырып өлеңдегі көркемдегіш құралдарды табу, өлең құрылысына талдау. Ұйқас түріне ажырату. |
||||||||||||||||||||||
Тапсырма – 5
|
Талдау. Осыдан кейін пафос ұғымын оқулыққа сүйене отырып түсіндіру. Әнұран мен «Менің республикам» өлеңіндегі ортақ пафосты анықтау.
Жеке оқушымен жұмыс. Сабаққа атсалыспайтын балаға ҚР Әнұранын айтқызу.
Жинақтау, бағалау. «Менің елім» тақырыбында ой- толғау (эссе) жазу.
|
||||||||||||||||||||||
Мұғалім мен оқушы іс-әрекеті:
Бағалау
Формативті бағалау
Кері байланыс
Кейінгі әрекет
|
Сабақ үй тапсырмасын сұраудан басталады.
Тапсырмалар жазылған алма, банан, алмұрт, апельсин суреттерін таңдау арқылы сұрақтарға жауап беріп, оқушылар әрі қарай жемістерге сәйкес топқа бөлінеді.
Оқушыларға «Атамекен» әнінің бейнебаянын көрсетемін. «Біз не білдік?» сұрағына топ болып «Бір ауыз сөз» әдісі бойынша көргендерін айтады.
Осы жерде оқушылар сабақтың тақырыбын шығарады.
Тақырып дәптерге жазылғасын, оқушыларға сабақтың мақсаты көрсетіледі.
Осыдан кейін «Өлмейтұғын артына сөз қалдырған» атты бейнесюжет көрсетіледі. Мұқият тыңдап, «Түртіп алу» стратегиясы арқылы мәліметтерді түртіп алу тапсырылады. Топқа осы сюжеттегі айтылған мәліметтерді тірек – сөздер арқылы түсіндіру тапсырылады. (бұл жерде әрине қабілетті, дарынды оқушылар бірінші орындайды.). Әр топ өз постерін қорғап болғаннан кейін «Кубизм» әдісі бойынша 1- топ Білу категориясы бойынша өлеңді көтеріңкі леппен оқиды. Өлеңнің мағынасын ашады, ақынның ойын жеткізеді. Ел –жерге байланысты мақал, нақыл, қанатты сөздер жазады. 2-топтүсіну категориясы бойынша оқулықтағы сөздікпен жұмысты түсіндіреді. Сол сөздерге мысалдар құрайды. Қолдану категориясы бойынша тапсырманы 3- топ оқулыққа, бұрынғы білімдеріне сүйене отырып, өлеңдегі көркемдегіш құралдарды тауып, өлең құрылысына талдайды. Ұйқас түріне ажыратады.
Талдау категориясы бойынша тапсырманы 4-топқа беремін. Пафосұғымын оқулыққа сүйене отырып түсіндіреді. Әнұран мен «Менің республикам» өлеңіндегі ортақ пафосты анықтайды.
Жеке оқушымен жұмыс. 4- топ тапсырмасын орындап болғаннан кейін сабаққа көп атсалыспайтын балаға ҚР Әнұранын айтқызу. Хормен жетелеу. (бір жағынан сергіту)
Жинақтау, бағалау бойынша түгел оқушылар «Менің елім» тақырыбында ой- толғау (эссе) жазу.
Оқушылардыңалғашқы топтық әдістегі сабағы болғандықтан әр оқушы топтағы жұмыс жасауын бағалады.
Өз-өзін топта бағалауы
«Шығу парағын» пайдалану. Онда мынадай сұрақтарға жауап беру сұралады. 1.Сабақ сізге ұнады ма? Ұнаса несімен, ұнамаса несімен? 2. Қай топтың пікірі ұнады? Неге? 3. Топта жұмыс істеу сізге ұнады ма?
1.«Менің республикам» сияқты отансүйгіштік идеясын білдіретін өзге ақындар өлеңдерін табу. 2. Өлеңді жаттау.
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |