Сыныбы: 6-сынып Пәні: География Күні: 20.01.2015
Мұғалім: Даулет С. М.
Сабақтың тақырыбы: Көлдер
Сабақтың мақсаты: Көлдер туралы оқушылар түсінігін қалыптастыру. Өлке көлдері жайлы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін артыру, географиялық мәдениетке тарту. Картамен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру.
Сабақтың міндеттері:
1. Оқушылардың көлдер, олардың пайда болуы, түрлері жайлы ұғымдарын қалыптастыру.
2. Қазақстанның және дүние жүзі көлдеріне талдау жасау арқылы картамен жұмыс жасау икемділіктерін арттыру.
3. Көлдердің шаруашылықтағы маңызы туралы түсініктерін кеңейту.
4. Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
5. Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін артыру, географиялық мәдениетке тарту.
Әдіс-тәсілдер: «Ыстық орындық» әдісі, «Постер» қорғау, «Галереяны шарлау» әдісі, «Тақырыптың түйінді сөздері» әдісі.
Ресурстар: слайд, дүние жүзінің физикалық картасы, атлас, плакат, маркер, стикер, «Өзен аңғарларының көлденең қимасы» суреті
Номенклатура: Каспий, Арал, Балқаш, Зайсан, Ыстықкөл, Ұлы көлдер ( Жоғарғы көл, Мичиган, Гурон, Эри, Онтарио),Танганьика, Байқал.
№ Сабақ кезеңдері Уақыт Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Күтілетін нәтиже Бағалау
1 Ұйымдастыру 3 мин. Оқушылармен сәлемдесу;
Сабақта кім жоқ екендігін сұрау;
Көлдердің сурет қималарын таңдау арқылы топқа бөліп, жағымды орта тудыру. Амандасады;
Сабақта кім жоқ екендігін айтады;
Топқа бөлінеді. Оқушының сабаққа деген ынтасы артады
2 Үй тапсырмасы 6 мин «Ыстық орындық» әдісін қолдана отырып, үй тапсырмасын сұрау.
Сұрақтарды алдын ала қағазға жазып дайындап келеді;
Ортаға орындық қойылады;
Оқушылардың аты жазылған қағаздардың бірін таңдап алып ортаға сол оқушыны шығарады;
Шыққан оқушы сұраққа жауап беріп, келесі оқушының атын оқиды;
Осылайша жалғаса береді (тез арада жауап беруі керек, егер жауап бере алмаса басқа оқушы жауап бере алады).
Сұрақтар:
1. Өзен дегеніміз не?
2. Өзен бөліктерін «Өзен бөліктерінің көлденең қимасы» суретінен көрсет.
3. Дүние жүзіндегі ең суы мол өзенді атап, картадан көрсет.
4. Дүние жүзіндегі ең биік сарқырама қай өзеннің бойында орналасқан.
5. Шоңғал дегеніміз не?
6. Өзендердің шаруашылықта пайдалануы жайлы айтып бер. Сұрақтарға жауап береді Сұрақтарға тез жауап қайтаруға дағдыланады;
Сабаққа ынтасы артады;
Бас бармақ арқылы бағалау
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Материалы / Географиядан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 4180 |
|
|
|
Көлдер. 6- сынып
Мұғалім: Даулет С. М.
Сабақтың тақырыбы: Көлдер
Сабақтың мақсаты: Көлдер туралы оқушылар түсінігін қалыптастыру. Өлке көлдері жайлы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін артыру, географиялық мәдениетке тарту. Картамен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру.
Сабақтың міндеттері:
1. Оқушылардың көлдер, олардың пайда болуы, түрлері жайлы ұғымдарын қалыптастыру.
2. Қазақстанның және дүние жүзі көлдеріне талдау жасау арқылы картамен жұмыс жасау икемділіктерін арттыру.
3. Көлдердің шаруашылықтағы маңызы туралы түсініктерін кеңейту.
4. Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
5. Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін артыру, географиялық мәдениетке тарту.
Әдіс-тәсілдер: «Ыстық орындық» әдісі, «Постер» қорғау, «Галереяны шарлау» әдісі, «Тақырыптың түйінді сөздері» әдісі.
Ресурстар: слайд, дүние жүзінің физикалық картасы, атлас, плакат, маркер, стикер, «Өзен аңғарларының көлденең қимасы» суреті
Номенклатура: Каспий, Арал, Балқаш, Зайсан, Ыстықкөл, Ұлы көлдер ( Жоғарғы көл, Мичиган, Гурон, Эри, Онтарио),Танганьика, Байқал.
№ Сабақ кезеңдері Уақыт Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Күтілетін нәтиже Бағалау
1 Ұйымдастыру 3 мин. Оқушылармен сәлемдесу;
Сабақта кім жоқ екендігін сұрау;
Көлдердің сурет қималарын таңдау арқылы топқа бөліп, жағымды орта тудыру. Амандасады;
Сабақта кім жоқ екендігін айтады;
Топқа бөлінеді. Оқушының сабаққа деген ынтасы артады
2 Үй тапсырмасы 6 мин «Ыстық орындық» әдісін қолдана отырып, үй тапсырмасын сұрау.
Сұрақтарды алдын ала қағазға жазып дайындап келеді;
Ортаға орындық қойылады;
Оқушылардың аты жазылған қағаздардың бірін таңдап алып ортаға сол оқушыны шығарады;
Шыққан оқушы сұраққа жауап беріп, келесі оқушының атын оқиды;
Осылайша жалғаса береді (тез арада жауап беруі керек, егер жауап бере алмаса басқа оқушы жауап бере алады).
Сұрақтар:
1. Өзен дегеніміз не?
2. Өзен бөліктерін «Өзен бөліктерінің көлденең қимасы» суретінен көрсет.
3. Дүние жүзіндегі ең суы мол өзенді атап, картадан көрсет.
4. Дүние жүзіндегі ең биік сарқырама қай өзеннің бойында орналасқан.
5. Шоңғал дегеніміз не?
6. Өзендердің шаруашылықта пайдалануы жайлы айтып бер. Сұрақтарға жауап береді Сұрақтарға тез жауап қайтаруға дағдыланады;
Сабаққа ынтасы артады;
Бас бармақ арқылы бағалау
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Автор : Даулетова Сымбат Махамбетқызы
Жамбыл облысы, Қордай ауданы, Гвардейск қалашығы, №43 орта мектеп
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама |
Коучинг жоспарлары |
Мектеп әкімшілігі |
Мектептен тыс мекемелер |
Сыныптан тыс жұмыс |
Оқушымен жұмыс |
Тәрбие сағаты |
Ата-аналармен жұмыс |
Қосымша жинақтар |
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Әдебиеттен ашық сабақтар |
Открытие уроки по русскому языку |
Уроки литературы |
Ағылшын тілінен ашық сабақтар |
Биологиядан ашық сабақтар |
Химиядан ашық сабақтар |
Физикадан ашық сабақтар |
Математикадан ашық сабақтар |
Информатикадан ашық сабақтар |
Тарихтан ашық сабақтар |
Географиядан ашық сабақтар |
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар |
Психологиядан ашық сабақтар |
АӘД пәнінен ашық сабақтар |
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар |
Құқықтан ашық сабақтар |
Экономикадан ашық сабақтар |
Музыкадан ашық сабақтар |
Технологиядан ашық сабақтар |
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар |
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар |