|
|
Химиялық талшықтардан жасалған киімдерді күту.
БЕКІТЕМІН:
Оқу ісінің меңгерушісі
––––––––-----
Қашаған Күржіманұлы атындағы орта мектептің технология пәнінің мұғалімі: Джанбаева Маржанның 7 сыныпқа арналған технология пәні бойынша қысқа мерзімдік жоспары.
Мерзімі:
I. Сабақтың тақырыбы |
Химиялық талшықтардан жасалған киімдерді күту. |
||||||
II.Сілтеме |
Күнтізбелік жоспар, әдістемелік құралдар, технология оқулығы. |
||||||
III.Жалпы мақсат |
Оқушыларды мәтіннің танымдық сипатын әр оқушының өзіндік ойына ерік беру арқылы өзінше ой қорытуға, ұйымшылдыққа ,жұмысқа жұмылдыру арқылы таным түсініктерін дамыту. Оқушыларды механикалық, гигиеналық, технологиялық талаптарды білуге, әсемдікке, еңбекқорлыққа тәрбиелеу |
||||||
IV.Оқу нәтижелері |
1. Киімді күтудің түрлері жайлы өз ойларын жеткізе алады. 2.“Киім мәдениеті” тақырыбын ашып, түйінді ойын айтады. 3. Киімдегі шартты затбелгілерді анықтап, табиғи ,жасанды талшық екенін анықтап айырмашылығын түсініп,үш қасиетті анықтап ойланып, пікір айтады.Қай кезде қауіпсіздік ережені сақтау керектігін айтады,пайдалы кеңестер жайлы өз ойын жеткізеді. |
||||||
V. Түйіндік идеялар |
Оқушылардың сыни тұрғысынан ойлауын дамыта отырып ,ойға түйе білу. |
||||||
VI. Модульдер,әдіс-тәсілдер |
АКТ,СТО,диалогты оқыту,топтық жұмыс, ОүБ және оқуды бағалау. |
||||||
VII. Ресурстар |
Оқулық,стикер,маркер, , А3қағазы,түрлі түсті қағаздар ,әр түрлі мата, қайшы. |
||||||
VIII.Кезең |
Мұғалімнің іс – әрекеті |
Оқушылардың іс - әрекеті |
Қамтылатын модульдер және әдістер |
Бағалау
|
|||
IX Ұйымдас-у |
Сыныптағы психологиялық ахуалды анықтайды.Оларды жеңу жолын қарастырады. |
Кезекші сыныптың ахуалын баяндайды. |
Ынтымақтас- тық атмосфера қалыптастыру |
||||
Топқа бөлу. Мата атауымен бөліну. |
Мақпал, жібек,зығыр деп мата талшық арқылы бөлінеді. |
Топқа бөлу
|
|||||
X. 1. Білу, Түсіну. |
2.Матаны біз қайдан аламыз? Қалай өңделеді? Киімді қалай күтеміз? |
Оқушылар сұраққа. сыни тұрғыда ойлана отырып , өз ойын ашық айтып,пікірін жеткізеді. |
СТО-ой толғау, Диалогты оқыту,
|
Мадақтау, |
|||
XI. 2. Қолдану |
Тапсырма: Мұғалім үш топқа киімдермен матаны таратып, береді. 1-топқа «Мақта» тобы киімнің механикалық қасиеттерін , түр-түсін, затбелгісін айырып, анықтау..2- топқа «Зығыр» тобы киімнің гигиеналық қасиеттерін, түр-түсін, зат белгісін анықтау. 3-топқа « Жібек» тобы киімнің технологиялық қасиеттерін, түр-түсін, затбелгісін анықтау. |
Киімге ,матаға қарап оқушылар табиғи,жасанды талшық екенін анықтайды және затбелгілерін тауып, мағынасын,сапасын анықтап,айтады. |
СТО ой толғау, топтастыру, АКТ, диалогты оқыту, Оқыту үшін бағалау және Оқуды бағалау, топтық жұмыс
|
Мадақтау, смайлик арқылы топтар өзін-өзі бағалайды. |
|||
XII. 3.Талдау
|
ЖигСО әдісін қолдана отырып, әр топқа киімді күту жайлы сұрақтар жабық күйінде беріледі,үш топ орын ауыстырып,жабық сұрақтарды ашып, талқылау. Үш топтың тапсырмасы: Киім күтудің қандай түрлерін білесіңдер? Қауіпсіздік ережесін айт? Киімді жөндеудің қандай түрлерін білесіңдер? Талқылап болған соң, орын ауыстырады. 3топқа Топтастыру әдісінің желісімен сұраққа жауап беру арқылы топтастыру. Киімді күту үшін біз нені білуіміз керек? |
Оқушылар қолындағы киімге байланысты сұрақты талқылайды, талдайды, саралайды, тапсырманы топпен орындайды,топтастырады,
|
СТО ой толғау,ЖигСО әдісі, АКТ, диалогты оқыту, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, топтық жұмыс |
Мадақтау, смайлик арқылы топтар өзін-өзі бағалайды. |
|||
XIII. Сергіту сәті |
Психологиялық жаттығу
|
Музыкаға қимыл-қозғалыс жасайды |
АКТ
|
||||
XIV. 4 Жинақтау
|
3топқа “Бортты журнал”әдісінің желісімен сұраққа жауап жазу арқылы ойын жинақтайды. Болжам: Тақырып бойынша бұрыннан не білемін? Бұл туралы не білуім керек? Жаңа ақпарат: Бұл туралы енді не білдім? Қандай маңызды сәттерді мен енді анықтадым? |
Оқушылар топпен “ Бортты журналды” сұраққа жауап беру арқылы толтырады , өз ойларын жинақтайды
|
Топтық жұмыс,СТО ,Бортты журнал әдісі.
|
Мадақтау, смайлик арқылы топтар өзін-өзі бағалайды. |
|||
XV. 5. Бағалау |
Мұғалім 9 алмаз -9 пайдалы кеңесті жазуға 3-топқа уш-уштен бөліп,береді.Қалтаны толтырса егер, тосын сый бар екенін айтады. Тосын сый: пайдалы кеңес жайлы бейне таспа , сурет көрсетеді. |
Топтар өз ойын түсіріп,өз ойын ашық жеткізіп, алмаз пішіндес сары стикерге пайдалы кеңес жазады, қызыл қалтаны толтырады. Бейне таспадағы бейнені , суретті түртіп алады. |
АКТ, СТО, МАН-9 Алмаз,Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
|
Мадақтау, Стикер жабыстырады |
|||
XVІ. Баға лау. |
«Бүгінгі сабақ ұнады ма?» критерийлерін ұсыну.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың қалай өткені туралы белгілеп, топты, өзін-өзі белсене қатысқаны туралы бағалайды. |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. |
Мадақтау, смайлик арқылы топтар өзін-өзі бағалайды. Стикер жабыстырады.
|
|||
XVII. Үйге тапсырма |
Химиялық талшықтардан жасалған киімдерді күту. |
Оқушы үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады. |
|||||
XVIII. Рефлексия
|
Сабақтағы өз ойлары мен ұсыныстарын білу үшін стикер таратады. |
Оқушылар сабақтан алған әсерін ой-пікірін, ұсыныстарын стикерге жазып жапсырады.
|
|||||
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |