|
|
Өнер, білім бар жұрттар
|
||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Өнер, білім бар жұрттар |
|||||||||
Жалпы мақсаты |
ЫбырайАлтынсаринның шығармашылығымен, өмірбаянымен таныстыру; оқушыны көркем шығарманың мазмұнын түсінуге жетелеу, ізгілікті-елжанды дара тұлға тәрбиелеу; |
|||||||||
Оқу нәтижелері |
Оқушылар сын тұрғысынан ойлай білуге дағдыланады, өз пікірлерін айта білуге үйренеді, түсініп оқу, мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптасады, өлеңді талдау қабілеттерін дамиды; белсенділіктері дамиды |
|||||||||
Сабақ типі |
Аралас сабақ |
|||||||||
Әдістер |
жұптық , талдау, сипаттау; |
|||||||||
Көрнекілігі |
Ы. Алтынсаринның портреті, кесте; сөзжұмбақ |
|||||||||
Сабақ кезеңдері Уақытты меңгеру |
5-8 минут |
|||||||||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|||||||
Ұйымдастыру
Топқа бөлу |
Күннен, жерден нәр алған Оқушылар өздеріне ұнаған түстерді ала отырып, сол түстер бойынша топтарға бөліну |
Оқушылар іс-қимылдар арқылы қайталап айтады.
Оқушылар өздеріне ұнаған түстерін жұлдызшалар арқылы алады |
Интерактивті тақта
жұлдызшалар |
|||||||
«Ой шақыру» |
1.Оқыту үрдісінің маңыздылығы: Сөзжұмбақ шешу 1.Мәтінді жазған жазушының есімі Ы 2.Ыбырайдан сабақ алған жазушы. Б 3.Мәтіннің аты: Дала... Ы 4. Дала жұлдызы атанған кім? Р 5. Ыбырай оқытқан баланың есімі. А 6.Ы. Алтынсарин мектеп ашқан қаланың аты. Й |
Оқушылар сөзжұмбақты шешеді |
Плакат, маркер |
|||||||
«Кім жылдам?» |
Ыбырай Алтынсарин (1841-1889) ақын жазушы ағартушы ұстаз |
Оқушылар ұшқан шарлардағы сөздерді дәлелдеп, Ыбырайдың өмір жолдарын өздері айтады. |
Шардың суреттері. |
|||||||
Жаңа тапсырмаларды қалыптастыру:
|
Бүгін Ы. Алтынсаринның «Өнер,білім бар жұрттар » шығармасын оқимыз. Оқулық бойынша жұмыс 11-12 бет «Өнер, білім бар жұрттар»- өлең
өлеңде не туралы айтылған? |
Оқушылар өлеңді оқып шығады..
|
Оқулық |
|||||||
Сергіту сәті.
|
Дөңгеленіп тұрамыз, |
Оқушылар сергіту сәтін қимылдар арқылы көрсетеді |
музыка |
|||||||
Топтық жұмыс. «Сынып ішін аралау» тәсілі |
Үйден дайындап апарған «Өнер, білім бар жұрттар» деген өлеңді 3 абзацқа бөліп, алдын ала А4 қағазға жазып әкеліп, немесе топтарға қай абзацқа дейін оқу керектігін хабарлаймын. Әр топ өздеріне берілген абзацты оқып болғаннан кейін оларға 1-ден 3-ке дейін нөмір жазылған жетон таратамын. Сосын 1-ші нөмір алғандар бір топқа, 2-ші нөмір алғандар екінші топқа жиналады, т.с.с.Балалар оқыған өлең жолдары бөлігін бір-біріне айтып береді. Сонда бір оқушы өлеңді толық оқымай-ақ оның мазмұнын түсініп шығатындай жағдай жасаймын. |
Оқушылар берілген абзацты оқып, басқа әріптестеріне түсіндіріп шығады |
А4 форматындағы ақ қағаз |
|||||||
«Мен сендерден сұрақ күтемін» тәсілі |
Бұл тәсіл бойынша балалар мәтіннің мазмұнын бір-біріне түсіндіріп болған соң, осы мәтін бойынша сұрақ құрастырады. Топтағы оқушылар өзара келісіп, қағазға екі сұрақ жазып, келесі топқа береді. |
Оқушылар сұрақ дайындайды. |
Сұрақ жазылған бетше |
|||||||
Жариялау |
Сұраққа жауап іздеп, дайындалуға, ақылдасуға 1-2 минут уақыт беріледі. |
Сұрақтың жауабын топтың ішінде ақылдасып алған соң, бір оқушы жауап береді. |
Оқушы |
|||||||
Суретпен жұмыс : Суреттерді мынадай топтарға бөліп ата |
-Қазіргі заманғы техника -Әр топтағы суреттерді тағы қалай толықтырар едің?-Саған қай топтағы суреттер ерекше ұнады? Неліктен? |
Оқушылар берілген суреттерді топтайды. |
Әр заманғы техника түрлерінен суреттер |
|||||||
«Сөзжарыс» ойыны |
Қазіргі заман техниканың дамыған заманы, себебі ол......... Бұрынғы заманда да көліктің түрлері болған, себебі------------------------- |
Бірінші топтан бір оқушы тезис айтады, екінші оқушы ойын жалғастырады. |
Оқушы, оқулық |
|||||||
Топпен жұмыс |
1 топ: заттардың атын атайды 2-топ: өлеңдегі сөздерді пайдаланып, сипаттап айтады. 3-топ: сурет салу |
Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды. |
Маркер, оқулық |
|||||||
«Қиялдан қиял туар» |
Ата-анаң немесе жақындарың істеп жүрген жұмыстарын есіңе түсір. Олардың еңбегін жеңілдету үшін не ойлап табар едің? |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады |
Оқушылар |
|||||||
«Рефлексиялық – бағалау» кезеңі |
|
«Бүгінгі сабақта мен не үйрендім?» деген кесте бойынша оқушылардың пікірі тыңдалады. |
Кесте |
|||||||
Рефлексия |
Балаларға баспалдақ суреті салынған қағаз таратылып беріледі де, сол баспалдақтағы өзінің орнын белгілеу тапсырылады. Егер оқушы өзін сабақта жақсы сезініп, сабақты жақсы түсінсе, баспалдақтың ең биік жеріне күннің суретін салады.Ал егер сабақты дұрыс түсінбесе, сабақ ұнамаса, баспалдақтың төменгі жағына бұлттың суретін салады. Сабақта оқушының көңіл-күйі орташа болып, кейбір нәрселерді түсінбесе, онда баспалдақтың ортасына бір жағы ашық, бір жағы боялған бұлттың суретін салады. Осылайша оқушының өзін-өзі бағалауы мен мұғалімнің сабағы бағаланып, өзара кері байланыс жүзеге асырылады. |
Оқушылар берілген баспалдаққа өздеріне ұнаған суретті салады. |
Баспалдақ суреті. |
|||||||
Үйге тапсырма |
Өлеңді оқып түсіну. http://kk .Wikipedia. org/ wiki/ http://mukhanov. ucoz. kz/ publ/ |
Оқушылар берілген сайттар бойынша мәліметтерді іздеп табады. |
Сайд бетшелері |
|||||||
Бағалау. |
Формативті бағалау: Оқушыларды мадақтап, бағалау |
|
|
|||||||
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |