|
|
Информатика дарабозы
Сабақтың тақырыбы: Информатика дарабозы
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушылардың информатика пәніне деген қызығушылықтарын арттыру, танымдықіс - әрекеті мен ақпараттықмәдениетінқалыптастыру.
Дамытушылық: ойлауқабілеттеріндамыту, сөзмәдениетінжетілдіру, шығармашылықізденістерінарттыру.
Тәрбиелік: өзбілімдеріндамытуға, бір–бірінқұрметтеуге, информатика тарихынбілугетәрбиелеу.
Сабақтыңтипі: Сыныптантысжұмыс
Сабақтыңтүрі: сайыссабақ
Жабдықталуы: Компьютерлер, интерактивтітақта, тапсырмалар, викториналықсұрақтар.
Көрнекілігі: Слайд презентация, кеспеқағаздар.
Пәнаралықбайланыс:ағылшынтілі, қазақтілі, математика, орыстілі.
Сабақтыңөтубарысы:
І. Ұйымдастыру.
1. Сыныпоқушыларынтүгендеу.
2. Сабақжоспарынтаныстыру.
3. Жетон арқылы оқушы тандау. 10 оқушыға дейін. (алғашқы 1-10 дейінгі сандар алған оқушылар ойынға қатысушылар).
Жарыскезеңдері:
І. “Бәйге” (Сайыскерлерге 10 сұраққойылады.Дұрысжауапқа 10 ұпайберіледі).
ІІ. “Тіл - өнер” (Жұмбақталып 10 жасырынсөзоқылады. Солсөздітауыпқазақ, орыс, ағылшынтілдеріндеайтқаноқушыға 30 ұпай, ал екітілдеайтса 20 ұпай, біртілдеайтса 10 ұпай).
ІІІ. “Көкпар” (Логикалықесептерберіледі, дұрысжауапқа 10 ұпай).
ІV. “Адасқанәріптер” (Дұрысжауапқа 5 ұпай).
V. «Кім жылдам?» (Информатикаға қатысты торкөзде сөздер жасырылған дұрыс жауапқа 5 ұпай)
VI. “Жорға” Қалған 2 оқушыға 10 - 10 – нансұрақтароқылады, көпұпайжинағаноқушы “Информатика дарабозы” атанады.
VII. Марапаттау.
Әділқазы алқасын сайлау.
Жүргізуші: Құрметтіұстаздар мен оқушылар! «Информатика дарабозы» аттысайысымызғақошкелдіңіздер!
Компьютер – сенің көмекшің
Қаламың, әрі қағазың!
Керек емес демессің,
Аздаған болса хабарың.
Үйрену керек бәрін де –
Ақпараттық заманың! – дей келе «Информатика дарабозы» атты ойынымызға қатысушыларды қошеметтейік. Енді қазір алдарыңызға жеребе тасталды, барлығымыз бір-бір жеребе алайық. 1-10 дейінгі сандары бар жеребе алған оқушылар сайысқа қатысушылар. ал қалған оқушылар артқы орындарға жайғаса беріңіздер.
Мәңгі бақи есте қалар,
Қызықты бір жиын болсын
Білімдірек шәкірт озар,
Сұрақтары қиын болсын – дей отырып, ойынымыздың «Бәйге» деп аталатын І кезеңін бастайық. Бұл бөлімде ойыншыларға сұрақтар қойылады. Жауап нақты, тез болу керек. Қай оқушы қолындағы жалаушаны бірінші көтереді, сол ойыншы жауап береді. Әр дұрыс жауапқа 10 ұпай беріледі.
- Ақпараттың неше түрі бар? (5 түрі бар)
- Ақпараттық процестерді атаңыз. (сақтау, өңдеу, жеткізу).
- Компьютердің негізгі құрылғыларына не жатады? (жүйелік блок, монитор, пернетақта, тышқан).
- «Ақпарат» сөзі латынның қандай сөзінен шыққан? (informatio)
- Пернетақтаның неше пернесі бар? (104 пернесі бар)
- Алғашқыесептеуқұрылғысы? (саусақтар)
- Компьютердің миы. (процессор)
- Жалпы желіге қосылу үшін қажетті құрылғы (Модем)
- Адам мен компьютер арасындағықарым – қатынас (Интерфейс)
- Вирустыңкеріәсерінжоятын программа (Антивирус)
Жасдостарым, мұныайтпаймыннесіне,
Информатиканықұрметтеуменіңесімде.
Қазақ, орыс, ағылшынтілінбілсеңіз,
30 ұпай, шәкіртімсағаннесібе, - дей келе “Тіл - өнер” аттыІІ кезеңімізді бастайық. Бұл бөлімде жұмбақ беріледі. Жауабын тауып, сөзді орысшаға, ағылшынға аударасыздар. Бір тілде жауап берсе 10 ұпай, екі тілде жауап берсе 20 ұпай, 3 тілде жауап берсе 30 ұпай қосылады.
- Төртбұрыштыәйнек,
Тұныптұрған әлек. (монитор - монитор)
- ҰзынтұраЖалқаубек,
Тұрмайылғижатады.
Қозғалақалсаартынан,
Ешбірбелгіқалмайды. (бос орынпернесі - пробел - blank)
- Бұтақорнындамыңбіринесі,
Компьютер жанымекені (кактус - cactus - тікенекгүл)
- Тетігінбассаңалаңсыз,
Жазадықалам, қағазсыз (пернетақта - клавиатура - keyboard)
- Батырмасынбасасың
Қажеттіфайлдыашасың (тышқан - мышка - maus)
- Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да,
Ұзындығы жазулы тұр бойында. (сызғыш, линейка, a ruler)
- Қабат-қабат қаттама
Ақылың болса аттама. (кітап, книга, book)
- Түйеқұс таразыда бір аяғымен тұрғанда 12 кг. тартады. Ал егер екі аяғымен тұрса, қанша тартады?
(он екі, двенадцать, twelve)
- Батырмасын басасың
Қажетті файлды ашасың (тышқан, мышь, mouse)
- Жақтаулар арқылы шектеледі
Бейнебетте төртбұрыш болып бейнеленеді.
(терезе, окно, windows)
Қойылғансұрақесепке,
Ойланыпжауапіздейік.
Уақыттытеккеөткізбей,
Қатесінанықтапберейік, -дей келе “Көкпар”атты ІІІ кезеңімізді бастайық. Бұл бөлімде логикалықесептерберіледідұрысжауапқа 10 ұпай. Және осы бөлімнің қорытындысы бойынша аз ұпай жинаған 3 оқушы ойыннан шығады.
1. Бөлмедегіәрбұрыштабірмысықтанжәнеоғанқарама – қарсыүшмысықтанотырса, бөлмеденешемысық бар? - 4
2. Үстелүстіндеүш стакан шиетұр. Марат бір стакан шиеніжепқойды.
неше стакан қалды? - 3 стакан
3. Үш ат жегілген шана бір сағатта 15 км жүріп өткен. Әрбір аттың жылдамдығы қандай еді?
(15км/сағ)
4. Доптылақтырғанда, допсолізіменкеріқайтуүшін оны қалайлақтырукерек? - жоғары–
5. Қараңғыбөлмедемайшам мен керосин лампасы бар. Бірінші не жағасыз? – шырпы–
6. Баспалдақ 15 басқыштантұрады.Баспалдақтыңортасындатұруүшіннешіншібасқыштатұрукерек? – 8.
Жарысайық сайыста,
Кімнің ойымықты екен?!
Кімніңкүшіаздаубоп,
Кімозыпалғашықтыекен деп, ІІІ кезеңбойыншаұпайы аз 3 оқушыға «Ойындажеңілсеңіз де, өмірдежеңілмеңіздер» - депшығарыпсалайық.Енді әділқазылар алқасына сөз беріледі.
Жүргізуші.Ойынымыздың IV кезеңі “Адасқанәріптер”бұл кезеңде информатикаға қатысты сөздер берілген. Осы адасқан әріптер арқылы дұрыс сөз құрастыру. Дұрысжауапқа 5 ұпай.
- Нимотор ----------- Монитор
- Пьюромтек ------- Компьютер
- Енрепатқат -------- Пернетақта
- Лайф ---------------- Файл
- Рльоукятакл ------ Калькулятор
- Атқсуа -------------- Сақтау
- Аэкторикелн ----- Электроника
- Дңеөу -------------- Өңде
ІV кезеңқорытындысыбойыншаұпайы аз 3оқушыға «Ойындажеңілсеңіз де, өмірдежеңілмеңіздер» - депшығарыпсалайық. Әділ қазы алқасына сөз берейік.
Жүргізуші.
- «Кім жылдам?»атты бесінші кезеңімізді бастайық. Берілген торкөздердегі әріптерден кім жылдам және информатикаға қатысты атауларын табар екен?
М |
К |
А |
К |
О |
М |
П |
О |
Н |
К |
С |
Т |
Н |
Ь |
В |
И |
Т |
У |
Ы |
А |
Ю |
И |
Т |
О |
Р |
Ш |
Қ |
Т |
Р |
П |
С |
К |
А |
Р |
Е |
У |
Е |
Е |
Т |
Н |
Е |
Р |
С |
Р |
Н |
А |
Қ |
Т |
А |
Жауап: бұлжерде7 информатикаға қатысты сөзжасырылған(МОНИТОР, КОМПЬЮТЕР, ВИРУС, КАКТУС, ПЕРНЕТАҚТА, СКАНЕР, ТЫШҚАН)
Енді әділқазылар алқасына сөз беріп, осы кезеңнен аз ұпай жинаған 2 оқушының ойыннан шығарып салайық.
Жүргізуші. VI. “Жорға” қалған2 оқушыға 10 - 10 – нансұрақтароқыладыкөпұпайжинағаноқушы “Информатика дарабозы” атанады.
1 оқушы.
- Ақпараттықағазғабасыпшығаратынқұрылғынықалайатаймыз? (Принтер)
- Қағаздағыақпараттыкомпьютергетікелейенгізетінқұрал (Сканер)
- Компьютердіңақылойы? (Процессор)
- Терезеніңорысшаатауы? (Окно)
- Суретсалуғаарналғанграфикалықредактор?(Paint)
- Алғашқыесептеуқұрылғысы (Саусақ)
- Ақпараттыңеңкішіөлшембірлігі (Бит)
- Бір байта неше бит бар? (8)
- Алгоритмніңграфиктіктүрдебейнеленуі (Блок - схема)
- Компьютергезақымкелтіретінарнайышағын программа (Вирус)
2 оқушы.
- ЭЕМ - мен жұмысжасаукезіндеэкраннанқаншақашықтықтаотырукерек? (60 - 70)
- «Paint» қандай редактор? (графиктік)
- Ақпараттыңеңкішіөлшембірлігі (Бит)
- «Ақпарат» сөзіқайтілденшыққан? (Латын)
- Дүниежүзілікжелі? (Интернет)
- Бас әріптеррежимініскеқосупернесі? (CapsLock)
- Екіліксанаужүйесініңсандары? (0 мен 1)
- Компьютердіңмиы (Процессор)
- Вирустыжоятын программа (антивирус)
- Дыбысжазуқұрылғысы (Микрофон)
Әділқазыларға сөз беріледі. Ойынның қорытындысы айтылып, оқушыларды марапаттау.
Жүргізуші.Бүгінгікөріптамашалаған«Информатика дарабозы» атты ьсайысымызөзмәресінежетті. Зейінқойыптыңдағандарыңызүшіналғысымызшексіз
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |