|
|
Жай механизмдер
Сабақтың тақырыбы: Жай механизмдер
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға механизмдердің пайдалы әрекет коэффициенті ұғымын таныстыру, механизмдердің жұмыс істеу принциптерін түсіндіру;
Тәрбиелік: Оқушылардың өздігінен ізденуге, зерттеуге, тұжырымдар жасауға баулу. Сабақ процесінде ақыл-ойын дамыту арқылы адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру;
Практикалық: Теориялық білімдерін іс жүзінде қолдана алуына көмектесу;
Дамытушылық: Оқушылардың дүниеге көзқарасын қалыптастыру, пәнге деген қызығушылығын арттыру
Сабақтың түрі: аралас.
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, түсіндіру.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайдтар
Пәнаралық байланыс: математика.
Сабақтың типі: Жаңа сабақты топтастыру.
Сабақтың барысы:
- Ұйымдастыру кезеңі.
- “ Табалдырық”- “Иінді таразылар” мекені
- “ Ғажайып алаң”
- “ Білім” еліне саяхат
- “Қабілеттілер” еліне саяхат
- Қорытынды
- Бағалау
І. Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу;
ә) оқушының зейінін білімге, сабаққа көңілін аудару.
ІІ. “Табалдырық”сұрақтары
- Күш әрекетінен дене орын ауыстырғанда атқарылған жұмыс .......... деп аталады.
- Жұмыстың формуласы:
- Жұмыстың орындалу жылдамдығын сипаттайтын шаманы ... деп атайды. Формуласы: .......
- Дененің жұмыс істеу қабілетін нақты көрсететін физикалық шама .......... деп аталады.
5. Энергияның ....... түрі бар: ...
6. ......... деп әр түрлі денелердің өзара орналасуы бойынша анықталатын энергияны айтады. Формуласы: ......
7. .......... деп денелердің қозғалу салдарынан туындайтын энергияны айтады. Формуласы: ……
8. Айналатын денеге түсірілген күштің күш иініне көбейтіндісі ....... деп аталады.
- Күш моментінің фомуласы ......
10. Иінді таразылар дененің …… өлшеу үшін қолданылады.
ІІІ. “ Ғажайып алаң”
- Қозғалыстың түрлерін ата
- Заттың неше күйі бар?
- Кестедегі шамалардың белгіленуін жазып көрсет
Атауы |
жол |
масса |
жұмыс |
күш |
қысым |
Белгіленуі |
|
|
|
|
|
- Кинетикалық энергия мен потенциялдық энергияның қосындысын не деп атайды?
- Энергияның неше түрі бар?
- Күштің түрлерін ата
- Кестедегі шамалардың өлшем бірліктерін жаз
Атауы |
масса |
қысым |
күш |
қуат |
Өлшем бірлігі |
|
|
|
|
- “ Білім” еліне саяхат
V. “Қабілеттілер” еліне саяхат
І топ
Иіндіктің кіші иініне 300 Н, ал үлкен иініне 20 Н күш әсер етеді. Кіші иіннің ұзындығы 5 см. Үлкен иіннің ұзындығын тапбыңдар.
ІІ топ
Иіндіктің ұштарына 40 Н және 240 Н күш әсер етеді, тіреу нүктесінен аз күшке дейінгі арақашықтық 6 см. Егер иіндік тепе-теңдік болса, онда оның ұзынды,ын анықтағдар.
ІІІ топ
Иіндіктің қысқа иіннің ұзындығы 5 см, ұзын иі иіннің ұзындығы 30 см. Қысқа иініне 12 Н күш тісілрілген, иіндікті тепе-теңдікте келтіру үшін оның ұзын иініне қандай күш түсіру керек?
VI, Қорытындылау (оқушылардың білімін бағалау)
VII.Үйге тапсырма §58 Жай механизмдер 34 –жаттығу №1, 2
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |