Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Бастауыш сынып |
Көрсетілім: 14501 |
|
|
|
Орта мерзімді жоспар
Орта мерзімді жоспар
Тақырыбы Мақсаты
Оқуда қолданыла
тын
әдіс-тәсілдер Пәнді оқытудағы кездесетін кедергілерді жеңу
Оқып –үйренудің нәтижесі Үйрену мақсатында
ғы бағаны қоса бағалау Бәрін қоса есептегенде Негізгі
дерек
көздер
1 2 3 4 5 6 7 8
1 Әбілмәнсұр 1.Абылайдың балалық шағы туралы мағлұмат беру мәтін мазмұнын ұғындыру, жаңа сөздерді есте сақтап, мәтінді оқып таладауға қолдану,
2.Сұрақтар қою арқылы оқушылардың ойлау деңгейін дамыту,
3. Түсіну дәрежесін бағалау
4. Тарихи жағдайларды білуге қызығушылық ояту 1.Шаттық шеңбері
2.Топқа бөліну«Ротациялық үштік»
3.«Жинақтау – интервью»
4. «Жұбынды тап»
5. «Сызбаны сөйлет»
6.«Оқы,айт,
сахнала»
7. Релаксация
8. Сөздік жұмыс
9.Проблемалық полемика 10.Инсерт
11. «Ашық микрафон» Сабалақ, Әбілмәнсүр, Абылай сөздерін басқа мәнмәтәнде қолдануға дағдыландыру,
оқиғалармен байланысты айтуға жаттықтыру Мәтінді түсінеді, оны талдай алады, мәтін бойынша сұрақтар құрастыра алады, бірін-бірі бағалай алады, ынтымақтса жұмыс істей алады,3 сөйлемнен тұратын шағын талдау шығармасын жаза алады Бір тілек,екі
жұлдыз,
ишара,
смайликтер, үш шапалақ,
өзін-өзі бағалау, смайлик Психология-лық жағымды қырым –қатынасты назарда ұсталады, топ
пен жұмыс жасауға төселдіру, сабаққа барлығы қатысуына жағдай жасау, патриоттыққа тәрбиелеу, тарихтағы ұлы тұлғаларды тануға төселдіру Бейнежазба , суреттер, флипчартқа арналған парақтар, маркерлер, суреттер, смайликтер, стикерлер
2 Атан түйе шөккен жер 1. Қазақтың батырларының ерлігі туралы білуге көмектесу, мәтіннің негізгі идеясын ажыратып алу, бір-біріне көмектесуге үйрету, белсенділігін арттыру, оқуға деген қызығушылығын дамыту 1. Тренинг «Мен –сіздер»
2.Кластер құру
3.Ішкі және сыртқы шеңбер
4. «Карта ойнау»
5.« Фотокөз»
6. Релаксация
7. «Оқып –оқытамын»
8. Сөздік жұмыс.
9. Спринт- оқу.
10.Автор орындығы
Қазақтың атан түйе, қоныстанады, мінәжат ету төл сөздерімен таныстыра отырып олармен сөйлем құруға, есте сақтауға,
шығармашылық жұмыста пайдалану арқылы бекіту Мәтінді түсіне алады, мазмұн-дай алады,жаңа сөздерді пайдаланып сөйлемдер құрастыра алады, өз ойларын еркін айта алады, ынтымақтаса жұмыс істей алады,шағын әңгіме жаза алады
Ишара
бағалау парағы, бағдаршам, үш шапалақ, смайлик Тақырапты қаншалықты меңгергендігін
анықтау барысында сабаққа деген жауапкершілігін ояту,бір-біріне кеңес беруге үйрету,шығармашылық тапсырмалар арқылы белсенді оқушыларды анықтау Бейнематериалдар,
Қазақстанның физикалық картасы,
суреттер, стикерлер, смайликтер, өзін – өзі бағалайтын парақтар, Интернет
3 Алғашқы қоңырау 1.Өленнің негізгі ұғымдарға үнілу арқылы ойлану, талдау қабілеттерін дамыту,
2. Сөздік қорларын жаңа сөздермен толықтыру,
3. Өзін-өзі сыйлау сезімін дамыту, еркіндік беру 1.Психологиялық даярлық
2. Топқа бөліну
3Тапқыр достар
4.Шығармашы
лық жұмыс
5.Идеялар себеті
6. Ойлан тап
7.Релаксация
8.Синквейн
9. Деңгейлік тапсырмалар
10.Таңдап оқу
11. Постер қорғау
Тілдің маңызды құралы –сөз, жаңа сөздің мағыналарын ашу арқылы оларды тиісті пайдалану, сөздік қорларын жаңа сөздермен толықтыру Өлеңді мәнерлеп оқи алады, өлеңдегі сұраққа жауап бере алады, өлеңдегі көңілді анықтай алады, ынтымақтса жұмыс істей алады, еркін өз ойларын жеткізе алады Ишара
бағалау парағы,
смайлик Сабақта барысында диалог арқылы бір-біріне үйретеді, өз білімдерін өрістетеді, идеялар ұсыну арқылы білімдерін шыңдайды, топпен жұмыс істеуге дағдыланады Бейнематериалдар,
суреттер, стикерлер, смайликтер, өзін – өзі бағалайтын парақтар, Интернет
4 Бала Абай
1.Мәтіннің кейіпкерлерін тануға, оларға мінездеме беруге үйрету 2.Тез,жылдам,түсініп оқуын дамыту.
3.Топта жұмыс істеуге дағдылану, достық, сыйластықты қадірлей білуді үйрену.
4.Өз ойларын еркін білдіруіне мүмкіндік жасау
1.Топқа бөліну
2. Инсерт
3. Жетістіктер ағашы
4.Бірін-бірі оқыту
5.Композиция
лық сызба құру
6.Дебат
7.Топтастыру
8. Ой тастау стратегиясы
9. Өзін –өзі бағалау
10.Спринт -оқу
Ауызша сөйлеу дағдыларын
дамыту , жаңа сөздермен жұмыс
Тақырып бойынша
түсінген материалды өңдей алады, сұрақтар қоя алады, сахналай алады, қортынды шығара алады, ынтымақтастық ұғымын түсіне алады, бір-бірін бағалай алады ишара, үш шапалақ,
өзін-өзі бағалау
смайлик, жетістіктер ағашы Өз білімдерін қортындылай алады, бірін-бірі оқытады,
Мәтінді талдай отырып шығармашылық жұмыста дарынды балалар қалғандарына көмектеседі, оқушылардың өздерінің бағалау жүргізгені олардың ерекше ынтасын оятады. Шығармашылық ағаш
стикерлер, интернет
Мұғалімге арналған нұсқаулық
Мектептегі тәжірибе кезінде 4 тізбектелген сабағымды 2 класта өткізуді жоспарладым. Класта 9 оқушы бар. Кластың жалпы білім деңгейі - 67%. Психологтың зерттеу бойынша оқушылардың оқуға деген мотивациясы орташа. Класта 3 бала бір ата-анамен тәрбиеленеді, 3-еуіде ата-әжесінің қамқорлығында. Оның біреуі - озат оқушы, 2-еуі – оқуға ынталанады, бірақ әлі де сауаттылық жағынан, сөйлеу жағынан, математикадан толық менгере алмайды. Және бір озат оқушымның мінезі ауырлау не болса соған ренжеп қалады да, жылай береді. Сабақта оны бірінші сұрамаса ,онда да ренжеп қалып сабақ айтпай қояды. Қалған балалар айтқанға еріп, тапсырмаларды орындап, бір-біріне көмектесуге дайын, ашық мінезді.
Осы орта мерзімді жоспарды өткізу мақсатым: оқушыларды өз беттерінше жұмыс жасауына, әлеуметтене отырып тәуелсіз ойлауына, өз ойларын дәлелдеп, талқылай білуге, тақырыпты өз беттерінше менгеріп үйренуіне ықпал ету. Осы жоспарымды оқушылардың деңгейіне, жас ерекшеліктеріне сүйене отырып жасадым. Дәстүрлі оқыту кезінде де диалогтық оқыту, инсерт, өзін-өзі бағалау парағын пайдаланып жүрдім. Бұл жоспарға сай оқушыларда мәтіндерді оқуға деген қызығушылықтарын арттырғым келді. Олар әртүрлі жағдайда пікірталас кезінде де, топтық әңгімеде өз ойларын, пікірлерін толығырақ жеткізуге мүмкіндік жасадым.Жеті модульді осы жоспарда ұштастырдым. Жаңа әдіс-тәсілдер еңгіздім. Сыни тұрғыдан ойлау стратегияларды кеңінен пайдаландым.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау үшін смайликтермен бағалаудың ерекше түрін ойластырдым. Барлық сабақтарда АКТ –ны пайдалануды жоспарладым. Талантты және дарынды балаларға арналған деңгейлік тапсырмалар қарастырдым және барлық тапсырмалар мен жұмыстар 2 класс оқушыларының жас ерекшеліетеріне сәйкестендірдім. Оқутуды басқару және қошбасшылықты дамыту үшін біріншіден, өзім «Менің сабақтарым тиімді болады, және сол үшін барлық жағдайды жасаймын» деген ойда болдым, оқушыларымда топтық жұмыстарда бағалап отыру үшін, топтық, жұптық жұмыстар тиімді өту үшін көшбасшылар сайлауды қарастырдым.
«Басқаларды үйрете жүріп біз өзіміз үйренеміз» деп Луций Анней Сенека айтқандай менің мақсатым оқушыларды қалай оқыту керектігін үйреніп, соның нәтижесінде еркін, өзіндік дәлел-уәждерін нанымды жеткізе білетін, ынталы, сенімді, сыни- пікір қозқарастары жүйелі дамыған. Сандық технологияларды пайдалана білетін тұлға қалыптастыру.
Пайдаланылған әдебиеттер
1. Мұғалімге арналған нұсқаулық
2. «Әдебиеттік оқу» 2 класс Қабатай Б.Т. Рахметова С.Р.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |