|
|
Жылу процестеріне есептер шығару
Тақырыбы Жылу процестеріне есептер шығару
Физика 8-сынып.
Пән мұғалімі:
2-апта |
Күні: |
№4-сабақ |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Жылу процестеріне есептер шығару. |
|||||
Сілтеме: |
Оқулық 8-сынып, нұсқаулық: СТО, (43-45 бет) Блум таксономиясы (45-80 бет), Диалог (98-102бет), Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс (78-80 бет). |
|||||
Жалпы мақсаты: |
Білу: Жылу процестерін ажырата білу. Түсіну: Жылу берілу кезінде ішкі энергияның өзгеруін, жылу мөлшерінің қандай физикалық шамаларға қалай тіуелділігін түсіну Қолдану: Теориялық білімдерін есеп шығаруда, тұрмыста, техникада, күнделікті қажеттілікке қолдану. Талдау: Есеп шығару кезінде талдау жасау, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Жинақтау: «Жылу процестері» тақырыптары бойынша білімдерін жинақтау . Бағалау: Ішкі дәлелдемелер тұрғысынан қорытынды жасау. |
|||||
Негізгі идеялар: |
Сыни тұрғысынан ойлау қабілеттерін арттыру. Топпен жұмыс істеуін дағдыландыру. Танымдық белсенділігін арттыру. Акт-ны |
|||||
Көрнекі құралдар: |
Компьютер, интерактивті такта, плакат, А-3 қағазы, маркерлер, карточкалар, |
|||||
Үйге тапсырма: |
§§9-14, |
|||||
Жаттығулар: |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Әдістер |
Бағалау түрі |
Оқу нәтижесі |
|
Ұйымдастыру |
|
. |
|
Бі-біріне тілек айтады, топқа бөлінеді, топ ережелерін қайталайды,. Спикер топ мүшелерін бағалайды |
||
Білу |
«Не біліп келдім...» өткен тақырыптарды қайталау. – 3 мин. |
Кесте толтырады.
|
СТО Блум таксономиясының білу деңгейі, ОүБ Топпен жұмыс. Диалогтік оқыту, СТО, АКТ, Топпен жұмыс. |
(топта оқушылар бір - бірін бағалайды, мұғалім топты бағалайды) Бірін бірі- бағалайды |
Жылу процес терінің анықта маларын, өлшем бірліктерін, есептеу формул аларын қайталайды, кесте толтырады, |
|
Тұсіну |
«Кім жылдам» арқылы- 3 мин.
|
Топ мүшелері (Денені қыздыпрғанда немесе суытқанда шығындалатын немесе қабылданатын жылу мөлшерін анықтайтын, Отынның жану энергиясы, 1 кг затты балқытуға қажет жылу мөлшері, Сұйықты буландыруға қажетті жылу мөлшерін анықтайтын формула) А3 форматта бір бірден мен белгілеген уақытта сағат тілінің бағытымен (сол жақтан оңға қарай) формулаларды жазады. |
СТО Блум таксономиясының түсіну деңгейі, топпен жұмыс. ОүБ
|
Өзін-өзі, бірін-бірі бағалау |
Тақырыпты түсінеді, формуларды жазады |
|
Қолдану |
«КІм жүйрік» атты ойын деңгейлік есептерді береді – 20 мин.
Activote бағдарламмасында тест тапсырмасын береді |
Есептерді шығарады: № 1. Массасы 1, 5 т кірпіштен жасалған пешті 100С –тан 200С – қа жылыту үшін қанша жылу мөлшері қажет?. № 2. Массасы 3 кг оқ дәрі жанғанда 11400 кДж энергия бөлінген, Оқ дәрінің меншікті жану жылуын есептеңдер. №3. Температурасы 570 С массасы 200 г сынапты буға айналдыру ұшін қанша жылу мөлшері жұмысалады. №4. Бастапқы температурасы 270С массасы 1 кг қорғасын кесегін балқыту үшін қандай жылу мөлшері қажет? №5. 210 кг алюмийді 96 0С-қа қыздыру үшін 9,1 кДж қажет. Алюмидің меншікті жылу сыйымдалаған есептеп шығарыңдар. Тест орындайды. 1. 0˚С температурада мұз ериді.Осы кезде энергия: А)* Жұтылады В) Бөлінеді С) жұтылмайды және бөлінбейді 2. Булану кезінде сұйық суиды,себебі: А)* бөлшектер сұйықтан жоғары кинетикалық энергиямен шығады В)сұйықтын массасы азаяды С)сұйықтан ең жеңіл бөлшектре шығады 3.Массасы 1 кг зат толық жанғанда бөлінетін жылу мөлшерін анықтайтын шама: А)меншікті булану жылуы В) *меншікті жану жылуы С)меншікті балқу жылуы 4. Сұйықтың қайнау температурасы сыртқы қысымға қалай тәуелділігін анықта: А)тәуелді емес В)қысым артқан сайын қайнау температурасы төмендейді С)*қысым артқан сайын қайнау температурасы да артады) 5. Бөлме температурасы 20 0 болса, абсалюттік Кельвин шкаласы бойынша мәні- А.393К В.20 К С.*293 К 6.Бұлтта су буы кристалға айналады.Бұл процестің нәтижесінде ауа: А)суиды в)*қызады С)температурасы өзгермейді 7. Қайнау кезінде сұйық толық буланып болғанша температура А.Анықталмайды. В. Төмендейді . С.* өзгермейді Тест критериі: 100 -85 % - «5» 65 -85 % - «4» 50 -65 % - «3» 0--50% - «2» |
Бір оқушы өзінің шығарған есебін оқиды, Блум таксономиясының қолану деңгейі, ОүБ диалаогтық, жұптық жұмыс |
Өзіндік бағалау, |
Алған білімдерін практикада қоладнып еспетер шығара біледі, тестік тапсырмал арды орындайды. |
|
Талдау |
Логикалық есептерді береді, талдайды. |
|
Блум таксономиясының талдау деңгейі, диалаогтық, |
Өзін-өзі бағалау, |
Алған білімдерін практикада қолданады, логикалық ойлау қабілеттері дамиды, физикалық тілде сөйлеу қабілеттері артады. |
|
Жинақтау |
Мозайка әдісін қолданып үш сұрақ құрастырады, басқа топтың сұрағына жауап береді. |
Әр-бір топ мүшелері 3 сұрақтан құрастырады. Сұрақтар алмастырылып басқа топқа беріледі. Топтар сұрақтарға жауап береді. |
ОүБ, көшбасшылық, Блум таксономиясының жинақтау деңгейі, диалаогтық, |
Бірін-бірі бағалау, өзін-өзі бағалау. |
Салы стырады, сұрақтарға жауап береді, топта жұмыс істеуге дағдыланады, |
|
Бағалау. |
|
Екі жұлдыз, бір тілек жазады |
Блум таксономиясының бағалау деңгейі, |
Екі жұлдыз, бір тілек жазады |
Екі жұлдыз, бір тілек жазады (Оқушылар өз ойларын жазып стикерге береді, ол тақтаға іледі) |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |