Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Геометриялық фигуралар.


Геометриялық фигуралар.

 Геометриялық фигуралар.

 Тақырыбы: Геометриялық фигуралар

Мақсаты: Геометриялық фигуралар жайлы білетін білімін қайталай отырып «нүкте, сәуле, түзу, кесінді, сынық, шеңбер, шаршы, тік төртбұрыш, төртбұрыш, бұрыш» деген ұғымды айта, ажырата білуге үйрету; 100 көлеміндегі сандарды жылдам қосу, азайтуға дағдыландыру; салыстырып, ойын қорыта білуін дамыту.

Түрі: қайталау. Әдісі: сұрақ-жауап, талдау, ауызша жылдам есептеу.

Көрнекілігі: геометриялық фигуралар, кестелер,  екі таңбалы сандар.

Сабақтың барысы:  І. Ұйымдастыру кезеңі:  Оқушының дәптер, қалам, кітап, сызғышын, қарындашын тексеру; зейінін сабаққа аудару.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.  № 9 (балалардың жазба жұмысын тексере отырып, жауабын салыстыру)

ІІІ. Мақсат қою кекзеңі:  Тақырыбы, мақсатын хабарлау.

ІҮ. Ауызша жұмыс:  1. Математикалық диктант.

  • 36 мен 58 қосындысының мәнін тап.                                                       ( 36+58= 94)
  • 90 мен 25 айырмасының мәнін тап.                                                         (90-25 = 65)
  • Бірінші қосылғыш  23, екінші қосылғыш 57. Қосындының мәнін тап.(23+57= 80)
  • Азайғыш 74, азайтқыш 37. Айырманың мәнін тап.                                (74-37= 37)
  • 69 бен 13 қосындысының мәнін тап.                                                        (69+ 13= 82)
  • 60 пен 28 айырмасының мәнін тап.                                                          ( 60-28= 32)
  • 45 санын 17 арттыр                                                                                     (45+17= 62)
  • 54 санын 25 кеміт.                                                                                       ( 54-25= 29)

Өздік жұмыс:  №8  Дымбілмес есептерді дұрыс шығарды ма, тексеріп көр.

ІҮ. Білімдерін тексеру.  Шығармашылық тапсырма орындау

№ 10.  ( Қарындаш            ; Білгіш                  ;  Дымбілмес              ; Сызушы                      

      

 2 .    Салыстыру ұқсатығы, айырмашылығы  5 + 3 < 50 + 30     3+ 5  < 30 + 50

 3.     Көпбұрыштарды, тікбұрыштармен салыстыру.

Ү. Сабақтың қорытындысы.  Екі таңбалы сандарды салыстыру.

ҮІ Үйге тапсырма : № 9 , 8 бетБағалау.

 


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Үш таңбалы сандарды оқу, жазу, және салыстыру.
Үш таңбалы сандарды оқу, жазу, және салыстыру.
32+5,47-5
«Бұрыш, тікбұрыш, тіктөртбұрыш».
Қосу және азайту
Әріпті өрнектерді салыстыру
Нүкте. Кесінді
математикалық есеп 1 сынып
Геометриялық фигуралар
10 санынан азайту
Бөлім: Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 14684 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык