ОҚО Ордабасы ауданы Жамбыл атындағы жом
Тарих пәнінің мұғалімі
10-сынып Мылтыкбаева Гулрайхан Оразбековна..
Қысқа мерзімді жоспары
Сабақтың тақырыбы: « Үйсіндер мемлекеті »
Сабақтың мақсаты: Үйсін мемлекетінің қоғамдық құрылымы мен шаруашылықтары туралы алған білімдерін нақтылай отырып мәдениетімен таныстыру, ерекшіліктерін ұғындыру.
Нәтижесі: Үйсін мемлекетінің қоғамдық құрылымы мен шаруашылықтары туралы алған білімдерін нақтылай отырып мәдениетімен танысады, ерекшіліктерін ұғады.
Әдіс-тәсілдері: Топтық әдіс,миға шабуыл, Венн диаграммасы, кубизм, ромашка,ИНСЕРТ,топты бағалау, бес саусақ.
Уақыт Сабақтың кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Ресурстар
МЕРЗІМІ : 21.10.2014ж УАҚЫТЫ : 09.50-10.35 5мин 1. Кіріспе
1.1.Психологиялық дайындық.Топқа бөлу. Сәлемдесіп, оқушыларды түгелдеу. Ынтымақтастық атмосферасын құра отырып топқа бөлу. Сәлемдеседі, оқу құралдарын түгелдейді, ынтымақстық атмосферасын ізгі тілектерін білдіру арқылы құрып, топқа бөлінеді . Оқу құралдары
10мин 2. Таныстырылым
2.1 Үй тапсырмасына шолу Миға шабуыл жасай отырып сақтарды жаңа сабақ үйсіндермен байланыстырып Венн диограммасын толтыру. Миға шабуыл жасай отырып сақтарды жаңа сабақ үйсіндермен байланыстырып Венн диограммасын толтырады. Плакат,маркер
10мин 3. Негізгі бөлім.
Үйсін мемлекетінің тарихы туралы слайд көрсетіледі Слайдтан көрген мәліметтерін топтық талқылауға салып,мәтінмен кубизм әдісі арқылы жұмыс жасатамын. Слайдта көрген мәліметтерін топтық талқылауға салып,мәтінді оқып, кубизм әдісімен бір-біріне түсіндіреді. Қазақстан тарихы Алматы «Мектеп» 2014 ж,
15 мин 4.Үйсіндер мемлекеті Тақырыпқа байланысты постер жасатып, сабақты дүсіну дәрежесін анықтау Постер дайындап, оқушы топтық ортада талдап қорғайды. Топ-топтың жұмысын Ромашка әдісі арқылы бағалайды. Плакат,маркер, стикер.
5 мин 5. Қорытынды.
Кері байланыс ИНСЕРТ әдісі арқылы сабаққа қорытынды жасап, бес саусақ әдісі арқылы бүгінгі сабақтан алған әсерлері туралы жаздырту. Сабаққа қорытынды жасап, бес саусақ арқылы бүгінгі сабақтан алған әсерлері туралы жазады. Стикер,түрлі түсті парақшалар.
Үйге тапсырма: ____________________________________________________________________________________________________________
Кеткен кемшіліктер: _______________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
Жою жолдары _____________________________________________________________________________________________________________
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Тарих |
Көрсетілім: 2526 |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: « Үйсіндер мемлекеті »
Тарих пәнінің мұғалімі
10-сынып Мылтыкбаева Гулрайхан Оразбековна..
Қысқа мерзімді жоспары
Сабақтың тақырыбы: « Үйсіндер мемлекеті »
Сабақтың мақсаты: Үйсін мемлекетінің қоғамдық құрылымы мен шаруашылықтары туралы алған білімдерін нақтылай отырып мәдениетімен таныстыру, ерекшіліктерін ұғындыру.
Нәтижесі: Үйсін мемлекетінің қоғамдық құрылымы мен шаруашылықтары туралы алған білімдерін нақтылай отырып мәдениетімен танысады, ерекшіліктерін ұғады.
Әдіс-тәсілдері: Топтық әдіс,миға шабуыл, Венн диаграммасы, кубизм, ромашка,ИНСЕРТ,топты бағалау, бес саусақ.
Уақыт Сабақтың кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Ресурстар
МЕРЗІМІ : 21.10.2014ж УАҚЫТЫ : 09.50-10.35 5мин 1. Кіріспе
1.1.Психологиялық дайындық.Топқа бөлу. Сәлемдесіп, оқушыларды түгелдеу. Ынтымақтастық атмосферасын құра отырып топқа бөлу. Сәлемдеседі, оқу құралдарын түгелдейді, ынтымақстық атмосферасын ізгі тілектерін білдіру арқылы құрып, топқа бөлінеді . Оқу құралдары
10мин 2. Таныстырылым
2.1 Үй тапсырмасына шолу Миға шабуыл жасай отырып сақтарды жаңа сабақ үйсіндермен байланыстырып Венн диограммасын толтыру. Миға шабуыл жасай отырып сақтарды жаңа сабақ үйсіндермен байланыстырып Венн диограммасын толтырады. Плакат,маркер
10мин 3. Негізгі бөлім.
Үйсін мемлекетінің тарихы туралы слайд көрсетіледі Слайдтан көрген мәліметтерін топтық талқылауға салып,мәтінмен кубизм әдісі арқылы жұмыс жасатамын. Слайдта көрген мәліметтерін топтық талқылауға салып,мәтінді оқып, кубизм әдісімен бір-біріне түсіндіреді. Қазақстан тарихы Алматы «Мектеп» 2014 ж,
15 мин 4.Үйсіндер мемлекеті Тақырыпқа байланысты постер жасатып, сабақты дүсіну дәрежесін анықтау Постер дайындап, оқушы топтық ортада талдап қорғайды. Топ-топтың жұмысын Ромашка әдісі арқылы бағалайды. Плакат,маркер, стикер.
5 мин 5. Қорытынды.
Кері байланыс ИНСЕРТ әдісі арқылы сабаққа қорытынды жасап, бес саусақ әдісі арқылы бүгінгі сабақтан алған әсерлері туралы жаздырту. Сабаққа қорытынды жасап, бес саусақ арқылы бүгінгі сабақтан алған әсерлері туралы жазады. Стикер,түрлі түсті парақшалар.
Үйге тапсырма: ____________________________________________________________________________________________________________
Кеткен кемшіліктер: _______________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________
Жою жолдары _____________________________________________________________________________________________________________
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |