|
|
Зат есім
күні |
25.02.2014ж |
Сыныбы |
2 сынып |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Зат есім |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сілтеме |
« Атамұра» баспасы, АКТ-ны пайдалану, оқытудағы жаңа тәсілдер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаттары |
Оқушыларға зат есім туралы түсіндіру,сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, топпен жұмыс жасай білу дағдыларын қалыптастыру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Міндеттері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқыту нәтижесі |
Зат есім туралы мағұлмат алады, сыни тұрғыдан ойлауы қалыптасады, топпен жұмыс жасауға белсенді қатысады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тапсырмалар |
1 Ұйымдастыру 5 Ойлан,топтас, талқыла 2 Миға шабуыл 6 Ойлы сөйлемді аяқта... 3 БҮҮ кестесі 7 Уақыт шеңбері 4 Ойнайықта, ойлайық! |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушы әрекеті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 - мин.
2 - мин.
5 - мин.
5 -мин,
10-мин
5- мин
5- мин
5- мин
5 - мин |
I Ұйымдастыру Психологиялық дайындық.Оқушыларды бір- біріне тілек айтып, сәттілік тілеу. Оқушыларды топқа мозайка арқылы арқылы 4 топқа бөлу, бағалау критерийлерін ұсынып, бағалау шкаласы бар бар карточкалар тарату. I Миға шабуыл 317-жаттығу. Сөзжұмбақты шешу. Жаңа сабақты меңгерту IIтапсырма « БҮҮ кестесі» (Оқушылардың бастатқы білімдерін еске түсіру ) Кім? Не? Кімдер? Нелер?сұрақтарына жауап беретін сөздердерге мысал келтір
III тапсырма « Кім көп біледі?» Мақалдарды көшіріп жазып, Кім? Не? сұрақтарына жауап беретін сөздерді тап 119-жаттығу.
IV тапапсырма «Ойнайықта, ойлайық!» 520-жаттығу. І топ Кім? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді топтап жаз ІІ топ Не? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді топтап жаз ІІІтоп Кім? Сұрақтарына жауап беретін сөздерге сөйлем ойла. ІҮ топ Не? Сұрақтарына жауап беретін сөздерге сөйлем ойла Формативті бағалау «Бағдаршам» V- тапсырма Ойлан, топтас, талқыла.
VI- тапсырма«Ойлы сөйлемді аяқта» әдісі Сызбалардың орнына не?сұрағына жауап болатын сөзді қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз
формативті бағалау «смайликтер» арқылы
VII- тапсырма Қорытынды бағалау Үйге тапсырма : Ережені жаттау, 321-жаттығу. “Уақыт шеңбері» әдісі Оқушылармен кері байланысқа шығу Бүгінгі сабақта не қиын болды? Не қызық болды? Сабақты қалай түсіндің |
Оқушылар мозайка арқылы 4 топқа бөлінеді.Оқушылар бір -біріне тілек тілейді. Оқушылар ауызша жауаптар береді. Оқушылар өз білетіндерін стикерге жазып, білемін кестесіне апарып жапсырады.
Оқушылар топтасып ойланады,талқылайды. Топтан бір оқушы жауап береді.
Кестенің үйрендім бөлігін толтырады.
Оқушылар осы тақырып бойынша өз ой қорытындыларын ортаға салады, топта пікірлеседі және бір оқушы немесе топ мүшелері ойларын баяндайды. Үйренгім кестесімен жұмыс жасайды. Оқушылар өздері жазған ұпайларын санайды,қорытындылайды. Оқушылар күнделіктеріне жазады.
Оқушылар дөңгелене отырып бір- біріне сұрақ қояды және жауап береді. |
|
Дескриптор |
Жеттім |
Талпындым |
лейбл |
А-1 |
1.Мақалдың мағынасын түсіндім
|
|
|
1 |
|
2.кім? Кімдер? деген сұраққа жауап беретін сөздерді таба білемін
|
|
|
2 |
|
3.не?нелер деген сұраққа жауап беретін сөздерді таба білемін
|
|
|
2 |
|
4.Сауатты көшіре аламын |
|
|
3 |
Ата-аналар үшін бағалау
|
Өзі орындай алады |
+ |
5 |
|
Үнемі үйден көмектесемін |
- |
4 |
|
Қиналып орындайды |
- |
3 |
|
Кейде көмектесемін |
- |
3 |
Үй жұмысын талдау
|
Өзім білемін орындадым |
|
|
Ата-ана көмегімен орындадым |
|
|
Бауырларым көмектесті |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |