|
|
Араша
күні |
13.10.14 |
Сыныбы |
4- сынып |
Пәні |
ана тілі |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Араша |
||||||||||||||||||||||||||
Сілтеме |
Ана тілі «Атамұра»-2013, «әдістемелік құрал» .Мұғалімге арналған нұсқаулық. |
||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаты |
Автордың идеясын таба білуге, шығармадағы ойды талдауға, өздігінен ой қосуға үйрету. |
||||||||||||||||||||||||||
Қолданылатын модульдер |
Сыни тұрғыдан ойлау.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.АКТ. Талантты және дарынды балаларды оқыту.Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту. Оқытуды басқару және көшбасшылық. |
||||||||||||||||||||||||||
Оқыту нәтижесі |
Оқушылар мәтін идеясын табуды, мәтінді талдауды, тапсырмалар арқылы өздігінен ой қосуды үйренді. |
||||||||||||||||||||||||||
Тапсырмалар |
1Ұйымдастыру 6 Рефлексия. 2 Ой қозғау 3 Топпен жұмыс 4 Жеке оқушымен жұмыс. 5 Сыни тұрғыдан ойлау |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы: |
|||||||||||||||||||||||||||
Уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушы әрекеті |
|||||||||||||||||||||||||
2 - мин.
8мин.
4 мин
15 мин
7 мин.
2мин
2 мин
3 мин
2 мин
|
I Ұйымдастыру Психологиялық дайындық. Оқушылар шеңберге тұрады. Қуанамын мен де, Қуанасың сен де. Қуанайық достарым, Арайлап атқан күнге. «1,2,3,4» санау арқылы 4 топқа бөлу.
ІІ.Қайталау. «Ара мен шыбын» мәтінінен түсінгенін сұрау. Формативті бағалау. І.Ой қозғау. Диалог Сұрақ – жауап Шыбын,торғай,ит,мысық, жылқы, бала суреттерін көрсету. Тақырыпты шығарады. Сабаққа мақсат қояды. ІІІ.Жаңа сабақты меңгерту Слайд арқылы автор Қастек Баянбаев туралы түсінік беру. Мәтіндіоқулықтан оқу. Оқулықпен жұмыс. 1-топ. «Торғай ,шыбын, төбет»бөліміноқып, түсіндіру. 2-топ. «Құнан,төбет,» бөлімдерін оқып,мазмұнын айту. 3-топ. «Баланың шындықты білуі» бөлімін оқып,мазмұнын айту. 4-топ. «Торғайдың шындықты айтуы» бөліміноқып, мазмұнын түсіндіру. Формативті бағалу. IV.Топпен жұмыс. 1-топ.Өлеңді сахналап көрсету. 2-топ. Кейіпкерлердің адамға пайдасы туралы айту. 3-топ. Өлеңдегі негізгі ойды тауып, қай шумақта екенін оқып беру. 4-топ. Өлең мазмұны бойынша сурет салу. Сергіту сәті. «Балалар» әні
V І.Қорытынды Әр топ мысал бойынша бір-біріне сұрақ қояды.
VI І.Үйге тапсырма : мысалмазмұнын айту.
VIІІ. Жиынтық бағалау Сабақ соңында оқушылар ұпайларын есептейді. Дискроптор бойынша бағалау
Рефлексия Оқушылармен кері байланысқа шығу Көңілді және мұңайып тұрған смайликке сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып,жапсырады. Бүгінгі сабақта не қиын болды? Не қызық болды? Сабақты қалай түсіндің? |
Оқушылар ауызша 1,2,3,4 деп санау арқылы 4 топқа бөлінеді.
Әр топтан 1 оқушыдан үй жұмысын сұрау.
Слайдты көріп,тақырыпты шығарып,мақсат қояды.
Оқушылар оқулықпен жұмыс жасау арқылы мысал туралы түсініктерін кеңейтеді.
Оқушылар топтасып ойланады,талқылайды. Топтан бір оқушы жауап береді.
Оқушылар тақырып бойынша алған түсініктерін сұрақ қою арқылы қорытындылайды.
Сабақтың әр кезеңінде топ басшысы топ мүшелерін бағалап,сабақ соңында жиынтық бағаны есептейді.
Оқушылар стикер арқылы ұсыныс пікірлерін жазады.. |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |