|
|
Теңдеуді шешу
Сабақтың тақырыбы: Теңдеуді шешу
Сабақтың мақсаты:
Б. Құрылымы күрделі өрнекті жазып, мәнін таба білуге үйрету.
Д.Ой-өрісін есте сақтау қабілетін дамыту.
Т.Ұқыптылыққа , алғырлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекіліктері: оқулық, үлестірмелер бойынша,слайд
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, өзіндік, іздену.
Сабақтың түрі: аралас.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Сабаққа әзірлік.
-Қазір қай мезгіл?
-Қыс.
-Қыста қандай мереке бар?
-Жаңа жыл мерекесі.
-Жаңа жыл мерекесінде бізге кім келеді?
-Аяз ата.
-Олай болса бүгін біздің сабағымызға аяз ата келіп отыр. Ол өзінің тапсырмаларымен келіп отыр.Аяз атаның берген тапсырмасын орындайық. Мына қағаздардан бір-бірден алың,осы бойынша ата сендерді топқа бөлмек.
Фигураларды таратып сол бойынша топқа бөлу.
- Үшбұрыш тобы
- Шаршы тобы
- Тік төртбұрыш
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
№ 7,103 бет
ІІІ. Өткенді пысықтау.
Ойын: «Кім жылдам?»
- Үш бұрыш тобы – үшбұрыштың периметірін тап - 2см, 2см, 3см.
- Шаршы тобы – шаршының периметірін тап –3см, 3см, 3см, 3см
- Тік төртбұрыш тобы – тік төртбұрыштың периметірін тап – 4см, 4см, 2см, 2см
Ойын: «Сиқырлы үшбұрыш»
-Осы желтоқсанның 16-сында қандай мереке бар еді?
-Тәуелсіздік күні.
-Тәуелсіздік жолында құрбан болған ағаларымыздың бірі кім еді?
-Талғат Рысқұлбеков.
ІҮ. Жаңа сабақ. Теңдеу шешу.
Оқулық бойынша жұмыс.
№ 1 .Теңдікті жаз.
а) 6 - 2 = 4
Азайтуды қосумен тексер
4 + 2 = 6
ә) сынап көру тәсілімен х – 30 = 7 теңдеуін шешу.
Х=7+30
Х=37
37-30=7
7=7. Тура санды теңдік шықты.
№ 2. теңдеуді жазу.
Х – 40 = 9
Х = 40 + 9
Х = 49
49 – 40 =9
9 =9 тура санды теңдік.
Дәптерге күннің жадын жазу.
Ү. Білімдерін тексеру.
Ойын: «Ойлы болсаң озып көр»
№3. Үш топқа бөліп орындату.
а) Сатылды-30кг
Қалды-?,7кг артық Болды-?
/30 + 7 /+ 30 = 67 кг
Жауабы: 67кг
ә) Сатылды-30кг
Қалды-7кг Болды-?
30кг+7кг=37 кг
жауабы: 37 кг
б) Қағаздан-25 о. Барлығы-?
Матадан-? 10 о.кем
(25-10)+25=40 о.
Жауабы: 40 ойыншық
Ойын: «Кім тапқыр?»
№ 4. Үш топқа бөліп орындату.
38 + / 40 + 20 / = 98 56 + /30 + 10 / = 96 45 + /20+30/ =95
ҮІ.Сергіту сәті.
Ойын: «Ойлан тап»
№ 5. Мәні 12, 18, 14-ке тең болатындай бір таңбалы екі санның қосындысын жаз. Үш топқа бөліп орындату.
6 + 6 12 – 6 9 + 9 = 18 18 – 9 = 9 5+9=14 14-9=5
7+ 5 12 – 5 6+8=14 14-8=6
8 + 4 12 - 4 7+7=14 14-7=7
9 + 3 12 – 3
Ойын: «Тапқыр болсаң тауып көр»
№ 6. Мысалдарды шығар. Үш топқа бөліп орындату.
(57-7)+40=90 20+(45-5)=60 35-(28-8)=55
(20+60)-10=70 60-(39-9)=30 44+(30-10)=64
(60+9)-40=29 70+(16-6)=80 80-(67-7)=20
ҮІІ. Шығармашылық тапсырма.
Жұмбақ шешу.
1.Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да,
Ұзындығы жазулы тұр бойында. (Сызғыш)
2.Аяғы біреу, қолы жоқ,
Шиыр-шиыр жолы көп. (Қалам)
3.Қабат-қабат қаптама,
Ақылың болса аттама. (Кітап)
ҮІІІ.Қорыту.
Ойын: «Қар жинау»
Теңдеуді тап және оны шеш:
15+7 20-5=15 8+а х+30=40
2+8=10 2+х=7 80+х х-6=2
-Бүгін не өттік?
-Қосуға кері амал қандай амал?
ІХ.Үйге тапсырма:№ 6 , 115бет.
Х.Бағалау. Сабаққа белсенді араласқан топтарды мадақтау және бағалау.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |