Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Адамды адам еткен еңбек


Адамды адам еткен еңбек
Сабақтың тақырыбы: Адамды адам еткен еңбек
Сабақтың мақсаты: «Адамды адам еткен еңбек» деген ұғымның мағынасын ашу
Сабақтың нәтежиесі: Адамның табиғатпен тығыз байланысын ұғынады. Еңбектің арқасында ойлаған мақсатқа жететініне көз жеткізеді.
Сабақта қолданылған әдістер: Блум таксономиясы. «Миға шабуыл»,«Топтастыру», «Маршрут» әдісі, Кері байланыс.  
Сабақтың  барысы:
Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Қолданылған ресурстар
Кіріспе
2мин
 
 
І Ұйымдастыру кезеңі Жағымды ахуал орнату: 
Нұсқау:Қайырлы күн!
Балалар шеңбер жасап тұрып, бірге қайталап айтады 
Көзіңді қалдыр-бұлақ көзін аша жүр, 
Ізіңді қалдыр-істен мұра шаша жүр,
Өзіңді қалдыр-бақша өсіріп жаса нұр.
Халақ даналығы. Шеңбер бойында бірлесіп айтады Интерактивті тақта
Слайд
Топ ережесін еске түсірейік. 
Бір –бірімізбен сыйластық қарым-қатынаста болайық 4 топқа бөлінеді
5мин Блум таксономиясы бойынша білімдерін бақылау
1.Білу. 
ІІ Өткен сабаққа шолу: Табыс критериі:
 - «Мұз дәуірі» кезіндегі табиғат қандай болды?
 -Алғашқы адамдар қалай еңбек етті?
-Алғашқы адамдардың пайдаланған құралдары
-Әр түрлі белгілермен Үй тапсырмасын пысықтайды. Сұрақ –жауап.
Плакат маркер
Слайд
Негізгі бөлім
5мин 2.Түсіну. «Миға шабуыл» «Үш торай» бейне көрінісін көрсетемін.
-Үш торайдың қайсысының еңбегі зая кетпеді? Неге?
Үш торайдың іс-әрекетіне баға бере отырып, сабақпен байланыстыру. Өз ойларын жеткізеді А4 қағаз
Мақал-мәтел айту. «Еңбек» туралы мақал-мәтел керуені. 
Қай топтың қоржынында «Еңбек» туралы мақал-мәтел қорын бақылау, бағалау. Мақал-мәтел айтады
Топтасу: «Күн», «Жер», «Марс», «Юпитер»
Сен білесің бе? Айдары.
Күн- біз үшін таңертең шығып, кешке бататын, бүкіл тіршілікті сәулесімен шуақтандырып тұратын «мейірімді» жұлдыз.
Жер- шар тәрізді. Барлық тіршілік иесі жерде қмір сүреді. Жерде 4 мұхит бар(Атлант, Үнді, Тынық, Солтұстік мұзды мұхиттары.) Жер де Күнді айналады.
Марс-ежелгі римдіктердің соғыс Құдайы құрметіне аталған. Оның беті Ай бетіне ұқсайды.  Марс сондай-ақ «Қызыл планета» деген атпен де жиі аталады.Жерге қарағанда 2 есе кіші.
Меркурий-Меркурийде атмосфера жоқ. Ғаламшарға римдіктердің ұшатын аяқ-киімін киіп, өте жылдам қимылдайтын сауда құдайы Меркурийдің есімі беріліпті. Күн жүйесінде ең тез қозғалатын ғаламшар.
4 топқа бөлінеді. 
-Әр топ өз топ атаулары туралы түсінік береді.
Түрлі-түсті қағаздан жасалған ғаламшарлар
8 мин Жаңа сабақты бастамас бұрын бағалау критериін дайындау
Бағалау критериі:
-«Адамды адам еткен-еңбек» деген тұжырымды анықта.
-Нағыз еңбек неден басталады деп ойлайсың?
-Алғашқы адамдардың топтасып өмір сүруі қалай аталады?»(Қауым)
-Топтасып өмір сүруге қандай жағдайлар мәжбүр етті?
-Бағалау. Әр түрлі белгілер арқылы.
 
Өлең жолдарын талдату.
Адам болам десеңіз,
Бес нәрседен қашық бол-
Өтірік, өсек, мақтаншақ
                                Еріншек, бекер мал шашпақ.                  Абай
 
Сабақтың тақырыбын хабарлау: Адамды адам еткен еңбек.
Оқулықпен жұмыс: Мәтінді оқытып, негізгі мағынасын айқындау.
-Адам табиғаттан нені үйренеді?
 
Тірек-сызба құрастыру.
 
Салыстырады, түсіндіреді, ерекшелігін анықтайды, қысқаша мазмұндайды
 
Слайд
 
8 мин 3.Қолдану. Тапсырма: Постер.
-Адамның қолайлы жағдайда тіршілік етуі үшін ең алдымен баспана қажет.Ендеше «Менің үйім-менің қорғаным» деген тақырыпта әр топ өз үйлерін жасайды. 
Бағалау критериі бойынша бағаланады.
1.Шатыры. 2.Мұржасы. 3. Терезесі. 5.Есігі. 6.Бақшасы. 7.Жол. 8.Ауласы. 9.Түстер саны. Постер жасайды Постер
Маркер, түрлі-түсті қағаздар,желім, қайшы.
2мин 4 Сергіту сәті: «Жау-жаңбыр» жаттығу жасау Бірге жаттығу жасайды
5мин 5.Талдау. Негізін тану.
 
  
-Адам табиғаттан нені үйренеді?
Салыстырады, байланысын көрсетеді
қорытындылайды Слайд
5мин Жинақтау. «Маршрут» әдісі
-«Күн» тобы: Сарыағаш 1.Табиғат – бұл:
Шымент 2.Адамның жануарлар әлемінен ерекшелігі
Астана  3.Адамның жаралуы туралы ғылым не дейді?
-«Жер» тобы: Сарыағаш 1.Адам тіршілігіне қажетті жылуды қайдан алады?
Шымент 2. Маймылдың қай түрі алғашқы адамға көбірек ұқсайды?
Астана  3.Адам болып қалыптасуда оның тіршілік етуіндегі қандай өзгерістері мен қасиеттері аса маңызды роль атқарады?
-«Марс» тобы:Сарыағаш 1.Марстың беті қай планетаға көбірек ұқсайды? Шымент  2.Өткен өмірді кімдер зерттейді?
Астана  3.Адам табиғаттан нені үйренді?
-«Меркурий» тобы: Сарыағаш  1.Күнге ең жақын ғаламшар
Шымент  2.Жануарлар «еңбегінің» оны адам ете алмау себебі неде?
Астана 3.Алғашқы адамдардың топтасып еңбек етуі не деп аталады? Сарыағаш-Астана бағытындағы сұрақтардың жауабын дұрыс әрі жылдам табу А4 қағаз маркер, түрлі-түсті қағаз
5мин 7.Бағалау. Кері байланыс
-Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңдар?
-Сабақтың қызықты тұстары
-Сабақтың пайдалы кезеңдері 
-Бүгінгі сабақтың ерекшелігі
-«Сұрақтар қорапшасын» дайындап, сол қорапшаға келесі сабақтың басында талқыланатын сұрақтарын жазып, салады. Рефлексия жазады
 
Тақырыбы:                                                     Аты-жөні:
Блум таксономиясы бойынша Мен нені білемін? Мен нені білгім келеді? Мен не үйрендім? Нені білдім? Не жасай аламын? Мен үшін маңызды ма?
Білу
Түсіну
Қолдану
Талдау
Жинақтау
Бағалау
Бағаланады А4 қағаз   

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Неліктен? Оспанхан Әубәкіров
Адамды кім жаратты?
Ең алғашқы адамдар
Қазақстан территориясы ерте тас дәуірінде
Алғашқы адамдардың өмірі, еңбек құралдарын жетілдіру, палеолиттен неолитке дейінгі еңбек құралдарын жетілдіру, ұлы мұздықтар, отты қолдану
Ерте палеолит
Алғашқы адамдардың пайда болуы
Тас дәуірі
Алғашқы адам
Әлемнің жеті кереметі
Бөлім: Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 6903 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык