|
|
«Ішкі энергия» тарауын қайталау
Сабақтың тақырыбы: «Ішкі энергия» тарауын қайталау
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушының оқу қабілеттерін, білім-білік, таным ерекшеліктерін арттыру. Білімдерін тереңдету, қайталау, пысықтау. Алған білімдерін кеңейтіп, қызығушылығын арттыру.
Дамытушылық: Есте сақтау қабілетін,танымдық әрекетін, ой-өрісін, танымдық әрекетін дамыту.
Тәрбиелік: Ұйымшылдыққа, төзімділікке, әрбір істі саналы түрде орындауға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Компьютер, интерактивті тақта.
Түрі: Модульдік технологияның «Бақытты сәт» ойыны түріндегі сабақ.
Типі: Білімді тексеру, сайыс сабақ.
Пәнаралық байланыс: Химия, география, математика,технология,информатика пәндерімен.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: Сабаққа қатысып отырған оқушыларды түгендеп, сыныпты екі топқа бөліп ұйымдастыру.
ІІ. Мұғалімнің сөзі.
ІІІ. І-гейм. «Бой сергіту». Әр топқа 10 сұрақтан беріледі.
А-тобына берілетін сұрақтар:
1. Жылу берілудің қай түрі қатты денелерді қыздыруға негізделген?
- Жылу берілудің қай түрі энергияның тасымалдануы негізінде жүзеге асады?
- Ауа мен алюминийдің қайсысының жылуөткізгіштігі жоғары?
- Ағаш ұнтағы мен мыстың қайсының жылуөткізгіштігі төмен?
- Қай кастрюлдегі сұйық жылдам суиды: қақпағы жабық кастрюлдегі ме, әлде қақпағы ашық кастрюлдегі ме?
- Ауасыз кеңістікпен бөлінген денелер арасында болатын жылуберілу түрін анықта.
- Ағаш есік пен оның темір тұтқасы қандай температурада бірдей қыздырылған тәрізді көрінеді?
- Егер қанша энергия шығарып, соншалықты энергияны жұтатын болса, дене температурасы қалай өзгереді?
- Металдарды дәнекерлеу мен балқытап пісіру процесі қандай құбылысқа негізделген?
Б-тобына берілетін сұрақтар:
- Сұйықтарда жылу берілудің қай түрі жүзеге асады?
- Конвекцияның түрлерін ата?
- Болат пен ағаштың қайсысының жылуөткізгіштігі аз?
- Темір мен мақтаның қайсысының жылуөткізгіштігі жақсы?
- Құм мен ауаның қайсысында жылу берілу конвекция түрімен беріледі?
- Қандай температурада ағаш есікке қарағанда металл тұтқаның температурасы салқындау көрінеді?
- Жылу берілуінің түрлерін ата?
- Егер көп энергия шығарып, аз энергия жұтатын болса, дене температурасы қалай өзгереді?
- Тәжірибе жасау үшін пайдаланылатын жез және болат өзекшелердің қайсысының жылуөткізгіштігі жоғары?
ІІ-гейм. «Бөшкеден шыққан бас қатырғылар». « Команда мүшелері бөшкеден шыққан шарлардың нөмірлеріне сәйкесті сұрақтарға жауап береді.
А тобы
- Массасы 300г болат бөлшекті 400С дан 12400С ға дейін қыздыру үшін қанша жылу мөлшері қажет.
- Массасы 500г қорғасынды 270С дан 470С ға қыздыру үшін 1140 Дж жылу мөлшері қажет. Қорғасынның меншікті жылу сыйымдылығын табыңдар.
- Массасы 0,9кг алюмий шәйнекті массасы 4 кг суды қайнату үшін қанша жылу мөлшері қажет. Судың бастапқы температурасы 220С.
Б тобы
- Массасы 0,8кг мыс кесегін 2820С дан 320С ға салқындату үшін қанша жылу мөлшері бөлінеді.
- Массасы 5,5кг торфты жаққанда қанша жылу мөлшері бөлінеді?
- Температурасы 100С болатын 8кг салқын суды температурасы 850С, массасы 4 кг ыстық сумен араластырды. Қоспаның температурасын анықтаңдар.
ІІІ– гейм. «Сен – маған, мен – саған». Командалар бір-біріне 2 сұрақтан қояды. (Үй тапсырмасы)
IV -гейм. «Жұмбақтас». Сұраққа жылдам жауап берген команда ұтады. Дайын болса қолдарын көтеру керек.
- Кеседегі ыстық шәйді стөлден сөреге алып қойды. Осы жағдайда шәйдің ішкі энергиясы қалай өзгереді?
- Автомобиль қозғалғанда өзінің жылдамдығын 36 км/сағ – тан 90 км/сағ –қа өзгертті. Осы жағдайда оның ішкі энергиясы қалай өзгереді?
- Массалары тең екі мыс шар бірдей биіктіктен құлады. Біріншісі – балшыққа құлады, екіншісі – тасқа құлап, серпіліп көтерілгенде біршама биіктіктен қолмен ұстап алды. Осы шарлардың қайсысы ішкі энергиясын көбірек өзгертті?
- Автомобиль қашан көп жанармай жұмсайды: аялдамасыз жүргенде ме, әлде аялдамаға тоқтап жүргенде ме? Неге?
- Құрлықта күндіз ыстық, ал түнде температураның 00С қа дейін төмендеуі неге байланысты?
- Жаздыгүні өте үлкен су қоймаларына жақын жерлерде, одан алыс жерлерге қарағанда онша ыстық болмау себебі неде?
V- гейм. «Көсемдікке ұмтылу»
А тобы
- Берілген екі нақты заттың қайсысының меншікті жылусыйымдылығы көп екендігін қалай тексеруге болады?
- Ауа жылуды қалай өткізеді?Оны экспериментті түрде қалай көрсетер едің?
Б тобы
- Металдар жылуды қалай өткізеді? Оны экспериментті түрде қалай өрсетер едің?
- Сұйықтар жылуды қалай өткізеді? Оны экспериментті түрде қалай өрсетер едің?
ІV. Сабақты қорытындылау:Оқушыларды бағалап, үйге тапсырма беру.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |