|
|
Өзендер
Сабақтың оқыту мақсаты: Өзен, өзен жүйесінің бөліктерін, олардың орналасу ерекшеліктерін үйреніп, оларды картадан таба алулары тиіс
Күтілетін нәтиже:
- Өзеннің бөліктерімен орналасу ерекшеліктерін біледі
- Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары қалыптасып, пікірін дәлелдей алады, қызығушылықтары артады
-Топтық жұмыста іс-әрекет жасай алады.
Сабақтың оқу жабдығы: Атлас, кескін карта, плакат, интерактивті тақта, оқулық
Қолданылатын модулдер: Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, оқыту мен оқуда АКТ – ны пайдалану, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, талантты және дарынды балалармен жұмыс
Сабақтың әдіс тәсілдері: сұрақ –жауап, іздендіру, түсіндіру, салыстыру, әңгімелеу, талдау.
|
Бөлімдері |
Уақыт |
Мұғалімнің іс -әрекеті |
Оқушының іс -әрекеті |
Ресурстар |
|
|
|
Сергіту сәті |
Интербелсенді тақтада қойылған видеоға қарап билейді |
Интербелсенді тақта |
І кезең өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақ ты меңгеру ге негіз болатын қайталау тапсырмалар |
|
Амандасу Оқушылардың көңіл күйлерін сұрау Үй тапсырмасын бекіту.
|
«Ой сергіту» (2 топқа ортақ сұрақтар беру, сұрақ саны – 6) |
Таратпа кесте интерактивті тақта |
|
|
ІІ кезең (топтық жұмыс) жаңа сабақты топтық жұмыс барысында оқушылардың өз беті-мен мең геруіне жағдай жасау
|
|
Сәйкестігін тап 2 топқа өзендердің бөліктері мен анықтамалары беріледі, оқушылар сәйкестігін табу керек |
Бастау- Өзен жүйесі-
Өзеннің жайылмасы- Шоңғал-
Саға- Атырау- |
Оқулық, интерактивті тақта |
|
|
Кескін картамен жұмыс |
Алдарындағы таратылған кескін картадағы өзен бөліктерін анықтап көрсетеді |
Таратпа қағаз, интербелсенді тақта |
|
|
|
Кластер құру 2 топқа өзендердің маңызы мен қоректенуіне кластер құру |
Интербелсенді тақта
|
||
|
|
Екі ірі өзенге сипаттама беру 2 топқа Ніл өзенімен Есіл өзендеріне сипаттама жазу 1. Өзен атауы; 2.Қандай материкте орналасқан; 3.Бастау (өзеннің басы); 4.Сағасы (құятын жері); 5.Ағыс бағыты; 6.Саласы (оң және сол); 7.Қоректенуі; 8.Шаруашылыққа қолдану. |
1 Ніл 2 Африка 3 Шығыс таулы үстірті(ақ ніл) Ефиопия таулы қыраты(көк ніл) 4. Жерорта теңізі 5. Оңтүстіктен солтүстікке 6. Салалары жоқ 7. Жауын-шашынмен 8. Бөгет «Аль-Хаззан», «Асуан»СЭС 1. Есіл 2. Қазақстан 3. Солтүстік Сарыарқа 4. Ертіс 5. Оңтүстік –Шығыстан солтүстікке 6. 7. Қарлы-жаңбырлы 8. Сергеев су қоймасы |
Интербелсенді тақта, атлас |
|
|
Қорытынды |
|
Талантты және дарынды балалармен жұмыс «Синквейн» 5 жолды өлең құру |
Өзен сөзіне синквейн құру
|
Интербелсенді тақта |
|
Бағалау |
|
Бағалау парақшаларын тарату Жиынтық баға қоямын |
Балалар бағалау парақшалары арқылы өз-өздерін бағалайды
|
Бағалау парақшалары |
|
Үй жұмысы |
|
§44 оқу «Су-тіршілік көзі»эссе жазу |
|
|
|
Рефлексия |
|
«Бағдаршам» әдісі |
Үш түс арқылы балалар сабақтан алған әсерлерін көрсетеді, қызыл түс-ештеме түсінбедім, сары түс-орташа түсіндім, Жасыл түс-жақсы түсіндім |
3 түсті қағаздар |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
|
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |