Білім саласы: «Қатынас»
Білім бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: « Ертегілер еліне саяхат»
Мақсаты: Ертегіні айтып түсіндіру және сахналау барысында кейіпкерлердің мінез-құлқын ажырата білуге үйрету. Көркем тілдік және орындау қабілеттерін дамыту. Саусақпен сурет салуға және қағаз қиындыларынан үйшік құрастыруға, өз беттерінше жұмыс жасау дағыларын қалыптастыру.
Көрнекіліктер: «Шалқан» ертегісіне арналған суреттер, «Шұбар тауық» ертегісінің мнемокестесі, суреттер, гуашь, қағаз қиындылары.
Әдіс-тәсілдері:ертегіні сахналау, сұрақ-жауап, ТРИЗ технологиясы элементін пайдалану.Ұйымдастырушы–қозғаушы қызмет:
Шаттық шеңбері:
Біз ақылды баламыз,
Айтқан тілді аламыз.
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз,
Бас иеміз біз.
Ұйымдастырушы–ізденушілік қызмет:
Сиқырлы пойызға отырып, барлығымыз ертегілер еліне саяхатқа барамыз.
І-аялдамаға келдік.
Балаларға «Шалқан» ертегісін мәнерлеп айтып түсіндіру және оны сахналау.
ІІ-аялдама: «Сергіту сәті»
Тербеледі ағаштар
Алдымнан жел еседі
Кіп-кішкентай балалар
Үп-үлкен боп өседі
Суретпен жұмыс.
-Бұл қандай ертегі?
-Осы ертегіні суреттеріне қарап айтып беріңдерші, қане.
(Балалар сұрақтарға жауап береді.)
Балалар тағы да пойыз құрып келесі аялдамаға жетеді.
IV-аялдама «Орман»
(Сол орманда аю жылап отыр)
-Аю сен неге жылап отырсың, саған не болды?
Аю: Қалай жыламаймын, мына жерде үйшік тұрды, мен соған сыймай сындырдым, содан бәрі қашып кетті, кім маған көмектеседі?-деп балалардан сұрайды.
Тәрбиеші:
-Жылама аю, біздің балаларымыз сондай әдемі,үлкен үйшікті жасай алады. Бізбен бірге сиқырлы пойызға отырып, келесі аялдамаға барайық, сол жерде біздің балаларымыз үйшік соғуға көмектеседі.
V-аялдама «Шұбар тауық»
Сол аялдамада оларды Шұбар тауық күтеді. Олармен сәлемдеседі. Мнемокестені көрсетеді.
-Балалар, сендер мына кесте бойынша ертегіні айтып бере аласыңдар ма?
(1-2 бала циклограмма бойынша ертегіні айтып береді).
«Шұбар тауық» рақмет айтады.
-Сендер менің балапандарыма тары жасай аласыңдар ма?-деп сұрайды.
Аю саған біздің жігіттеріміз үйшік соғуға көмектеседі.
Балалар:-Ия,біз оны жасай аламыз. (Осы жерде қыздар сурет салуға кетеді, саусақ арқылы қағаз бетіне балапандарға тарының суретін салады. Аю мен балалар қағаз қиындыларынан үйшік соғады).
Аю мен Шұбар тауық балаларға рақмет айтады.
Сосын сиқырлы пойызға отырып, барлығы топтарына кетеді.
VI-аялдама. Сюрприз.
Бауырсақ секіріп топқа кіреді. Балалардан сұрайды:
-Мен кіммін?
-Мен кімнен қаштым?
Балалар сұрақтарға жауап береді.
Рефлексивті-түзетуші қызмет:
Бауырсақ:-Сіздің балаларыңыз өте ақылды екен, олар маған қайда барғандарын айтып бере алады ма?
- Егер сендер толық жауап берсеңдер, мен сендерге сыйлық беремін.
Балалар іс-әрекетті еске түсіріп айтады.
Бауырсақ:-Мен өз ертегіме барайын, ал есіктің артынада сендерге сыйлығым бар, ол сендерді күтіп тұр.
Күтілетін нәтиже:
Жаңғыртады : ертегі кейіпкерінің атын атауды біледі.
Түсінеді: кейіпкердің мінез-құлықтарын ажырата отырып, жақсы мен жаманды ажырата алады.
Қолданады: ертегілер мазмұнын айта біледі.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Балабақша |
Көрсетілім: 27306 |
|
|
|
«Ертегілер еліне саяхат»
Білім бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: « Ертегілер еліне саяхат»
Мақсаты: Ертегіні айтып түсіндіру және сахналау барысында кейіпкерлердің мінез-құлқын ажырата білуге үйрету. Көркем тілдік және орындау қабілеттерін дамыту. Саусақпен сурет салуға және қағаз қиындыларынан үйшік құрастыруға, өз беттерінше жұмыс жасау дағыларын қалыптастыру.
Көрнекіліктер: «Шалқан» ертегісіне арналған суреттер, «Шұбар тауық» ертегісінің мнемокестесі, суреттер, гуашь, қағаз қиындылары.
Әдіс-тәсілдері:ертегіні сахналау, сұрақ-жауап, ТРИЗ технологиясы элементін пайдалану.Ұйымдастырушы–қозғаушы қызмет:
Шаттық шеңбері:
Біз ақылды баламыз,
Айтқан тілді аламыз.
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз,
Бас иеміз біз.
Ұйымдастырушы–ізденушілік қызмет:
Сиқырлы пойызға отырып, барлығымыз ертегілер еліне саяхатқа барамыз.
І-аялдамаға келдік.
Балаларға «Шалқан» ертегісін мәнерлеп айтып түсіндіру және оны сахналау.
ІІ-аялдама: «Сергіту сәті»
Тербеледі ағаштар
Алдымнан жел еседі
Кіп-кішкентай балалар
Үп-үлкен боп өседі
Суретпен жұмыс.
-Бұл қандай ертегі?
-Осы ертегіні суреттеріне қарап айтып беріңдерші, қане.
(Балалар сұрақтарға жауап береді.)
Балалар тағы да пойыз құрып келесі аялдамаға жетеді.
IV-аялдама «Орман»
(Сол орманда аю жылап отыр)
-Аю сен неге жылап отырсың, саған не болды?
Аю: Қалай жыламаймын, мына жерде үйшік тұрды, мен соған сыймай сындырдым, содан бәрі қашып кетті, кім маған көмектеседі?-деп балалардан сұрайды.
Тәрбиеші:
-Жылама аю, біздің балаларымыз сондай әдемі,үлкен үйшікті жасай алады. Бізбен бірге сиқырлы пойызға отырып, келесі аялдамаға барайық, сол жерде біздің балаларымыз үйшік соғуға көмектеседі.
V-аялдама «Шұбар тауық»
Сол аялдамада оларды Шұбар тауық күтеді. Олармен сәлемдеседі. Мнемокестені көрсетеді.
-Балалар, сендер мына кесте бойынша ертегіні айтып бере аласыңдар ма?
(1-2 бала циклограмма бойынша ертегіні айтып береді).
«Шұбар тауық» рақмет айтады.
-Сендер менің балапандарыма тары жасай аласыңдар ма?-деп сұрайды.
Аю саған біздің жігіттеріміз үйшік соғуға көмектеседі.
Балалар:-Ия,біз оны жасай аламыз. (Осы жерде қыздар сурет салуға кетеді, саусақ арқылы қағаз бетіне балапандарға тарының суретін салады. Аю мен балалар қағаз қиындыларынан үйшік соғады).
Аю мен Шұбар тауық балаларға рақмет айтады.
Сосын сиқырлы пойызға отырып, барлығы топтарына кетеді.
VI-аялдама. Сюрприз.
Бауырсақ секіріп топқа кіреді. Балалардан сұрайды:
-Мен кіммін?
-Мен кімнен қаштым?
Балалар сұрақтарға жауап береді.
Рефлексивті-түзетуші қызмет:
Бауырсақ:-Сіздің балаларыңыз өте ақылды екен, олар маған қайда барғандарын айтып бере алады ма?
- Егер сендер толық жауап берсеңдер, мен сендерге сыйлық беремін.
Балалар іс-әрекетті еске түсіріп айтады.
Бауырсақ:-Мен өз ертегіме барайын, ал есіктің артынада сендерге сыйлығым бар, ол сендерді күтіп тұр.
Күтілетін нәтиже:
Жаңғыртады : ертегі кейіпкерінің атын атауды біледі.
Түсінеді: кейіпкердің мінез-құлықтарын ажырата отырып, жақсы мен жаманды ажырата алады.
Қолданады: ертегілер мазмұнын айта біледі.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |