Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Әлемнің жеті кереметі


Әлемнің жеті кереметі

Сабақтың тақырыбы: Әлемнің жеті кереметі

Сабақтың мақсаты: Әлемнің жеті кереметі туралы жалпы мәлімет

Сабақтың әдісі: Блум таксономиясы. «Топтастыру», «Сағат» әдісі, «Жарнама» әдісі, «Көрме» әдісі

Сабақтың нәтежиесі: Даңқы әлемге жайылған ескерткіштердің адам қолынан шыққандығын, қол шеберлігінен туындаған әлемдік құндылықтардың маңызын ұғынады
Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Қолданылған ресурстар
Кіріспе
2мин
І Ұйымдастыру кезеңі Жағымды ахуал орнату: 
Нұсқау:Қайырлы күн!
Балалар шеңбер жасап тұрып, бір-біріне жылы лебіздерін айтады.
-Сен кереметсің!
-Сен тәртіптісің.т.с.с. Шеңбер бойында бірлесіп айтады
Топ ережесін толықтыру: 
-Бір –бірімізге көмек береміз.
Балалар сендердің «сұрақтар қоржынына» салған сұрақтарың бойынша құрастырылған тапсырма.
«Сағат» әдісі. Графикалық диктант. Егер берілген пікірмен келіссеңдер, үшбұрыш белгісін-
Ал келіспесеңдер, тқртбұрыш белгісін - қойыңдар.
-Адам - табиғаттың баласы, өйткені ол-табиғаттың бір бөлігі.
-Адам – табиғатты бағындырушы.
-Ежелгі адамдар табиғат құбылыстарынан қорқып, соларға табынған.
-Тұрмыс заттары, құрылыстар, қолжазбалар, кітаптар, монеталар-«тарихи ескерткіштер».
-Тарих-адамдардың өткен өмірі туралы ғылым.
Жауаптары:
Түстер арқылы өз жұбын тауып жұптасады

 


Оқушылар бір-бірінің жауабын тексереді Плакат, маркер,
түрлі-түсті қағаздар
5мин Блум таксономиясы бойынша білімдерін бақылау
1.Білу. 
ІІ Өткен сабаққа шолу: Табыс критериі:
-«Адамды адам еткен-еңбек» деген тұжырымды анықта.
-Адам мен адам тәрізді маймыл еңбегіндегі басты айырмашылық неде?
-Алғашқы адамдардың топтасып өмір сүруі қалай аталады?
-Қоғамдық өмір дегенді қалай түсінесің?
Әр түрлі белгілер арқылы Үй тапсырмасын пысықтайды. Сұрақ –жауап.
плакат ,маркер
Слайд
Негізгі бөлім
2.Түсіну. «Ой қозғау»стратегиясы 
 «Еңбекпен ел көгерер»  деген қанатты сөздің мағынасын ашу Өз сөздерімен айтады.
8мин «Қызығушылықтарын ояту» Табиғаттың керемет көріністерінен үзінді көрсетемін.
-Табиғаттың кереметтері жойлып кетпеуі үшін не істер едің?
-7 санының қасиетін білесің бе? АКТ
Сабақтың тақырыбын хабарлау:
Әлемнің жеті кереметі туралы жалпы мәлімет.
Әлемнің жеті кереметі туралы бейне көрініс көретемін.
Жаңа сабақтың бағалау критериімен таныстыру. 
Бағалау критериі:
-Даңқы әлемге жайылған сәулет ескерткіштерін тану
-Олардың ұрпақтан –ұрпаққа жеткізу жолдарын анықтау
-Өзінің жасайтын кереметің туралы.
 Әр түрлі белгілермен
Слайд
Суреттер
«Топтасу» Бәйтерек, Пирамида, Ақ Орда, Хан Шатыр топтасады Суреттер
5 мин Оқулықпен жұмыс: Мәтінді оқытып, негізгі мағынасын айқындау.
-Ақыл-ой мен талғам сезімнен туған қандай құрылыстарды білесің?
-Қазақстанның кереметтері деп нелерді атар едің? Салыстырады, түсіндіреді, ерекшелігін анықтайды, қысқаша мазмұндайды

 

8 мин 3.Қолдану. «Жарнама» әдісі
-Адам бойында қандай кереметтер бар деп ойлайсың? Постер жасайды Постер,
маркер, түрлі-түсті қағаздар,желім, қайшы.
1 мин 4 Сергіту сәті: «Қызыл өрік»
Бірге жаттығу жасайды
6 мин 5.Талдау. Астарлы мағынаны айқындау.
Абай атамыздың өлеңдерінен үзінді беріледі. Тақырып пен байланыстыра отырып мағынасын ашады.
Бәйтерек: Ғылым таппай мақтанба, орын таппай баптанба.
Пирамида: Талап, еңбек, терең ой, қанағат, рахым ойлап қой-бес асыл іс көнсеңіз.
Ақ Орда: Болмасаң да ұқсап бақ, бір ғалымды көрсеңіз.
Хан Шатыр: Өзің үшін үйренсең, жамандықтан жиренсең, ашыларсың жылма-жыл.   Талқылайды АКТ


Слайдтар
5мин Жинақтау. «Көрме» әдісі
Әр қайсысың өз кереметтеріңді жасаңдар. Көрме ұйымдастырады А4 қағаз маркер, түрлі-түсті қағаз
5мин 7.Бағалау. Кері байланыс
«Екі жұлдыз бір тілек» 
-Не ұнады?
-Не ұтымды болды?
-Менің ұсынысым!
Рефлексия жазады


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Сабақтың тақырыбы: « Үйсіндер мемлекеті »
С. Мұқанов. Көкшенiң көрiнiсi
Әлемде талай қызық бар
Әлемде талай қызық бар
Абай Құнанбайұлы Ғылым таппай мақтанба
Қаңқа
Алғашқы адам
Адамды адам еткен еңбек
Замануаи білім кеңістігін ізгілендіруде жаңа тәсілдердің маңызы
Трапеция. 8 класс
Бөлім: Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 8393 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык