Налибаева Карлыгаш Шамсудиновна
Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы, №8 жалпы білім беру орта мектебі
Сынып: 11
Сабақтың тақырыбы: Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген теңдеулер
Сабақтың мақсаты:
А)Білімділік:Оқушылардың айнымалысы модуль таңбасының ішінде болатын теңдеулер туралы білімдерін кеңейту, теңдеулерді шешу тәсілдерін үйрету.
Ә)Дамытушылық:Оқушылардың есеп шығару дағдыларын қалыптастыру, сұрақтарға жауап беру арқылы ауызша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.
Б)Тәрбиелік:Оқушыларды топтық жұмысты орындау арқылы ұйымшылдыққа, ізденгіштікке баулу.
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың көрнекілігі: слайд, деңгейлік тапсырмалар, карточкалар.
Сабақтың барысы:
I.Ұйымдастыру
II.Еске түсіру (ауызша сұпартар беріледі)
1. Санның модулі дегеніміз не?
2. Теңдеу деген не?
3. Теңдеуді шешу деп нені айтамыз?
III.Жаңа тақырыпты түсіндіру
Айнымалылары модуль таңбасының ішінде болатын теңдеулерді шешу үшін мына алгоритмдер қолданылады:
1. Модуль таңбасының ішіндегі өрнектерді нөлге теңестіріп, теңдеулерді шешу;
2. Теңдеудің түбірлерін қолданып, сан түзуін аралықтарға бөлу;
3. Модуль таңбасын ескеріп, әрбір аралықта берілген теңдеуді шешу;
4. Теңдеудің шешімдерінің қарастырылып отырған аралыққа тиісті болатынын тексеру;
5. Тиісті түбірлерді берілген теңдеудің түбірі ретінде алу.
Мысалы: |1-х|=|х+4| теңдеуін шеш.
Шешуі: |х+4|=|(2х+3)+(1-х) |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Материалы / Математикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 12995 |
|
|
|
Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген теңдеулер
Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы, №8 жалпы білім беру орта мектебі
Сынып: 11
Сабақтың тақырыбы: Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген теңдеулер
Сабақтың мақсаты:
А)Білімділік:Оқушылардың айнымалысы модуль таңбасының ішінде болатын теңдеулер туралы білімдерін кеңейту, теңдеулерді шешу тәсілдерін үйрету.
Ә)Дамытушылық:Оқушылардың есеп шығару дағдыларын қалыптастыру, сұрақтарға жауап беру арқылы ауызша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.
Б)Тәрбиелік:Оқушыларды топтық жұмысты орындау арқылы ұйымшылдыққа, ізденгіштікке баулу.
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың көрнекілігі: слайд, деңгейлік тапсырмалар, карточкалар.
Сабақтың барысы:
I.Ұйымдастыру
II.Еске түсіру (ауызша сұпартар беріледі)
1. Санның модулі дегеніміз не?
2. Теңдеу деген не?
3. Теңдеуді шешу деп нені айтамыз?
III.Жаңа тақырыпты түсіндіру
Айнымалылары модуль таңбасының ішінде болатын теңдеулерді шешу үшін мына алгоритмдер қолданылады:
1. Модуль таңбасының ішіндегі өрнектерді нөлге теңестіріп, теңдеулерді шешу;
2. Теңдеудің түбірлерін қолданып, сан түзуін аралықтарға бөлу;
3. Модуль таңбасын ескеріп, әрбір аралықта берілген теңдеуді шешу;
4. Теңдеудің шешімдерінің қарастырылып отырған аралыққа тиісті болатынын тексеру;
5. Тиісті түбірлерді берілген теңдеудің түбірі ретінде алу.
Мысалы: |1-х|=|х+4| теңдеуін шеш.
Шешуі: |х+4|=|(2х+3)+(1-х) |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Автор Налибаева Карлыгаш Шамсудиновна
Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы, №8 жалпы білім беру орта мектебі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама |
Коучинг жоспарлары |
Мектеп әкімшілігі |
Мектептен тыс мекемелер |
Сыныптан тыс жұмыс |
Оқушымен жұмыс |
Тәрбие сағаты |
Ата-аналармен жұмыс |
Қосымша жинақтар |
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Әдебиеттен ашық сабақтар |
Открытие уроки по русскому языку |
Уроки литературы |
Ағылшын тілінен ашық сабақтар |
Биологиядан ашық сабақтар |
Химиядан ашық сабақтар |
Физикадан ашық сабақтар |
Математикадан ашық сабақтар |
Информатикадан ашық сабақтар |
Тарихтан ашық сабақтар |
Географиядан ашық сабақтар |
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар |
Психологиядан ашық сабақтар |
АӘД пәнінен ашық сабақтар |
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар |
Құқықтан ашық сабақтар |
Экономикадан ашық сабақтар |
Музыкадан ашық сабақтар |
Технологиядан ашық сабақтар |
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар |
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар |