|
|
Жанғыш пайдалы қазбалар
Дүниетану |
||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Жанғыш пайдалы қазбалар |
|||||||
Сілтемелер |
Дүниетану оқулығы 4-сынып |
|||||||
Жалпы мақсаты |
Пайдалы қазбалар, кенді пайдалы қазбалар, қара металл кендері,түсті металл кендері, жанғыш пайдалы қазбалар туралы түсіндіру. Ой-өрісін,тіл байлығы, сөздік қорын, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Ел байлығын босқа ысырап етпеуге, туған жерін мақтан етуге тәрбиеле |
|||||||
Негізгі мақсаты |
|
|||||||
Оқыту нәтижелері |
Ынтымақтастықта жұмыс істей алады; Өзіндік пікірлері бар; өз ойларын ашық айта алады;
|
|||||||
Сабақта қолданылған модульдер |
|
|||||||
Көрнекілік:суреттер,постер,үлестірмелер,слайд Сабақ типі: Аралас Орындалатын іс-әрекет |
||||||||
Сабақтың кезеңі,уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||||
Ұйымдастыру 2мин |
Психологиялық ахуал қалыптыстыру: «Менің көңіл-күйім» жаттығуыМақсаты: оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу.Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл-күйлеріңді суреттеп салыңдар . |
Оқушылар стикерлерге өз көңіл күйлерінің суреттерін салады. |
||||||
Үй тапсырмасын тексеру:Қара металл кендері 8-мин Білімін тексеру кезеңі «Ыстық орындық» стратегиясы
|
Мазмұнын сұрау. Оқушыларды шеңбер түрінде олтарғызу «Ыстық картоп» стратегиясын қолданып карточкалар арқылы жауап алу 1.Түсті металлдар түрлерін атап бер? 2.Мыстан нелер жасалады? Не үшін? 3.Мыстың мырышпен қосындысы қалай аталады? Мырыштан нелер жасалады? 4.Қола қандай қоспалардан жасалады? 5. Қазақстанда мыс қай жерлерде кездеседі? 6.Алюминийды сипатап бер және оны қолдану жерлері? 7.Қатқан қазағазға ұқсайтын,суда иленбейтін қандай меттал? 9.Үй тұрмысында түсті металдардан жасалған қандай бұйымдар қолданылатын ата? 10.Мырыш қандай металл? 11.Мырыштан қандай заттар жасалады? 12.Қорғасынның ерекше қасиеттерін атап бер? Сабаққа дайындығын бағдаршам арқылы көрсету
|
Оқушылар «Ыстық картоп» үй тапсырмасының сұрақтарына жауап береді. |
||||||
Мақсат қою кезеңі 2мин
|
Оқушыларды топтастыру (сандар арқылы топтастыру 1,2,3 ) Сабаққа жақсы қатысып және сұрақтарға толық жауап берген оқушыларға ; толық емес жауапқа ; 3 алғандарға- Оқушыларды топта фишка арқылы бағалап жүру |
Оқушылар сандар бойынша топтасып өз сандары жазылған орынға барады. |
||||||
Жаңа сабақ 15мин
Тапcырмалар 1-тапсырма Карусель стратегиясы бойынша орындайды |
Мәтінмен жұмыс Оқушылар мәтінді тізбектеп оқып шығады 2.Түсініксіз сөздерді анықтайды. “Джигсо” әдісі:Оқушыларға мәтінді бөліп беру.Олар ол мәтінді топ бойынша талқылап содан кейін тұжырымдамалық карта жасау арқылы басқа топқа барып түсіндіреді. |
Мәтінмен жұмыс істейді Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту Джигсо әдісін пайдаланып тақырыпты талқылайды. |
||||||
2-тапсырма 5 мин |
«Үш қадамдық сұхбат» әдісі: Оқушыларды топтар арасында жұпқа бөлу(А.Ә,- Б,В) Төрт адамнан тұратын топтарды жұптарға бөлу: А және Ә, Б және В. 1-қадам. А Ә-дан сұхбат алады, ал Б -В-дан сұхбат алады. 2-қадам, керісінше. Ә А-дан сұхбат алады, ал В Б-дан сұхбат алады. 3-қадам. Әр оқушы өз жұбыдан ахбаратпентөрт адамдық топ ішінде бөліседі. |
Жеке жұмыс жүргізеді Оқушылар сұрақтарға жауап береді
А-Б стретегиясы |
||||||
Сергіту сәті 2 мин |
Музыка арқылы орындау |
|
||||||
Түсінгенін тексеру кезеңі: 3-тапсырма 6мин
|
Ойлан ,бірік, Бөліс:Оқушыларға тақырыптар беріледі олар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады (Ойлан). Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді (Бірік) және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс).
|
Әр бір топ тақырып бойынша сыни тұрғыдан ойлап инсерт картасын толтырады әр бір топ өзі толтырғын постерін топтармен ауыстырып толықтырып отырады |
||||||
Қортындылау кезеңі Рефлексия 3мин |
Оқушылар білімін бағалау -Кім қанша «Жұлдызша» , шаршы жинады екен? Сол бойынша бағалау, мадақтау. Топ бойынша жийнаған фишкаларын санау. Ризашылық білдіру. |
Топтық бағалау,өзін-өзі бағалау
|
||||||
Үйге тапсырма 2мин |
48-52-беттерді оқу ,мазмұндап келу |
Сұрақтар дайындап келу 8-10 сұрақ жауабымен дайындап келу. |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |