Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Қысқаша көбейту формулалары


Қысқаша көбейту формулалары

Қысқаша көбейту формулалары және оларды есептеулерде қолдана білу

Сабақтың мақсаты:

Материалды есте сақтауын, білік, білім дағдыларын, сөйлем мағынасын толық түсініп, талдай білулерін тексеру;

Пәнге қызығушылығын арттыру,тақырыпты саналы меңгеру дағдыларын қалыптастыру;

Есеп шығаруда тиімді әдістерді тез таңдай білуге дағдыландыру,логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.

Сабақтың типі:  Қайталау және пысықтау сабағы.

Сабақтың түрі: Қорытынды бағалау және топтық сайыс сабақ.

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі (сынып оқушыларын «Зерек», «Тұлпар», «Кәсіпкер» топтарына бөліп аламыз).
  2. 1.«Зерек» тобы оқушылармен тақтада: Қысқаша көбейту формулаларын қайталап, тақтада жазу.
  1. Екі өрнектің квадраттарының айырмасы: a2-b2=(a-b)(a+b)  
  2. Екі өрнектің қосындысының квадраты: (a+b)2=a2+2ab+b2
  3. Екі өрнектің айырмасының квадраты: (a-b)2=a2-2ab+b2
  4. Екі өрнектің кубтарының қосындысы: a3+b3=(a+b)(a2-ab+b2)
  5. Екі өрнектің кубтарының айырмасы: a3-b3=(a-b)(a2+ab+b2)
  6. Екі өрнектің қосындысының, айырмасының кубтары: (a+b)3=a3+3a2 b+3ab2+b3;  (a-b)3=a3-3a2 b+3ab2-b3.

Оқушылар формуланың оқылуын ереже түрінде айтып өтті.

          2.«Тұлпар» тобы кейбір тепе-теңдіктердідәлелдеп көрсетті.

(а-в)(а+в)=а22

(а+в)2=a2+2aв+в2

(а-в)(а2+ав+в2)=а33

(а+в)32+3а2в+3ав22

(а-в)32-3а2в+3ав22

            3.«Кәсіпкер» тобы оқушыларынан

1-10-ға дейінгі сандардың кубтары; 10-20-ға дейінгі сандардың квадраттары; (ауызша сұралады) Әр оқушыға жеке карточка беріледі.

Карточкалар саны мазмұны көрсетілгендей болып көбірек жасалыну керек.

Топ оқушыларының біріне тапсырма берілгенде, екіншісінен сұралып отырады.Осылай алмасып отырғанда уақытты үнемді пайдалануға болды.

1-карточка. Көбейтіндінідәрежеге шығар.

 

 

 

2-карточка. Көбейтіндіні дәреже түрінде жаз.

8

6                                (x+y)(x+y)(x+y)=

(-а)

3-карточка. Көбейтіндіні дәреже түрінде жаз.

y

3   (m+n)(m+n)=

k

4-карточка.

(32)4=                                         (5y2)3=

(2m)2=                                        (an)3=

 (x3)4=                                         (xn)4=

5-карточка.Көпмүше түрінде жаз.

(b-q)2=                                     (c+25)2=

(8-a)2=                                      (a+12)2=

(14+x)2=                                   (2a-4)2=

6-карточка.Негіздері бірдей дәрежені жаз.

t                                (a+b)2(a+b)4               y2·ym

(x+y)3            xk+2·x3                       (p+q)m· (p+q)2

ІІІ.1. «Зерек» тобы оқушыларына жеке карточкалар беріледі.

1-карточка.Көпмүше түрінде жаз.

(2y+1)(2y+1)=                          (m+5n)2=

(y-3)(y-3)=                                 (2c-3b)2=                            

(3y-4x)2=                                    (7y-6)2=

2-карточка. Көпмүше түрінде жаз.

(2m+n)2=                                 (5х-4)2=

(a+2c)3=                                   (m-3n)3=

3-карточка. Дәлелдеу  n-нің барлық бүтін мәндерінде:

n(n-1)-(n+3)(n+2)  өрнегі 6-ға бөлінетінін

n(n+2)-(n-7)(n-5)  өрнегі 7-ге бөлінетінін

4-карточка. Дәлелдеңдер .

576-575 саны 56-ға еселік

532-530 саны 24-ке еселік

254+255 саны 26-ға еселік

5-карточка. Көбейтінді түрінде жаз.

64-у4=                                  х4-25=

1-49p2=                               532-272=

6-карточка. Өрнекті екі көпмүшенің көбейтіндісі түрінде жаз.

a(b-c)+a(c-b)=                                       8m(a-3)+n(a-3)=

3x(a-7)+5y(7-a)=                                    x(y-5)-y(5-y)=

7-карточка. Үшмүшені екімүшенің квадраты түрінде жаз.

1-2а+а2=                                              25b2+10b+1=

p2-2pq+q2=                                          b2+4a2-4ab=

2.«Тұлпар» тобы оқушыларына  парлап жұмыс, екі оқушыға бір карточкадан беріледі.

1-карточка.Көмүше түрінде жаз.

(n+4)2=                                   (10-2m)2=

(5-3x)2=                                  (b+7)2=

2-карточка.Көбейтіндіні орында.

(5m-y)(5m+y)=                                       (3x-2n)(3x+2n)=                    

(3n+1)(3n-1)=                                         (5x+3y)(5x-3y)=

(1-3mn)(1+3mn)=                                  (ab-5)(5+ab)=

3-карточка. Үшмүшені екімүшенің квадраты түрінде жаз.

x2+2xy+y2=                              64+16b+b2=

a2+12a+36=                            p2-10p+25=

n2+4n+4=                                c2-18c+81=

4-карточка. Өрнектің мәні 500-ге, 75-ке бөліне ме?

3273+1733=

383+373=

5-карточка. Көбейтуді орында.

(20-10)(20+1)=                              (30-1)(30+1)=

(40-3)(40+3)=                                  99 101=

6-карточка. Қосындының мәні 10-ға бөлінетінін дәлелде.

267+155-319=

269+157+316=

«Тұлпар» тобындағы пар оқушының біреуі тапсырманы тақтада орындап, екіншісі қолданылатын формуланы, ережені айтып береді.

3.Кәсіпкер тобы оқушылары өз тобының аталуын қорғау үшін өмірден мысалдар келтіреді.

«Кәсіп» деген сөз қандай ұғымды білдіреді?

«Кәсіпкер» деген кім?

Әр үйде белгілі бір кәсіппен айналысуға бола ма?

Оқушылар:

Кәсіп адамның күнделікті күн көру әрекеті.

Кәсіпкер күн көру әрекетін жасайтын адам.

Оқушы ауызша есеп шығарады.

Біздің үйде 2 сиыр бар. 1күнде 10литр 200теңге.

30 күнде 200х30=6000теңге.    5айда  6000х5=30000теңге.

Жем-шөп -8000теңге.  Таза пайда-22000 теңге.


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері
Екі өрнектің қосындысының кубы және айырымының кубының формулалары.
Екі өрнектің квадраттарының айырымы көмегімен көбейткіштерге жіктеу.
Проценттер.Бұрыштар . Дөңгелек диаграмма
Ондық бөлшектерге амалдар қолдану
Екі өрнектің кубтарының қосындысы мен айырымы
Қысқаша көбейту формулалары
Екі өрнектің квадраттарының айырымы
Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын қолдану
Бүтін өрнектерді түрлендіру
Бөлім: Уроки / Математика | Көрсетілім: 22197 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык