Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Құстардың адамға қандай пайдасы бар


Құстардың адамға қандай пайдасы бар

Мұғалімнің аты -жөні

Кенжебаева Камшат Бактыгалиевна

Д.Байбосынов атындағы

№13 ұлттық мектеп –гиназиясы

Атырау қаласы

Пәні

Ана тілі

 2 сабақ

Күні

10.03.2014.

Сабақ атауы

Құстардың адамға қандай пайдасы бар

Сілтеме

Ана тілі оқулығы Алматы «Атамұра» 2010ж.

Т.Әбдікәрімова,С.Рахметова,Б,Қабатай.Интернет сайты-firefox Mozilla.

Жалпы мақсаты

Мәтіндегі негізгі ойды түсіне білуге үйрету.

Оқыту нәтижелері

Жаңа тақырыпқа оқушылардың білетін білімі арқылы кіру.

Оқушылардың бір -бірін оқытуы арқылы жаңа білімді меңгеріп шығу.

Тақырыпқа байланысты сұрақтарға жауап бере отырып сыни тұрғыдан ойлату.

Сабақта туындаған негізгі идеялар

Оқушылардың өмірдегі біліміне,білігіне сүйену.

Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау.

Күтілетін нәтиже

Оқушылар мәтіннің мән мағынасын білетін болады.

Жұптық, топтық жұмыстар барысында мәтіндегі негізгі ойды ұғынады.

Бірлесіп жұмыс жасай алатын болады.

Өз ойын айтуға, салыстыруға, талдауға үйренеді.

Тапсырмалар

Құстардың суреті арқылы топқа бөліну,әр топ бір- біріне сұрақ қою, оқулықпен жұмыс,жұптық жұмыс арқылы сөз тіркестерден сөйлем құрау, топтық жұмыс (кубизм стр.) арқылы мәтінді талдау, «Бес жол өлең» құрастыру, топты бағалау.

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары.

Уақыты

 Мұғалімнің іс- әрекеті

Оқушының іс- әрекеті

 

1 мин

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5  мин

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

4 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 мин

Ұйымдастыру бөлімі.

А) Психологиялық дайындық.

 

Ә) Топқа бөлу (құстардың суреттері арқылы топқа бөлу.

 

 

Өткенді қорытындылау.

1.   Үш топ бір-біріне сұрақ қою.

 

Жаңа сабақ.

А) Ой қозғау. (Құстар туралы бейнефильм көрсету)

1.Құстардың адамға қандай пайдасы бар деп ойлайсыңдар?

2.Өздерің қандай құстарды білесіңдер?

3.Құстар жер бетінде жойылып кетсе не болар еді?

- Бүгін Ж.Аймауытовтың «Торғай» мәтінімен танысамыз.

Ә) « Ыстық орындық»

Осы ыстық орындықта отырған оқушыға сұрақ қоямыз.

-Жүсіпбек Аймауытов туралы не білгілерің келеді?

 

 

Б) Оқулықпен жұмыс. (мәтінді оқыту)

I топ

Торғайдың жан ұшырып шырылдап жүргенін көрсететін жерді тауып оқу ,өз сөздерімен әңгімелеу.

II топ

Сұр жыланның күш көрсететін жерін мәтіннен тауып оқу, әңгімелеу.

III топ

Торғайдың аспанға қалай ұшырып шыққанын сипаттаған жерді оқып, әңгімелеу.

 

В)Дәптермен жұмыс.

1.  Жеке жұмыс.

Мәтінне ұнаған сөз тіркестерін жазу.

2. Жұптық жұмыс.

Сол сөз тіркестерден сөйлем құрап жазу. (2 сөйлем)

3. Топтық жұмыс.

Жүйелі, мағыналы сөйлемдерді жинақтау.

 

 

Г) «Кубизм стратегиясы»

I топ   Суреттеңіз

Жыланнан қорыққан торғайды сипаттау.

II топ    Қолданыңыз

Құстар туралы не білеміз? Олар туралы қандай өлең , ертегілер білесіңдер?

III топ Талқылаңыз

-Ақбілектің ісін қалай бағалайсың?

-Оның орнында сен не істер едің?

IV топ Байланыстыр

Құстар туралы мақал мәтелдер айту.

V топ Зерттеңіз

Құстарды қорғау туралы не айтар едің?

Құстарды қорғау үшін қандай ереже құрастырар едің?

VI топ  Салыстырыңыз

Осы мәтінге атты сен басқаша қалай қояр едің?

 

Қорытындылау.

Үш топ өздеріне берілген тақырыпқа «Бес жол өлең»

құрастырып, суретін салып қорғайды.

 

I топ             II топ                        III топ

1. Торғай                      Жылан                          Ақбілек

2.  ...............

3.  .....................

4. .....................

5. ............................

Бағалау.

А)Берілген дескриптор бойынша басқа топты бағалау.

 

Тапсырмалар

Жетті

Талпынды

1.Оқулықпен жұмыс жасауы.

 

 

2.Сөз тіркестерден сөйлем құрауы.

 

 

3.Тақырыпқа сай сөйлеуі.

 

 

4.Суреттің салынуы.

 

 

5.Топтық жұмыста бірігіп жұмыс жасауы.

 

 

Жетті – 4 ұпай 

Талпынды – 2- 3 ұпай

Бағалаушы топ.........

 

Ә) Рефлексия

Оқушылармен кері байланыс орнату.

 

Оқушылар бас бармақ арқылы көңіл күйлерін білдіреді.

Қарлығаш ,аққу, көгершін суреттері арқылы үш топқа бөлінеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бейнефильмді көре отырып, өз ойларымен қойылған сұрақтарға жауап береді және бүгінгі тақырыпты өздері ашады.

 

 

 

Оқушылар сұрақ қояды.

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар оқулықпен жұмыс жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Көрші отырған оқушымен жұптық жұмыс жасайды.

 

 

 

3 топтағы оқушылар үш- үштен бөлініп 6 топ құрайды.

Берілген тапсырмалар бойынша ауызша өз ойларын айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр топтың оқушылары бірігіп жұмыстарын қорғайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақта алған әсерлерін стикерге жазады. Сабақ бойынша түсінбеген сұрақтары болса стикерге жазады.

 

Дереккөздер мен жабдықтар

А3, А4, қағаздар,фломастер, оқулық, тақта,бор,ибейнефильм  т.б

Кейінгі тапсырмалар мен портфолио деректері.

 Табиғатта кездесетін қандай ғажайып оқиға туралы білдің? Сол туралы ойыңды қорытып, қағазға жазып портофолиоға жинақтау.

Кейінгі оқу

 «Торғай» мәтінін түсініп оқу, әңгімелеу. Мәтінді бөліктерге бөліп,ат қою.

                 

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Құстардың көктемгі тіршілігі.
Қамқорлық
Құстардың алуан түрлілігі
Көпжасушалылардың көбеюі және жеке дамуы
Бейнелеуіш еліктеу сөздер
Торғай
Өтебай Тұрманжанов «Жаралы торғай»
Ыбырай Алтынсарин «Өзен» өлеңі
Әуелбек Қоңыратбаев «Киіктің айласы»
Тоқылдақ
Бөлім: Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 9683 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык